בשלושת החודשים ספטמבר-נובמבר 2010 נרשמה עלייה של 2.6% במחירים קבועים בחישוב שנתי, בסך כל הפדיון של רשתות השיווק; זאת, בהמשך לעלייה של 1.9% בשלושת החודשים יוני-אוגוסט. כך עולה (יום ג', 21.12.10) מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
בפדיון של רשתות המזון נרשמה על-פי נתוני המגמה עלייה במחירים קבועים של 4.3% בחישוב שנתי בשלושת החודשים ספטמבר-נובמבר, בהמשך לעלייה של 4.4% בשלושת החודשים יוני-אוגוסט.
נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" - מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה. פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.
נתונים אלה, הנאספים מדי חודש מרשתות השיווק על-ידי סוקרי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, משמשים כאינדיקטור לצריכה הפרטית, והם מקדימים בחודש את הנתונים של פדיון המסחר הקמעוני ממקורות מע"מ, המשמשים גם הם כאינדיקטור נוסף.