X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השוואת תנאים עם קרנות הפנסיה ראשי האוצר יודיעו גם על צעדים העשויים להביא להפחתת דמי הניהול פיצוי לבנקים - יורשו לייעץ בביטוח חיים
▪  ▪  ▪
שטייניץ. חידוש [צילום: פלאש 90]

קופות הגמל יורשו להיכנס לתחום הביטוח, ולמכור לחוסכים גם ביטוחים משלימים, בעיקר ביטוחי חיים מסוג ריסק וביטוח אובדן כושר עבודה. שר האוצר יובל שטייניץ מכנס היום (ג', 30.11.10) בשעה 11 מסיבת עיתונאים בתל אביב, שבה יודיע על הצעדים החדשים.
מטרת החידוש היא להשוות את התנאים של קופות הגמל לאלו של קרנות הפנסיה, שלהן מותר גם כיום למכור ביטוחים משלימים אלו. לפני שנתיים הופעל חוק פנסיה חובה, מאות אלפים הצטרפו להסדרי הפנסיה, ובגלל עדיפות התנאים של קרנות הפנסיה, נפגעה הצמיחה של קופות הגמל. עתה מבקש האוצר להשוות את התנאים כדי לעודד גם את הפעילות בקופות.
שר האוצר, סגנו ח"כ יצחק כהן, מנכ"ל המשרד חיים שני והמפקח על הביטוח עודד שריג יודיעו גם על צעדים, שלדעתם יביאו להפחתת דמי הניהול שגובות קופות הגמל מהחוסכים: ההיתר לקופות למכור גם ביטוחים "ישיב אותן לחיים", יגדיל את היקף פעילותן וכך יאפשר להן - כך מקווים באוצר - להוזיל את דמי הניהול. בנוסף, תיווצר תחרות בין הקופות בנושאי ביטוח, וכדי למשוך חוסכים, כך הם מקווים, הן יוזילו את דמי הניהול שהן גובות מהם.
בנוסף, יודיע היום האוצר על השוואת התנאים לגביית דמי ניהול בקרנות הפנסיה ובקופות הגמל. לא ברור אם השוואת התנאים כשלעצמה תביא להוזלת דמי הניהול.
הממשלה אומנם דחתה השבוע (יום א') את ההצעה להפחית את דמי הניהול בקופות הגמל. אך באוצר מקווים שהצעדים שננקטו יביאו, על-פי פעילות השוק, להפחתת תשלומים אלו, שהביאו לתלונות רבות בין החוסכים, ולהתארגנות של חברי כנסת להעברת תיקון בחוק בעניין זה.

פיצוי לבנקים

הרחבת פעילותן של קופות הגמל לתחום הביטוח עשויה לפגוע בפעילות הבנקים בתחום ביטוח חיים, הנמצאת ממילא בהילוך נמוך יחסית. כדי לפצות את הבנקים, יאפשר האוצר לבנקים לתת ללקוחות יעוץ בביטוח חיים, דבר שאסור היה להם עד היום.
הכנסת אישרה בימים אלו תיקון לחוק השירותים הפיננסיים, המסמיך את הממונה על שוק ההון והביטוח להרחיב את תחומי פעילותן של חברות מנהלות בתחום זה. התיקון הוא המאפשר לאוצר להרחיב את פעילות קופות הגמל.

ראשי האוצר יורדים לת"א

מאחר שהחידושים בענף נוגעים לקופות גמל, לקרנות פנסיה, לבנקים ולחברות ביטוח, שההנהלות הראשיות של כולם נמצאות באזור תל אביב, החליט משרד האוצר כי השר וראשי משרדו יירדו הבוקר לתל אביב, ושלא כמקובל יקיימו את המפגש עם העיתונאים בתל אביב ולא במשרד האוצר בירושלים. המקום שנבחר לכך הוא מרכז המבקרים של הבורסה, שבו נערכים בדרך כלל אירועים של חברות ציבוריות הנסחרות בבורסה.

תאריך:  30/11/2010   |   עודכן:  30/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קופות הגמל יורשו למכור ביטוחים משלימים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מחקר חדש לא גילה כל הגנה מפני סרטן הודות לוויטמין D ואף הצביע על אפשרות לעלייה בסיכון לסרטן הלבלב אצל אנשים עם רמות גבוהות מאוד של הוויטמין    מינונים גבוהים מאוד ידועים כרמות שגורמות לנזק לכליות    4,000 יחידות בינלאומיות הן הרמה הגבוהה ביותר שיש לצרוך ביום אך לא הרמה אליה צריך לשאוף
אריאל כהנא
מסמך סודי ביותר שפרסם ויקיליקס חושף כי במפגש עם חברי קונגרס, ערב כניסתו לתפקיד ראש-הממשלה, התגאה נתניהו בפני האמריקנים בכך שלא בנה התנחלויות חדשות ולא דיבר על מדינה פלשתינית    על הגולן: "ההסכם 'ייקרע' בהמשך הדרך
איציק וולף
מזכירת המדינה האמריקנית ביקשה משגרירות ארצות הברית בארגנטינה לברר האם נשיאת המדינה נוטלת תרופות הרגעה וכינתה אותה "רגשנית והפכפכה"    נשיא ונצואלה עט על הממצא ותקף את קלינטון: מישהו צריך לעקוב אחרי הבריאות הנפשית של מזכירת המדינה האמריקנית
יפעת גדות
מחקר חדש מגלה כי שימוש מוגזם בחומרים אנטי-בקטריאליים מעלה את הסיכון לאלרגיות ועלול לפגוע במערכת החיסונית
איציק וולף
נשיא סוריה אמר בינואר האחרון לסנאטורים אמריקנים כי ייתכן שהקדנציה של הנשיא האמריקני אובמה היא הסיכוי האחרון לשלום עם ישראל    הפציר באמריקנים ללחוץ על ישראל לשוב לערוץ התיווך הטורקי    "המו"מ עם ישראל הוא כמו טיפול בסרטן - רופא חייב לטפל בבעיות השורש"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il