X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כתב אישום חמור נגד יעד חלילי שדקר למוות את ניסים אסידו ז"ל לאחר שזה התנשק עם חברתו החדשה אל מול עיניה של קרובת משפחתו של חלילי שהייתה חברתו של אסידו בעבר "גרם הנאשם בכוונה תחילה למותו של המנוח, לאחר שהחליט להמיתו והמיתו בדם קר"
▪  ▪  ▪

כתב אישום בגין הוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד יעד חלילי בגין רצח ניסים אסידו ז"ל לפני כשבועיים בנתיבות.
על-פי כתב האישום היה אסידו ז"ל בקשר רומנטי עם לבנת חלילי, בת משפחתו של יעד חלילי.
ב-3 בדצמבר 2010 בילה אסידו וחברתו במועדון הטרויה בנתיבות כשאל המקום הגיעה חברתו לשעבר לבנת חלילי והבחינה בו. חלילי פרצה בבכי בשל סערת הרגשות שבה הייתה לנוכח חברה לשעבר וחברתו החדשה ובשל כך עזבו אסידו וחברתו את המקום.
זמן קצר לאחר מכן הגיע אל המועדון יעד חלילי והבחין בלבנת כשהיא בוכה. לדברי לבנת ולדברי חברה שהייתה עמה - הן ראו את אסידו מנשק את חברתו לנוכח עיניה של לבנת - אקט שנתפס כפגיעה בכבודה.
יעד חלילי אמר לקרובת משפחתו, על-פי כתב האישום, כי ידאג להחזירה לביתה, אולם קודם לכן יטפל באסידו.
"הנאשם יצא מהמועדון יחד עם חברים שפגש במועדון, אביהו אידו ואברהם יצחק, ועלה לרכבם יחד עם לבנת וחברתה. לאחר שהנאשם ביקש מאביהו שישב במושב האחורי, הוא התיישב ליד מושב הנהג, בו ישב אברהם, וכיוון את אברהם לאן לנסוע בתוך נתיבות, כשהוא מחפש אחר המנוח ברחבי העיר", נכתב בכתב האישום.
במהלך הנסיעה היו חילופי דברים בין חלילי ובין חברתו של אסידו ואסידו, באמצעות הטלפונים הניידים. בין היתר אמר הנאשם למנוח ולחברתו כי יגרום למותו של אסידו, ודרש להיפגש איתו מספר פעמים.
"משהובהר לנאשם כי המנוח וחברתו עצרו בצומת היציאה מנתיבות לכיוון שדרות בכביש 25, החליט הנאשם לפגוש את המנוח בצומת. הנאשם כיוון את אברהם בתוך נתיבות, ומשהגיעו ל"BAR B Q", עסק השייך לבני משפחת הנאשם למכירת המבורגרים, ירד הנאשם מהרכב, ניגש לבית העסק, נטל מהמקום סכין גדולה וחזר לרכב, כשהוא מסתיר את הסכין", מציין כתב האישום.
"סמוך לפני השעה 04:00 לפנות בוקר, הנאשם ואביהו ירדו מהרכב, כשהנאשם מחזיק בסכין לצד גופו על-מנת לגרום למותו של המנוח, וניגשו למנוח ולחברתו. מיד פרץ ביניהם ויכוח, אשר נגרר לחליפת מכות, בהן השתתפו המנוח, הנאשם, ואביהו, שלאחר תחילת האירוע התרחק מהשניים. במהלך התגרה עם המנוח, שלף הנאשם הסכין בה החזיק, ודקר את המנוח ארבע דקירות עמוקות, מהן שתיים בבית החזה ושתיים בבטן, והכול בכוונה לגרום למותו של המנוח".
"במעשיו אלו, גרם הנאשם בכוונה תחילה למותו של המנוח, לאחר שהחליט להמיתו והמיתו בדם קר, מבלי שקדמה התגרות בתכוף למעשה, בנסיבות שבהן יכול לחשוב ולהבין את תוצאות מעשיו, ולאחר שהכין עצמו והכין סכין להמית את המנוח, והחזיק בסכין שלא למטרה כשרה", לשון כתב האישום.
מלבד האישום ברצח הואשם חלילי גם בשני סעיפי אישום של החזקת סכין - במקרה הרצח ובמקרה נוסף, כחודש לפני הרצח, שבו החזיק בסכין שאורך להבה 19.5 ס"מ בדופן דלת הנהג ברכבו וכן באלת עץ, שלא למטרה כשרה.

תאריך:  23/12/2010   |   עודכן:  23/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יעד חלילי שדקר למוות את ניסים אסידו הואשם ברצח
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
לבנת לכלא גם!!
eyal22  |  26/12/10 15:28
 
- ליבנת חלילי
מיכל  |  3/05/11 00:11
2
יעד הרוצח
יניב גבאי  |  20/06/11 21:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
כך עולה מהתקנה שאושרה ביוני השנה, אותה אישררה היום ועדת הכלכלה    פיילוט להטמעת התהליך יחל בינואר והיישום המלא ייכנס לתוקף במהלך 2011
יפעת גדות
החוקרים גילו כי אצל נשים שצרכו תזונה בריאה שהכילה כמות גדולה של פירות וירקות, ובעיקר ירקות ממשפחת הבצליים, נראו פחות עדויות לשיגרון ניווני התחלתי במפרק הירך
עופר וולפסון
במכרז המוסדי הבטיחה החברה גיוס של 89 מיליון ש"ח במחיר של 106 ש"ח לאיגרת חוב    הגיוס הכולל צפוי להסתכם בכ-111 מיליון ש"ח
איתמר לוין
בג"ץ ידון אחרי שביתת הפרקליטים בעתירתו של ליברמן להמשיך ולחקור את מקור ההדלפה של המסמכים שפרסמם יואב יצחק ב-News1    "יש לנו שאלות למדינה, אנחנו נקיים עוד דיון בעניין הזה כשהשביתה תסתיים. ההתערבות פה לא פשוטה"
אלעזר לוין
קבוצת תשובה וצ.מ.ח. המרמן ימכרו 150 דירות, 2,000 מ"ר מסחר וחניון גדול ב-434 מיליון שקל    צ.מ.ח. המרמן רכשה 50% מהפרויקט ב-50 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il