X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנכ"ל סלקום על הקריסה: מקור התקלה טרם אותר מעל מיליון לקוחות אינם מצליחים לתקשר החוצה משעות הבוקר המנכ"ל עמוס שפירא: זו התקלה הכי חמורה בתולדות החברה
▪  ▪  ▪
עמוס שפירא [צילום: סלקום]

(עדכון) מסלקום נמסר כי החל בשעה 21:32, הרוב המוחלט של לקוחותיה אינם חווים תקלה. עם זאת הוסיפה החברה: "אנחנו לא יכולים לבוא ולומר בוודאות שהתקלה מאחורינו. אנחנו ממשיכים לעבוד בנוהל חירום לפחות ב-24 שעות הקרובות, שבהם נעקוב אחר התנהגות הרשת ולתחקר את האירוע".
שעות ארוכות אחרי תחילת התקלה, אמר הערב מנכ"ל סלקום עמוס שפירא כי מדובר בתקלה חמורה בליבת המערכת, שמקורה טרם אותר ושכמותה לא ידעה החברה מיום היווסדה. הוא אמר במסיבת עיתונאים כי אין מוציאים מכלל אפשרות חבלה. עם זאת התנצל שפירא בפני הלקוחות והביע תקווה כי התקלה תתוקן בשעות הקרובות.
לקוחות סלקום אינם מסוגלים להוציא שיחות ולקבלן, לשלוח מסרונים או לקבלם. חלק מן המכשירים מציגים הודעת אין קליטה. מעל מיליון לקוחות שותקו.
התקלה החלה בשעה 10 בבוקר. בחברת סלקום לא הסבירו את פשר התקלה ואפילו לא פרסמו הודעה עליה, אך מסרו בתגובה: "קיים קושי זמני בקבלה והוצאת שיחות אצל חלק מהלקוחות אנו פועלים כעת להשבת השירות התקין בזמן הקצר ביותר", לשון התגובה. בחברה מדגישים כי התקלה אינה ארצית והדרגים הבכירים ביותר פועלים לתיקונה.
שפירא אמר היום: "בכירי אגף הטכנולוגיות יחד איתי עסוקים מאז שעות הבוקר בניסיון לאתר ולפתור את התקלה". עוד אמר כי גם מומחים מן העולם גויסו לטובת המשימה
הרשתות של הדור הקודם עדיין פועלות. אחד הלקוחות מסר למערכת עצה להתגבר על הבעיה (לא נבדק): לקבוע בהגדרות ההמכשיר שימוש רק ב-GSM במקום ב-UMTS.
מוקדם יותר הבוקר הודיעה סלקום כי כחלק משדרוג מערך השירות הטכני, החברה משיקה שירות חדשני חכם בשיתוף חברת ההזנק קומיוניטייק המאפשר לנציגי השירות לסייע, לתמוך ולתפעל מכשירים חכמים מרחוק. השירות החדש מציע ללקוחות אפשרות לקבל הסברים מנציגי השירות ישירות על גבי מכשירם האישי באמצעות תפעול מרחוק. עוד יאפשר השירות הדרכת הלקוח באמצעות הצבעה גרפית על גבי מסך הטלפון והפעלת רצף פעולות מוגדר מראש, כגון הזנת הגדרות, כניסה מהירה לתפריטים ועוד.
תהליך השימוש בשירות שומר על פרטיות הלקוח לאורך כל הדרך ונעשה בהסכמתו המלאה. המנוי מקבל מסרון עם קישור להורדת היישום למכשירו ומאשר את התחברות הנציג ולאחר מכן המכשיר זמין לתמיכה מרחוק על-ידי הנציג עם מגוון אפשרויות סיוע ללקוח. עם סיום מתן השירות, ההתחברות למכשיר נפסקת והלקוח מקבל עידכון על כך בסמס הנשלח אליו לאחר מכן.
המכשירים בהם תומך השירות:
בלקברי Blackberry 9000 , 700 ,Curve 8310
נוקיה N900 ,6210 ,6120 ,6700 Slide ,E51 ,E52 ,E61 ,E63 ,E65 ,E71 ,E72 ,N73 ,N86 ,N95 ,N95 8GB ,N96ו- N97
סוני אריקסון VIVAZ
HTC יTytn II
IMATE יJASJAM
מוטורולה Q9
סמסונג (GALAXY, SGH-i900 (omnia

תאריך:  01/12/2010   |   עודכן:  01/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סמסונג
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"הרוב המוחלט של לקוחותינו אינם חווים תקלה"
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
וירוס איראני
פרעוש  |  1/12/10 19:40
2
אם ייפול הכוכב שלי... ל"ת
לבלרית  |  1/12/10 20:17
3
רומתי בסלקום ואיחלתי להם רע ל"ת
@ בנצי - א @  |  1/12/10 21:55
4
בא ונראה איך מתמודדים
יהודהלהה  |  1/12/10 23:13
5
לא מרגיש התקלה כי אני באורנג'  ל"ת
ציקי  |  2/12/10 06:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
התנועה פנתה לרה"מ בדרישה למנוע משר המשפטים להעלות מחדש בישיבת הממשלה הקרובה את שאלת הגבלת כהונתם של היועצים, שמשמעותה הפסקת כהונתם ההדרגתית של היועצים הנוכחיים    "מטרת ההצעה - להביא לכך ששרי הממשלה יבחרו בעתיד את היועצים המשפטיים שתפורים על-פי מידותיהם"
יפעת גדות
המשרד הגדיל ב-10 מיליון שקל את תקציב הנגשת מוסדות חינוך, קידם תוכנית לתמיכה בתלמידים משולבים במערכת החינוך הרגילה, פיתוח תהליכים חינוכיים לתלמידים בעלי לקויות למידה
מירב ארד
השירות החדש ניתן במסגרת שיתוף-פעולה עם חברת הראל ביטוח    המערכת מעבירה "בקליק אחד" מאתר אל על לאתר הראל, שם תוצע לנוסעים פוליסת "הראל ממריאים"
עופר וולפסון
כך אמר יו"ר רשות ניירות, פרופ' זוהר גושן    לדבריו, "שילוב מנגנוני האכיפה יביא לעליית הערך הכלכלי של החברה"    ציין כי "בית המשפט הכלכלי הוא הכלי המרכזי בהתמודדות עם הבעיות שמציב מבנה הבעלות בישראל"
איציק וולף
פועל הבניין בן ה-20 מהיישוב יצהר התחשמל מקו מתח גבוה    פונה לבית החולים שערי צדק במצב קשה כשהוא סובל מכוויות בכל חלקי גופו    באתר הבנייה המדובר לא נעשה תכנון סביבתי והבנייה נשענת על תכנונים מלפני כשבע שנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il