X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
האירוע יתקיים בשיתוף עם קהילת המעצבים הישראלית בחודש מאי האירועים יתקיימו במוזיאון העיצוב בחולון, במדיטק, בגלריות העירוניות לעיצוב ובמקומות נוספים בעיר
▪  ▪  ▪
הישגי העיצוב הישראלי העכשווי [צילום: יעל פינקוס]

עיריית חולון ומוזיאון העיצוב חולון, בשיתוף עם קהילת המעצבים הישראלית, יקיימו בחודש מאי 2011 שבוע של אירועי עיצוב במוזיאון וברחבי העיר. יוזמה זו היא נדבך נוסף בתהליך אותו מובילה העיר לקידום העיצוב בישראל והפיכתה של חולון למרכז עיצוב ארצי, מהלך שהחל עם פתיחתו של מוזיאון העיצוב, חולון.
במסגרת האירועים תתארח התערוכה "עוצב בישראל 4" בתמיכת משרד התמ"ת וגופים עסקיים פרטיים. התערוכה תחשוף את הישגי העיצוב הישראלי העכשווי ויוצגו בה כ-200 עבודות בתחומי העיצוב התעשייתי, העיצוב הגרפי, המיתוג, עיצוב אריזות, עיצוב אינטראקטיבי ועיצוב תכשיטים. תערוכה מרכזית נוספת אשר תוצג היא תערוכת "מעצבי העתיד 4" בה יוצגו פרויקטי גמר נבחרים של בוגרי 2010 מכל בתי הספר לעיצוב בתחומי עיצוב תעשייתי, עיצוב גרפי ועיצוב תכשיטים.
לצד התערוכות יתקיימו אירועים נוספים בשיתוף עם קהילת המעצבים הישראלית הכוללים: תערוכות, ימי עיון והוצאת קטלוגים, המציגים את ההישגים של אנשי המקצוע בתחומי העיצוב בישראל ואת ההישגים של הכלכלה, הטכנולוגיה והתעשיה המקומית. כמו-כן, תתקיימנה תערוכת כרזות יום העצמאות ותחרות כרזות "כחול לבן" בין סטודנטים לעיצוב בתמיכת מטה כחול לבן של התמ"ת.
לראשונה יתקיימו אירועי "אקספו כחול לבן - מעוצב ומיוצר בישראל" בתמיכת מטה כחול לבן של משרד התמ"ת ובשיתוף התאחדות התעשיינים.
אירועים אלה מחברים באופן ישיר בין עיצוב ישראלי והתעשיה הישראלית. מסגרת זו תספק חשיפה מלאה לחברות המובילות בישראל, המפתחות, מייצרות ומשווקות את המוצרים שלהם בהצלחה בארץ ובעולם.
במהלך השבוע יתקיימו גם ימי עיון וכנסים במדיטק בנושאים מגוונים: חינוך לעיצוב, עיצוב כמנוף כלכלי, עיצוב אינטראקטיבי, עיצוב תעשייתי, מיתוג, זכויות יוצרים ועוד.
בנוסף, יופק קטלוג בן 400 עמודים של תערוכות "עוצב בישראל 4" ו"מעצבי העתיד 4" בעברית ובאנגלית, שיתעד את העשייה והעוצמה של העיצוב הישראלי. הקטלוג יופץ בארץ ובחו"ל כחלק מאסטרטגיית החשיפה הבינלאומית של העיצוב הישראלי.

כל העיצוב בכף-ידך
תאריך:  23/12/2010   |   עודכן:  23/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עיריית חולון ומוזיאון העיצוב יקיימו את שבוע העיצוב
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אתר עיצוב מצוין
ירון מנתניה  |  23/12/10 15:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מס הבריאות שנגבה מאזרחים אינו פרוגרסיבי, בשונה ממס הכנסה ותשלומי הביטוח הלאומי    המשמעות היא כי אוכלוסיות חלשות משלמות אחוז ניכר יותר מהכנסתן למימון מערכת הבריאות
מערכת PCאון
לראשונה, סקר שערך המרכז הפדרלי לבקרת מחלות ומניעתן מצא כי ליותר ממחצית מהאוכלוסיה בגילאי 29-25 בארצות הברית יש רק טלפון סלולארי בבית    מה המשמעות?
מירב ארד
כך כותב השר להגנת הסביבה גלעד ארדן במכתב לרה"מ ולשר התיירות לקראת ההכרעה בבחירת הפתרון לשיקום הגנות ים המלח    ארדן מבהיר: חלופת קציר המלח היא הטובה ביותר מבחינה סביבתית
מחלקה ראשונה
איש העסקים ארקדי גאידמק בראיון ברדיו קול חי: "העמותה יצרה חור כלכלי של 30 מיליון שקל, והעמותה פתאום ביקשה מהמדינה לעזור ב-30 מיליון שקל, זו זכותם לבקש - אבל למה הם מאשימים אותי?"
איציק וולף
גורמים במשרד לביטחון פנים מותחים ביקורת חריפה על הודעתו של השר יצחק אהרונוביץ' אשר הקפיאה את פיטורי ד"ר אורלי אינס    "הוא עצמו הנחה להוציא את המכרז לציבור בעקבות הדיווחים על זכיית אינס במכרז תפור"    היום יערוך אהרונוביץ' בירור במשרדו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il