X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
018 אקספון מכינה את התשתית להתרחבות בתחום הסלולר החברה רכשה מתג שיחות חדש ומגדילה את נפח הפעילות עם מפעילים בעולם המנכ"ל קורא למשרד התקשורת: "אל תיכנעו ללחצי החברות הגדולות"
▪  ▪  ▪

018 אקספון ממשיכה בבניית התשתית האנושית והפיזית של החברה בדרך להיותה קבוצת תקשורת. החברה רכשה לאחרונה מתג שיחות חדש של חברת ווראז, מובילה עולמית בתחומה. מתג זה הוא מהמתגים האיכותיים בעולם ויאפשר לחברה להתחבר לעשרות מפעילים. בכך תוכל לשפר את יכולת התחרות מול המתחרות הגדולות בשוק השיחות הבינלאומיות בישראל.
המתג החדש, אשר מאפשר להתחבר בקיבולות נפח גדולות למספר מפעילים, יהווה תשתית להקמת פעילות המפעיל הווירטואלי (MVNO) ושלד לחיבור לרשת סלולרית בעתיד. המתג החדש יסייע לחברה להתחבר למפעלים חדשים שעובדים בממשקים שונים ולחבר עשרות מפעילים בעולם. בין היתר יסייע המתג לשפר את יכולת ההתחברות עם מפעילים מבוססי אינטרנט בינלאומיים כגודמת סקייפ וגוגל.
לדברי איציק בן-אליעזר, מנכ"ל 018 אקספון: "רכישת המתג היא מרכיב נוסף ביישום האסטרטגיה של אקספון להפוך לקבוצת תקשורת מובילה. הקבוצה תמשיך להשקיע בשוק התקשורת בישראל ובטוחה כי למרות הלחצים המופעלים על-ידי החברות הגדולות, המאסדר ינקוט צעדים לטובת הצרכנים והשוק כולו ויאפשר לקבוצות חדשות לאתגר את השוק ולייצר תחרות בריאה".
לאחר רכישת 018 אקספון על-ידי איש העסקים חזי בצלאל, החלה החברה בבניית התשתית האנושית והטכנולוגית להרחבת הקבוצה בתחום התקשורת. החברה הודיעה לאחרונה על מינויו של הרן לבאות לתפקיד סמנכ"ל כספים, רגולציה ופיתוח עסקי של החברה.
חברת 018 אקספון הפועלת בישראל משנת 2004, היא אחת מארבע ספקיות השיחות הבינלאומיות בישראל, אשר מספקת בין היתר גם שירותי קישוריות לאינטרנט ושירותי תקשורת משלימים. החברה מציגה אסטרטגיה עסקית ייחודית ומציעה מגוון שירותים מתקדמים במחירים זולים ביותר ובשיטת תמחור פשוטה והוגנת. במרס 2010 נרכשה החברה על-ידי חברת מרתון טלקום בע"מ, זרוע התקשורת של איש העסקים חזי בצלאל.

תאריך:  28/11/2010   |   עודכן:  29/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המתג שיכין את אקספון לשוק הסלולרי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הצעת חוק: זוגות ללא ילדים או הורים לבן יחיד שירצו לטוס לחו"ל לצורך הליכי האימוץ לא יפוטרו וזכויות עבודה שלהם יעוגנו בחוק
עידן יוסף
הצעת חוק חדשה מבקשת לעגן את אחריות הממשלה באמצעות משרד הרווחה והשירותים החברתיים, לביטחון התזונתי של אזרחיה וזאת באמצעות הקמת מועצה ייעודית
עידן יוסף
חיילים שעברו עבירות צבאיות במהותן נאלצים לשאת את הכתם הפלילי לאורך שנים באופן הפוגע בהם באזרחות    הצעת חוק חדשה מבקשת לתת לבתי דין צבאיים שיקול לביטול הרישום
איציק וולף
מסמכי ויקיליקס חושפים תדרוך שהעבירה שגרירות ארצות הברית בישראל למזכירת המדינה האמריקנית בשנת 2007 ובה נאמר שראש ממשלת ישראל סבור שהצעת המשא-ומתן של הסורים נועדה להפחית את הלחץ הבינלאומי בעניין מעורבותה בלבנון
איתמר לוין
קובע: רשות שדות התעופה הפרה הסכם עם זכיין שילוט הפרסומות מדיה דיירקט בשדה התעופה אילת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il