X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בדיון בוועדת הכספים, אמר השר לביטחון פנים כי שר הביטחון אהוד ברק עומד לקצץ פלוגות מג"ב, שוטרי וסוהרי חובה וכי עירב את רה"מ בנושא ציין כי יש צורך דחוף בתוספת של 10,000 שוטרים "אם לא נתכונן כמו שצריך אנחנו עומדים בפני תרחישים שיגרמו לשריפה בכרמל להיראות כמו תרגיל פלוגתי"
▪  ▪  ▪
השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ' [צילום: פלאש 90]

"ביום ראשון הקרוב מתכוון שר הביטחון אהוד ברק לקצץ 15 פלוגות מג"ב ומאות שוטרים וסוהרים בשירות חובה - מאיפה נשמעה הפקרות כזו? אני לא באתי לבכות - באתי להעביר לכם את המידע כדי שתפתחו עיניים ותראו לאן המדינה הזו הולכת" - דברים קשים אלו חשף (יום ד', 15.12.10) השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', שדיבר בוועדת הכספים בנושא שביתת הפרקליטים, והתייחס גם לתקציב משרדו ולמערך המשטרתי.
יש לציין כי במכתב ששלח אהרונוביץ' לראש הממשלה לפני כשבוע, נכתב כי הוראות השעה להסדרת שירותם של חיילי חובה במשטרת ישראל (שח"ם) ובשירות בתי הסוהר (סח"ם) מצויות בידי שר הביטחון ונקבעו כהוראות שעה כבר בשנת 1995, ומאז הוארך תוקפן פעמים רבות. במכתב ציין אהרונוביץ' כי "הוראות השעה האחרונה נקבעו ב-17 במרס 2010 והן צפויות לפקוע בסוף החודש, ביום 31 בדצמבר 2010... אנו נמצאים כיום, שלושה שבועות בלבד לפני פקיעת הוראות השעה, מבלי שהועלתה הצעה על-ידי משרד הביטחון, והדבר מדבר בעד עצמו".
"אם לא נתכונן כמו שצריך אנחנו עומדים בפני תרחישים שיגרמו לשריפה בכרמל להיראות כמו תרגיל פלוגתי", אמר אהרונוביץ' לוועדה. לדבריו, תרחישים קשים אלה מצריכים תוספות מאסיביות של תקציב. "חייבת להיות תוספת של שוטרים. לא מאה ולא אלף - עשרת אלפים תוך חמש שנים מקסימום", אמר.

"שכר השוטרים והסוהרים - בושה לממשלה ולמדינה"

השר לביטחון פנים התייחס לשכר השוטרים והסוהרים. "בושה לממשלת ישראל ולמדינה בישראל", אמר. "זה שמחזיקים את המשטרה ואת השב"ס כבני ערובה עד החלטה של הינתקות שכר הגימלאים והצבא - טעות גדולה. אני לא אתנתק עד שיימצאו הפתרונות הכלליים. שום דבר לא ייעשה בחופזה. בשכר השוטרים לא אתן שיהיו קיצורי דרך. אנחנו חייבים לאפשר להם לחזור הבייתה עם שכר סביר. כשאני רואה את המגזרים האחרים ואת כמות המשכורות - הלב נקרע לי", ציין.
לדברי אהרונוביץ', במגזר הערבי משקיע כעת המשרד לביטחון פנים באכיפה ובשירות מוגברים ביותר - והדבר נמצא בראש סדר עדיפויותיו. "כמעט איבדנו את השליטה שם ואנחנו בדרך לאבד שליטה. זה בגלל חברי הכנסת הערבים, השלטון המקומי, ארגונים קיצוניים וחלק מהאזרחים", אמר.
בהתייחסו לשביתת הפרקליטים, אמר אהרונוביץ' כי "חייבים לסיימה כבר אתמול - אסור לנו לבטל ולמעשה 'לזרוק לפח' עבודה סזיפית, קשה ומורכבת של מיטב חוקרי ישראל, בהינף יד ובגלל עיצומים תקציביים וביורוקרטיים. זכות המחאה והדרישות של כל הצדדים לא יכולים לבוא על חשבון הזכות לצדק ולביטחון אישי".

תאריך:  15/12/2010   |   עודכן:  15/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השר אהרונוביץ': ברק עומד לקצץ 15 פלוגות מג"ב
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אהרונוביץ,אחד מ 3 צדיקים
ממשלת הרשע  |  16/12/10 07:20
2
בעיה של תפיסת ההיקף וניהול
התארגנות בכיבוי  |  16/12/10 12:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
חברות המים המינרליים נביעות ומי עדן הודיעו לבורסה כי חידשו את השאיבה מהמעיינות לאחר הפסקה כתוצאה מחריגות בערכים שהתגלו בבדיקות השגרתיות
אביתר בן צדף
עוטרו גם ב"צלב הזהב" הגרמני - העיטור הגבוה ביותר בצבא גרמניה והיו לחיילים הזרים הראשונים שעוטרו במדליה זו
ראובן לייב
הפתעה ב"ארץ השף העולה" שלנו: שלושה שפים ישראלים למהדרין זכו, במפתיע, בשלושת המקומות הראשונים בתחרות-סושי ארצית שנערכה אתמול בגעש, בהשתתפותן של 20 מסעדות מרחבי הארץ, ושבה הוכנו יותר מ-4,000 גלילות-סושי
עופר וולפסון
מנכ"ל משרד התשתיות והממונה על הנפט במשרד טוענים כי ועדת ששינסקי מתעלמת מהמשך פיתוחו של שדה "תמר", על-אף הקמת ועדת המשנה המיוחדת בנושא    "לוועדה שיקולים פיסקליים צרים הבאים לפני צרכי משק האנרגיה"
יפעת גדות
בשנים האחרונות חלו שינויים מפליגים בתכולה ובסיווג של חומרים מסרטנים    פורמאלדהיד, המשמש כקוטל חיידקים עלה לקבוצה 1 במסרטנים    עישון פסיבי" נכנס לקבוצה 1 לאחר שנעדר לחלוטין מן הרשימות הישנות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il