X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אלו הדברים שנאמרו בדיון סוער של חברי ועדת הרווחה והבריאות על הפרטת שירותי האחיות בבתי הספר משרד הבריאות: "דרישה מאחות לבצע 60 בדיקות ביום היא סבירה", מנכ"ל המועצה לשלום הילד: "זה פשע, נעשה כאן ניסוי המוני במיליון ילדים"
▪  ▪  ▪
יחימוביץ': לא נתפס [צילום: פלאש 90]

ועדת העבודה, הרווחה והבריאות בראשות ח"כ חיים כץ (ליכוד), התכנסה היום (ג', 30.11.10) לדיון דחוף בנושא הפרטת שירות אחיות בריאות התלמיד, בעקבות הצעה לסדר יום שהגישו חברות הכנסת שלי יחימוביץ' (עבודה), רחל אדטו (קדימה) ואורלי לוי-אבקסיס (ישראל ביתנו).
מ"מ יו"ר הוועדה, ד"ר רחל אדטו (קדימה) פתחה את הדיון בתמיהה על מכסות העבודה הנדרשות מהאחיות: "מקציבים להן 30 שניות לפתיחת תיק והן אמורות לבדוק 60 תלמידים ביום. אין להן אפילו זמן להחליף מילה עם הילד".
ח"כ שלי יחימוביץ' (עבודה) אמרה כי "ההפרטה הזאת היא בלתי נסבלת. בלתי נתפס עד כמה לא ניתן שירות לתלמיד. המצב היום הוא שאין מי שיטפל בילדים בבית הספר; אם ילד חולה או נחבל - ההורים צריכים לבוא ולקחת אותו. אחיות בריאות התלמיד פוחדות; אני מקבלת מהן מכתבים אנונימיים, בהם מתוארת עבודה בלתי אפשרית. זה כאוס, זאת התפרקות. אם הכסף הוא שמדבר, אולי נקנוס את החברה המפעילה, ורק כך יבינו".
ח"כ ד"ר עפו אגבאריה (חד"ש): "הילדים שלנו נחשבים כסחורה בעיני האוצר ומשרד הבריאות. למה שלא נייבא רובוטים מסין? זה אפילו יותר זול מאחיות עובדות קבלן".
יאיר זילברשטיין, רפרנט בריאות במשרד האוצר, התייחס לטענות חברי הכנסת ואמר: "זה דיון לא רציני. האחיות מרוויחות יפה מאוד. בואו ניתן לנטלי להמשיך לעבוד".
חברי הוועדה התרעמו על הדברים. ח"כ יחימוביץ': "אל תתחצף ואל תיתן לנו ציונים. האחיות מרוויחות כמו עובדות ניקיון ואין פלא שרבות מהן מסרבות לעבוד כעובדות קבלן".
יריב לרנר, מנכ"ל "נטלי", החברה המפעילה כיום את שירות אחיות בריאות התלמיד בבתי הספר, סירב לגנות את עצם שליחת המכתב המפורסם לאחות בית ספר, בו ננזפה על אי עמידה במכסות, ורק אמר: "ראוי היה שהמכתב היה מנוסח אחרת". כמו-כן ציין כי החברה בראשותו הביאה לשיפור בשירות ובאמצעים, וכי הוא סמוך ובטוח שהחברה תעמוד ביעדים שנקבעו לה.
ד"ר יצחק קדמן, מנכ"ל המועצה הלאומית לשלום הילד: "כל תרופה חדשה המיועדת לילדים ונכנסת לשוק חייבת לקבל אישור ועדות מקצועיות, אבל פה נעשה ניסוי המוני על למעלה ממיליון ילדים. נעשה פה פשע".
מ"מ יו"ר הוועדה, ד"ר רחל אדטו (קדימה) סיכמה את הדיון: "הוועדה תפעל להחזיר את השירותים למשרד הבריאות. הפרטת השירות פוגעת באיכות השירות. כמו-כן, תובעת הוועדה להבטיח תנאי העסקה וזכויות הוגנים לאחיות".

כל הבריאות בכף ידך
תאריך:  30/11/2010   |   עודכן:  30/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"האם ילדי ישראל הפכו לעדר של פרות?"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
אחרי ניצחון הליגה בשבת, ולפני המפגש עם יונייטד, המנג'ר עונה לכולם
יפעת גדות
בשנת 2009 דווח על 382 מקרים חדשים, ובין השנים 2004 ל-2009 דווח בממוצע על 366 נשאי איידס/HIV חדשים    בשנת 2009 נתגלו 140 גברים נשאים/חולי איידס שדווחו על יחסי מין עם גברים
עופר וולפסון
במסגרת המבצע יפקדו מפקחי העבודה של אגף האכיפה משרדי עורכי דין בכלרחבי הארץ וידרשו מידע ומסמכי שכר וכן יגבו עדויות מעובדים    מנהל אגף האכיפה: "מתמחים ועורכי-דין שפנו אלינו חשו מנוצלים עקב אי תשלום שכר בגין שעות עבודה נוספות, אך פחדו לעמוד על זכויותיהם"
איציק וולף
בעקבות חשיפת News1 על התיק שנסגר לאישה שהייתה בקשרים אישיים עם ניצב יוחנן דנינו ובעקבות אירועים נוספים מן הימים שבהם פיקד מפקד מחוז הדרום במשרה על אגף החקירות והמודיעין במשטרה, ביקשה אומ"ץ מהשר אהרונוביץ' להקפיא את אפשרות מינויו של ניצב דנינו למפקח הכללי של המשטרה
עופר וולפסון
שינוי הכיוון מגיע לאחר ארבעה רבעונים רצופים של ירידה באבטלה, שהגיעה ברבעון הקודם ל-6.4%    210 אלף מוגדרים בלתי מועסקים    מספרם של העובדים במשרה חלקית עלה ב-4.1% לעומת הרבע הקודם לעומת עלייה של 1.2% במועסקים במשרה מלאה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il