X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הירידה ברווח הנקי, בשיעור של 90%, נבעה מקיטון ברווח התפעולי ומגידול בהוצאות המימון והמיסים הכנסות הסופרמרקטים גדלו ב-0.2% ל-1.79 מיליארד ש"ח מגה בול תגיע ל-58 סניפים עד לסוף 2011
▪  ▪  ▪
זאב וורמברנד, מנכ"ל רבוע כחול ישראל [צילום: רונן אקרמן]

הרווח נקי לרבעון השלישי 2010 של חברת רבוע כחול הסתכם בכ-3 מיליון ש"ח, בהשוואה לרווח נקי של כ-29.6 מיליון ש"ח ברבעון השלישי של 2009. כך עולה (יום ד', 24.11.10) מדוחותיה הרבעוניים. הקיטון ברווח הנקי ברבעון מול הרבעון מקביל אשתקד נובע מקיטון ברווח התפעולי, גידול בהוצאות מימון וגידול בהוצאות המיסים של החברה.
הרווח הנקי הסתכם בתשעת החודשים הראשונים בכ-61.3 מיליון ש"ח, בהשוואה לרווח נקי של כ-79.4 מיליון ש"ח בתשעת החודשים הראשונים של 2009. הקיטון ברווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של השנה נובע גם הוא בעיקר מהגידול בהוצאות המימון ומגידול בהוצאות מיסים על הכנסה וקוזז בחלקו מגידול ברווח התפעולי.
ההכנסות ברבעון הסתכמו לכ-1.920 מיליארד ש"ח בהשוואה להכנסות של כ-1.925 מיליארד ש"ח ברבעון המקביל ב-2009 - ירידה של כ-0.2%. הקיטון בהכנסות נבע בעיקר מקיטון בהכנסות במגזר ה"לא מזון" וקוזז חלקית מגידול במכירות חנויות זהות (SSS) ומגידול בהכנסות במגזר הנדל"ן המניב. הכנסות רבוע כחול בתשעת החודשים הראשונים של 2010 הסתכמו לכדי 5.52 מיליארד ש"ח, בהשוואה להכנסות של כ-5.53 מיליארד ש"ח בתשעת החודשים הראשונים של 2009 - ירידה בשיעור של כ-0.3%.
הכנסות מגזר המזון (הסופרמרקטים) של רבוע כחול, המהווה את פעילותה העיקרית, גדלו בכ-0.2% מ-1.78 מיליארד ש"ח ברבעון השלישי של 2009 ל-1.79 מיליארד ש"ח ברבעון הנוכחי. הגידול בהכנסות נבע בעיקר מפתיחת שבע חנויות נטו מתחילת הרבעון השלישי של 2009 בשטח כולל של 6,100 מ"ר ומגידול במכירות חנויות זהות בשיעור של כ-0.2%. הכנסות הסופרמרקטים מתחילת השנה גדלו ב-0.2%. הגידול בהכנסות נבע בעיקר מפתיחת 13 חנויות נטו מתחילת 2009, בשטח כולל של כ-15,900 מ"ר, בקיזוז קיטון במכירות חנויות זהות, נטו, בשיעור של כ-1.3%.
רשת מגה בול המשיכה להתבסס כרשת ה"הארד-דיסקאונט" מובילה, עם עלייה עקבית בהכנסות ובנתח השוק. מספר סניפי מגה בול עומד כיום על 52 סניפים בפריסה ארצית, עם צפי לפתיחה של שישה סניפים נוספים במהלך 2011. כמו-כן, ברבעון השלישי החברה החלה בפריסת חנויות "עדן טבע מרקט" במודל ייחודי בתוך סניפי מגה עם יעד של שבעה מתחמי עדן בחנויות מגה עד תום שנת 2011.
עוד דיווחה רבוע כחול כי רשת "מגה באינטרנט" הכפילה את מכירותיה בשנת 2010 וחצתה, לראשונה, את רף ה-1% ממכירות החברה. החברה מתכוונת להמשיך ולהשקיע באפיק מכירות זה כאשר בדעתה להציג שיעורי צמיחה דומים גם בשנת 2011. בנוסף, בדעת החברה להיכנס לתחום התקשורת הסלולרית בדרך של מפעיל וירטואלי (MVNO). החברה הגישה למשרד התקשורת בקשה לרישיון כאשר בכוונתה להפוך לשחקן משמעותי בתחום זה.

תאריך:  24/11/2010   |   עודכן:  24/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רבוע כחול: קיטון בהכנסות וברווח הנקי ברבעון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
בשנת 2009 טופלו 20,499 נערות וצעירות במחלקות לשירותים חברתיים ברחבי הארץ    2,391 סבלו מאונס, גילוי עריות ופגיעה מינית    4,030 השתמשו בסמים ואלכוהול    339 עסקו בזנות    הרצוג: " אנו במאמץ להוציא את הנערות ממעגל הסיכון תוך התמקדות "באיתור וגילוי מוקדם" של מצבי המצוקה
יפעת גדות
הרעיון היה להקים נמל בקרבת עיר שיש לה תשתית כלכלית
יפעת גדות
גורם סיכון לשבץ
איציק וולף
ברוב של 51 חברי כנסת אל מול 28 הפילה הקואליציה את הצעת החוק שרק לפני כשבועיים זכתה לאישור בוועדת השרים לענייני חקיקה    יוזם החוק, ח"כ ישראל חסון: ממשלה של מופקרים שמפקירה את טובי בניה
יפעת גדות
הציעו לילד משכך כאבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il