X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ע"פ הצעת התיקון, ניתן משיקולים של ביטחון המדינה לתת הוראה לחברות התקשורת לבצע פעולות והתאמות טכנולוגיות במתקניהן - על חשבונן נציגי החברות הביעו התנגדות נחרצת להצעה ויו"ר הוועדה מופז ביקש לקבוע נוסח פשרה בתוך שבועיים
▪  ▪  ▪
שינויים בסדרי האנטנות הסלולריות - לידיעת כוחות הביטחון

ועדת החוץ והביטחון החליטה פה אחד (יום ה', 16.12.10) לפצל מחוק ההסדרים את התיקון לסעיף 13 בחוק התקשורת, הוועדה, בראשות ח"כ שאול מופז (קדימה) קיימה את הדיון לקראת קריאה שנייה ושלישית בנושא תיקון הסעיף.
על פי ההצעה שהועלתה כחלק מחוק הסדרים, ניתן משיקולים של ביטחון המדינה לתת הוראה לחברות התקשורת לבצע פעולות והתאמות טכנולוגיות במתקני החברה בהתאם לצרכי הביטחון. התשלום בעד עשיית אותן פעולות נקבע בהסכמה בין כוחות הביטחון לבין בעל הרישיון.
בפועל, חברות התקשורת מבצעות שינויים במתקני החברה מבלי ליידע מראש את כוחות הביטחון, ומבלי לבצע את ההתאמות הטכנולוגיות הדרושות לצרכים של מערכת הביטחון. בהתאם לכך כוחות הביטחון נאלצים לבצע את ההתאמות בעצמם ולשאת בעלויות הכרוכות בכך.
על פי התיקון לחוק החדש, חברות התקשורת יידרשו לעדכן מראש את כוחות הביטחון בכל מקרה של כוונה לערוך התקנה או שינוי טכנולוגי במתקני החברה ובהתאם לכך לקבל מהן את ההנחיות לאופן ביצוע השינויים. עוד מוצע לקבוע כי אותן פעולות ימומנו בידי בעל הרישיון.
את עמדת הממשלה בדיון הציגו נציגי האוצר שטענו כי מדובר בנושא שיש עימו משמעות תקציבית ולכן יש להסדיר אותו בחוק ההסדרים. נציגי חברות התקשורת בדיון הביעו מנגד עמדה נחרצת נגד ההצעה לתיקון.
ח"כ מופז טען כי לתיקון הסעיף בחוק יש משמעות ערכית ולא רק תקציבית ולפיכך נכון לפצל את התיקון מחוק ההסדרים. עוד אמר מופז, כי מאחר ולא ניתן לטפל בנושא כלאחר יד, בשבועיים הקרובים תקיים הוועדה דיאלוג משותף במטרה להגיע לנוסח שיהיה מקובל על הצדדים, כולל בנושאים הקשורים בדרישה לערוך התאמות טכנולוגיות ובכל מקרה בעוד שבועיים תתקיים הצבעה נוספת.

תאריך:  16/12/2010   |   עודכן:  16/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 שאול מופז
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ועדת חו"ב: ס' 13 לחוק התקשורת פוצל מחוק ההסדרים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
נשיא איגוד לשכות המסחר טוען כי הטבות המס - בסכום של 7 מיליארד שקל - ינותבו רק למפעלים החזקים במרכז הארץ, שכן קבלתן מותנית בכך שמפעל תעשייתי ייצא לא פחות מ-25% מתוצרתו    רק מעטים ממפעלי הפריפריה עומדים בקריטריון זה
עידן יוסף
מוסף חדש מבית מקור ראשון בנושא חוק ומשפט בשם "צדק תרדוף"    יתפרסם מדי חודש ויצורף לגיליון סוף-השבוע של העיתון    שלמה בן צבי: "מערכת המשפט הפכה לגורם דומיננטי מכריע בזירה הציבורית, הפוליטית והמדינית. על כן יש מקום להקדיש לנושא מאמצים עיתונאיים מיוחדים, פרשנות עניינית, וסקירות וניתוחים מעמיקים"
איציק וולף
לאחר יותר מחודש של השבתה והעמדת שנת המשפט בסכנה נעתרו הפרקליטים השובתים והסכימו לטפל בתיקי מעצר בגין עבירות חמורות תמורת כניסה למו"מ מיידי ורציף עם משרד האוצר ובליווי מזכיר הממשלה צביקה האוזר
מערכת אתר ערוץ הספורט
פארגו הוביל את הצהובים לקאמבק גדול במחצית השניה. 15 נק' לגיא פניני
עופר וולפסון
הודיע על פרישה בעוד שלושה חודשים, עם פרסום דוחותיה השנתיים של החברה, לאחר כהונה בת שלוש שנים    דירקטוריון החברה אישר היום את תקציבה לשנת 2011
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il