X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הצו ניתן במסגרת בקשה שהגיש בנק דיסקונט להכרזתו של בוימלגרין כפושט רגל ולכינוס נכסיו, בשל חוב של למעלה מ-75 מיליון שקל לבנק השופטת ורדה אלשיך בביקורת חריפה כלפי בוימלגרין: "נוטל אשראי מהבנקים בישראל ומזמין את כולם לטוס לארה"ב להתדיין עימו"
▪  ▪  ▪
שעיה בוימלגרין [צילום: יח"צ]

סגנית נשיאת בית המשפט המחוזי בת"א, השופטת ורדה אלשיך, הוציאה היום (ג') צו מותלה לכינוס נכסיו של איש העסקים, ישעיהו (שעיה) בוימלגרין, שייכנס לתוקפו בתחילת אפריל 2011. כמנהל המיוחד על נכסי בוימלגרין מונה עו"ד עופר ארגוב. כניסת צו הכינוס לתוקף נדחתה לאפריל, כדי לאפשר לצדדים לנהל משא-ומתן אינטנסיבי שייתר את כניסתו לתוקף.
בנוסף, הוציאה אלשיך צו עיכוב יציאה מהארץ כנגד בוימלגרין וקבעה כי עליו להגיש, תוך 7 ימים דוח לכונס הנכסים על מצב הכנסותיו והוצאותיו.
הצו ניתן במסגרת בקשה שהגיש בנק דיסקונט להכרזתו של בוימלגרין כפושט רגל ולכינוס נכסיו, בשל חוב של למעלה מ-75 מיליון שקל לבנק.
במסגרת החלטתה מתחה אלשיך ביקורת חריפה על התנהלותו של בוימלגרין וציינה כי "לא יעלה על הדעת שאדם ינהל עסקים בישראל, ייטול אשראים במדינת ישראל, מהבנקים במדינת ישראל, ולאחר מכן יזמין את כולם לטוס לארצות הברית על-מנת להידיין עימו".
עוד ביקרה השופטת את הסתירות שהתגלעו בין גרסת בוימלגרין, שטען, באמצעות עורכי דינו, כי הוא מצוי "ערב אישור הסדרים", לבין גרסת הבנק, שטען כי כלל לא מתנהל משא-ומתן בין הצדדים. במהלך הדיון בהליך פשיטת הרגל, ביקשו באי-כוחו של בוימלגרין לדחות את הוצאת צו הכינוס, הסבירו שדרוש להם עוד זמן עד שימוצו המגעים עם הבנק וטענו כי נכון יהיה לדחות את ההחלטה ולאפשר לבוימלגרין להגיש תגובה מסודרת לבקשת דיסקונט. "בוימלגרין עומד בראש קבוצה של חברות ציבוריות והמשמעות של מתן צו הכינוס נגד בעל שליטה בשלב זה, שבו החברות מצויות ערב הסדר נושים היא שגם אם הוא יהיה מותנה, בסופו של יום הוא יעמוד בתוקפו", הסבירו עוה"ד.
מנגד, טענו באי-כוחו של הבנק, כי בוימלגרין ובאי-כוחו "עשו מהם צחוק", בין היתר בכך שהם ביקשו מביהמ"ש לבטל היתר המצאה מחוץ לארץ של הבקשה נגד בוימלגרין. "הבנק לא ניסה להקשות שלא לצורך, לא ניסה לפגוע בבוימלגרין ולא בהסדרים בשום צורה. שום דבר לא מנע מבוימלגרין ולא מהחברות שלו, לבוא איתנו בדברים, אך לא היו שום מגעים איתם", טענו במהלך הדיון באי-כוחו של הבנק, שלא התנגדו להוצאת צו כינוס מותלה נגד החייב.
את בנק דיסקונט ייצגו עו"ד עופר ארגוב ואסף שובינסקי ממשרד וינשטוק-זקלר ושות', את בוימלגרין ייצגו עו"ד יורם בונן, ישראל מרקוביץ ואלעד אופק ממשרד פישר-בכר-חן. [פש"ר 15993-06-10].

פורסם במקור: אתר גלובס
תאריך:  28/12/2010   |   עודכן:  28/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אלשיך נתנה צו לכינוס נכסי בוימלגרין
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ח"כ חיים אורון חשף את סעיף הרזרווה בתקציב, אותו הצניעה הממשלה בדיווחיה, אשר מגלה כי מפלגות הקואליציה השונות תקבלנה כ-1.138 מיליארד שקל בשנתיים הקרובות    הסכומים הגדולים ביותר: לישראל ביתנו ושס    אורון: "חזרנו במנהרת הזמן לכספים הייחודיים ואף גרוע מכך"    יו"ר הכנסת הורה לבדוק תקינות ההעברות ללא דיווח מפורש
איציק וולף
בעקבות השריפה בקרונות הרכבת שבה נפצעו 121 בני אדם מאשים ח"כ אריה אלדד, רופא פלסטיקאי שהיה בעבר מנהל מחלקת כוויות, את מערכת הבריאות כי היא אינה מיישמת ההחלטה להקים מרכז טיפול נמרץ לנפגעי כוויות    "אם חס וחלילה יתרחש אסון עם נפגעי כוויות חמורות, כמעט כולם ימותו כפי שאירע בכרמל"
איציק וולף
סקר שנערך על-ידי מכון הארי טרומן באוניברסיטה העברית בירושלים בשיתוף המרכז הפלשתיני למדיניות מעלה כי פחות ממחצית הציבור נחושים בהתנגדותם למכתב הרבנים שאסר על השכרת בתים לערבים    44% תומכים במכתב והשאר לא השיבו
אלעזר לוין
"המחירים עלו השנה ב-13.9% - אין בועה    דירות 4 חדרים בת"א התייקרו ב-47%    התייקרויות בולטות - בצפון ת"א, בכפר סבא, בקריית טבעון, בבאר שבע ובדימונה    עליות מחירים מתונות בירושלים ובפ"ת    נתניה - העיר היחידה שהוזלה
יפעת גדות
חולות בדלקת מפרקים שגרונית הן נשים צעירות ועובדות    אם לא מגלים את המחלה בזמן, הן הופכות לנכות שנזקקות לקיצבת נכות בשל הפסקת עבודתן    יש היום תרופות חדשות שיכולות לחסוך הרבה ימי אשפוז אם יינתנו בזמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il