X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קבוצת הפצחנים האנרכיסטים אנונימוס, התומכת בפעילותו של אתר ההדלפות ויקיליקס, הכריזה על מתקפה קיברנטית כלל-עולמית כנגד כל ארגון או ממשל שינסה לחסום את פעילותו של האתר אלו תוצאות הם השיגו עד כה? אלו אתרים גדולים כבר נפגעו מהמתקפה?
▪  ▪  ▪
מלחמת-עולם. ויקיליקס [צילום: AP]

המלחמה בין אוהדי אתר ההדלפות ויקיליקס לבין מתנגדיו מעבירה הילוך. בסוף השבוע האחרון הכריזו קבוצת פצחנים [=האקרים] ברשת, המכנה את עצמה בשם אנונימוס, על "מבצע תשלום חוזר" (Operation Payback) נגד כל ארגון מסחרי או ממשל שינסה לעצור את פעילותו של ויקיליקס. במסגרת המבצע כבר הספיקו הפצחנים להתקיף את האתרים של מאסטרקארד, ויזה ו-PayPal, אשר חסמו לאחרונה את העברתן של תרומות להנהלת ויקיליקס.
המתקפה על האתרים האלו בוצעה בשיטת DDoS (ר"ת Distributed Denial-Of-Service Attack), בה מעמיסים בקשות על שרתי האתר המותקף ממחשבים רבים עד שהם קורסים ולא יכולים להמשיך לספק את השירות שלהם. במהלך המתקפה הצליחו ההאקרים להפיל את אתרי האינטרנט של מאסטרקארד וויזה למספר שעות ולהאט את פעילותו של אתר PayPal בצורה משמעותית.
בנוסף, מתקפה על שרתיו חווה גם האתר הרשמי של ממשלת שוודיה, אשר הוציאה צו מעצר בינלאומי נגד ג'וליאן אסאנג', המייסד של ויקיליקס והעומד במרכז הפרשה המדוברת. האתר של ממשלת שוודיה קרס בעקבות המתקפה. אסאנג', כזכור, הסגיר את עצמו בבריטניה בעקבות צו המעצר, אשר הוצא בכלל בשל פרשיית מין שבה היה מעורב לאחרונה, והוא נמצא כעת בבית הסוהר עד להתחלה בהליכים המשפטיים כנגדו. האתר של ממשלת שוודיה קרס גם כן.
חשוב לציין כי המתקפה על האתרים של מאסטרקארד, ויזה ו-PayPal מגיעה דווקא בתקופה הקריטית ביותר מבחינתן - תקופת החגים, שבה ישנו גידול דרמטי בשיעור ההוצאות והרכישות של הלקוחות. פגיעה שכזו עשויה להסב להן נזק אדיר.
בינתיים לא ידוע מי עומד בדיוק מאחורי קבוצת אנונימוס, אך קצה חוט התקבל בשבוע שעבר עם מעצרו של נער בן 16 מהולנד, אשר הודה כי השתתף במתקפה האחרונה. מחשבו הוחרם והוא נמצא תחת חקירה.

pCon מציע פתרון אמיתי שעובד ומצליח בחינם!
תאריך:  12/12/2010   |   עודכן:  12/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הלל קורן
אמר בוועידת ישראל לעסקים: "אין מדינה שיכולה לקבוע את גורל המשק העולמי"    חולדאי: "הממשלה מסרסת את השלטון המקומי ואח"כ טוענים שהרשות המקומית מושחתת ולא יעילה; רשות כבאות ראשית לא תיתן פתרון לשירותי הכבאות"
אלעזר לוין
ד"ר רונן גמזו אמור לממש היום את הודעתו מלפני שלושה שבועות, שלפיה יקים ועדת בדיקה לשחיתות בקופת חולים מאוחדת    הדירקטוריון מסרב לפטר את המנכ"ל מועלם, והיו"ר בויאר מסרב להתפטר    ועדת הבדיקה תוכל למנות חשב מלווה, שיטול את סמכויות המנכ"ל
יפעת גדות
ניתוח נתונים שערכו חוקרים מקנדה הראה כי בניגוד למה שסברו עד כה, ישנה הצדקה להמליץ על טיפול הורמונלי חלופי - על בסיס אסטרוגן בלבד    הנתונים מראים כי עבור נשים מסוימות הטיפול לא רק בטוח, אל גם מועיל בהיבט של מניעת סרטן השד, כמו גם בהיבטים רבים אחרים של בריאותן
עידן יוסף
אנשי המרינה בתל אביב במרוץ נגד הזמן להצלת שובר הגלים העומד לקרוס
אלעזר לוין
רונן שטרית, בעליה של אנגלו-סכסון, ישלם לאלמוג-כ.ד.א.י. 32,500 שקל למ"ר    הקונה והמוכרים בונים (בנפרד) בבאר יעקב, ואולי נפגשו שם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il