X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עליה של 16% במידרוג מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 10 מאז השקת האולפן בשל חדשות הבידור המשודרות לפני המהדורה עלה מספר הצופים הצעירים ופחת מספר הצופים המבוגרים
▪  ▪  ▪
האולפן הדינמי. מגמת הצערה [צילום: תומר פולטין]

ערוץ 10 מדווח כי מאז השיק את האולפן הדינמי, צמח המידרוג (רייטינג) של המהדורה המרכזית כמעט ברציפות מ-10.5% בשבוע של השקת האולפן החדש לממוצע שבועי של 12.2% בשבוע האחרון, גידול של יותר מ-15%.
ממוצע המידרוג השבועי של השבוע האחרון, שעמד על 12.2%, הוא השיא השבועי לשנת 2010. לדברי הערוץ, מגמת הגידול בשיעורי הצפייה במהדורה המרכזית ברורה גם בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, כאשר בעוד ממוצע המידרוג של המהדורה המרכזית בחודשים נובמבר-דצמבר 2009 עמד על 10.2%, המידרוג הממוצע בנובמבר-דצמבר 2010 עומד על 11.1%, שיפור של 9%.
את השיפור העקבי במידרוג מייחסים בערוץ 10 לסקרנות סביב האולפן הדינמי והתכנים החדשים המשודרים בחדשות 10 בחודש האחרון, כמו סדרות הכתבות של דב גילהר על משטרת ישראל, הכתבות של יואב קוטנר על אמני ישראל וזו של טליה פלד קינן שעסקה בהורים.
מעל מיליון צופים
העלייה הרציפה בצפייה מאז השקת האולפן מתבטאת גם בגידול משמעותי בהיקף החשיפה של המהדורה המרכזית, כאשר מספר שבועות לאחר השינויים בחדשות 10, יותר ממיליון צופים נחשפים לחדשות 10 מדי שבוע, עלייה של 21% מאז השקת האולפן הדינאמי - מ-880,000 צופים בממוצע שנחשפו לפני השקת האולפן ל-1,072,000 צופים מאז ההשקה.
תוצאה ישירה נוספת של השינויים בחדשות 10 היא מגמה ברורה של שינוי בפרופיל הצופים של המהדורה המרכזית של ערוץ 10. הנתונים מראים שההדורה המרכזית של הערוץ הופכת לאטרקטיבית יותר לקהל צעיר, בשל חדשות הבידור המשודרות לפני המהדורה, וכי מאז השקת האולפן הדינאמי של חדשות 10 חלה עלייה של 33% במידרוג המהדורה בקרב בני 44-25, ובמקביל חלה ירידה של 17% במידרוג המהדורה בקרב בני 65 ומעלה.
למרות מגמת ההצערה של קהל צופי מהדורת החדשות המרכזית, בהנהלת ערוץ 10 לא ממהרים לחגוג ומסייגים ש"לא שופטים שינויים בהרגלי צפייה אחרי כמה שבועות, ולכן אנחנו שמחים מאד על הנתונים המעודדים, אבל צריך להמתין כמה חודשים עד שנדע מה ההשפעה המלאה של האולפן הדינאמי על הצפייה".

תאריך:  26/12/2010   |   עודכן:  27/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רואים תוצאות: האולפן הדינמי הזניק את ערוץ 10
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מישהו באמת מאמין שזה האולפן?
עומרי  |  27/12/10 07:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מפקד חיל הים בירך את לוחמי הצוללות שסיימו היום את הקורס במגמות השונות    "הצטרפותכם היום למערך לוחמי הצוללות של חיל-הים היא זכות גדולה שבצידה חובה עצומה"
עידן יוסף
יו"ר ועדת הכלכלה בסיור לולים בצפון: "הנטייה היא לא להכניס את הרפורמה בדלת האחורית בתקנות מכסות הביצים. לאור חשיבת הנושא זהו הסיור הראשון שערכתי כיו"ר הוועדה"
איציק וולף
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מתנער מדברי שר החוץ ליברמן שטען כי אסור להגיע להסדר מדיני עם הפלשתינים מכיוון שהנהגת הרשות הפלשתינית אינה לגיטימית    "עמדת ממשלת ישראל היא אך ורק זו שמבטא ראש הממשלה"
עידן יוסף
אתר "העין השביעית" יקלוט מאמרים, מחקרים וכתבות של מרצים וסטודנטים מביה"ס לתקשורת במכללה למינהל    סטודנטים של בית הספר ישולבו בפרויקטים עיתונאיים של האתר
אלעזר לוין
הקונה המיועד הוא באשר אל-מסרי, איש עסקים אמריקני-פלשתיני הבונה את העיר רוואבי    ישתלט על פרויקט לבנית 300 דירות ליד ארמון הנציב    ישראל זעירא בראיון ל-News1: "אם הפלשתיני ישתלט על הפרויקט, צפויים לו מאבקים במשך עשר שנים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il