X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תשווק חבילה הכוללת תשתית, ספק אינטרנט, קו טלפון ו-500 דקות שיחה ב-89 שקל לחודש רן גוראון "זוהי רק הסנונית הראשונה במגוון החבילות המשולבות שבזק תציע בקרוב ללקוחותיה"
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

לראשונה, בזק מציעה חבילת בנדל (משולבת) המאפשרת ללקוחות החברה ליהנות משירותי תשתית וספק אינטרנט תחת קורת גג אחת ובמחיר תחרותי במיוחד וזאת במסגרת האישור שניתן על-ידי משרד התקשורת לבזק.
החל מהיום יוצאת החברה במבצע המציע ללקוחות חבילה הכוללת תשתית וגם ספק אינטרנט ובנוסף קו טלפון הכולל 500 דקות במחיר של 89 שקל לחודש בממוצע לחצי השנה הראשונה. המחיר בחצי השנה הראשונה זהה לכל מהירות אשר יבחר הלקוח, החל ממהירות של 1.5 מגה ועד ל-15 מגה. לאחר חצי השנה הראשונה המחיר ייקבע לפי מהירות הגלישה אותה בחר הלקוח. מדובר בחיסכון שיכול להגיע לעשרות אחוזים למצטרפים לשירותי האינטרנט דרך בזק. המבצע נועד ללקוחות חדשים וכרוך בההתחייבות לאינטרנט לשנה. המבצע בתוקף עד ה-15 בינואר 2011.
רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק, אמר כי מדובר בבשורה אמיתית בשוק התקשורת, שכן עד היום בזק הציעה אך ורק חבילות של תשתית אינטרנט וטלפוניה, ואילו המבצע החדש מאפשר לבזק לשווק את כל שירותי התקשורת הביתיים תחת קורת גג אחת, מה שמפשט ומוזיל עבור הלקוח את הוצאות התקשורת.
עוד הוסיף גוראון כי, "כמו המהלכים הקודמים של בזק בתמחור האטרקטיבי של מהירויות הגלישה בקצבי ה-NGN, גם מטרתו של מהלך זה היא לעודד לקוחות חדשים להצטרף לרשת ה-NGN וליהנות ממגוון השירותים החדשים שהיא מאפשרת. זוהי רק הסנונית הראשונה במגוון החבילות המשולבות שבזק תציע בקרוב ללקוחותיה".
המיוחד בהצעה זו מבחינת בזק הוא שלראשונה היא מציעה חבילה הכוללת את מוצרי החברה בשילוב מוצרי ספקיות האינטרנט, דבר שעד לאחרונה לא התאפשר לה משיקולי אסדרה.
את חבילת הבנדל בזק תציע בשילוב כל ספקיות האינטרנט (נטוויז'ן, 012, אקספון, בזק בינלאומי וכו'), שיצטרפו לפעילות ובמחיר זהה לתקופה של חצי שנה, על-פי בחירת הלקוח.
במסגרת המבצע יוצאת בזק במסע פרסומי בסיסמה "מהיום כל האינטרנט בבזק". את מסע הפרסום יוביל גידי גוב, המצולם לסרטי הפרסומת המלווים מהלכים שיווקיים אסטרטגיים בבזק.

תאריך:  24/11/2010   |   עודכן:  24/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבנדל של בזק: תשתית וספק תחת קורת גג אחת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עבודה בעיניים
אחמד  |  24/11/10 13:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
למעלה מ-15% מהנשים דיווחו על שתיית אלכוהול במהלך ההריון    הטיפול במי שנחשף לאלכוהול בזמן ההריון לאורך חייו יעמוד על 1.4 מיליון שקל לערך
איציק וולף
עמותת אלע"ד קנתה בית ב-450 אלף דולר    התושבים הפלשתינים פונו בצו בית משפט    ארגוני השמאל זועמים: "ניסיון להבעיר את חבית חומר הנפץ"
תומר לוי
סיבוב פרסה בסכנין: השחקנים שלא הורשו להתאמן יחזרו מחר לפעילות
אלעזר לוין
מכירת דירות חדשות ירדה רק ב-1% עד 2%    נתוני מכירות יד שנייה - מיושנים    הבסיס הנכון להשוואה - מול רבעון קודם    נתונים טריים מצביעים על המשך שוק חזק
יפעת גדות
80% מהאמהות של ילדים הסובלים מעודף משקל סברו כי הם רזים    ילדים להורים מעשנים הם בעלי סיכון מוגבר להיות שמנים לעומת ילדים בעלי אותו רקע שהוריהם לא מעשנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il