X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
צרכנים "מאוהבים" נוטים להשתמש בשמות של חיות מחמד במקום בשמות המותגים כשהם מתארים את המכוניות אצל חלק מהם הקשר לרכב משמש כדי להקל על כאב ואכזבה בחייהם הרומנטיים
▪  ▪  ▪
אהבה ממבט ראשון [צילום: הונדה]

הדרך בה אנשים מטפלים ברכוש האישי שלהם דומה מאוד לאהבה, כך לפחות על-פי ממצאי מחקר חדש שפורסם ב-Journal of Consumer Research.
חוקרים מאוניברסיטת אריזונה ומאוניברסיטת טקסס ניסו לענות על השאלה "האם ייתכן שצרכנים יתאהבו ברכוש שלהם"? הם הגיעו למסקנה כי כשמדובר במכוניות, במחשבים, באופניים ובנשק חם, התשובה היא ללא ספק - כן!
החוקרים ביקרו בחמש תערוכות רכב באריזונה וערכו ראיונות מקיפים עם חובבי רכבים (גברים ונשים) בגילאים 68-29. הם גילו כי הצרכנים ה"מאוהבים" נטו להשתמש בשמות של חיות מחמד במקום בשמות המותגים כשתיארו את המכוניות ואצל חלק מהם הקשר לרכב שימש כדי להקל על כאב ואכזבה בחייהם הרומנטיים.
מערכות יחסים עם רכוש חומרי יכולות לצמצם את ההשלכות השליליות של בידוד חברתי ושל בדידות, ולתרום לתחושת סיפוק ושביעות רצון אצל הצרכן, במיוחד בהשוואה לתגובות אלטרנטיביות פחות רצויות, כמו שימוש בסמים, עבריינות ותופעות לוואי של תרופות נוגדות דיכאון.
החוקרים גילו רמות שונות של תשוקה, אינטימיות ומחויבות במערכות היחסים של הצרכנים; כלומר, הצרכנים הרגישו תשוקה, או חשק מתמיד להיות עם הרכוש האהוב, ואלו באו לביטוי לעתים קרובות בהתבוננות במכונית ואפילו בליטוף ובהחלטות רכישה הדומות להתאהבות ממבט ראשון.
המשתתפים טיפחו את הקשר שלהם עם רכושם האהוב והקדישו זמן וכסף לשיפור היחסים וללימוד כל הפרטים הטכניים הקשורים אליו. לגבי נשקים - הצרכנים המאוהבים בילו ברכישת אביזרים ובשיפור הנשק שלהם פי שישה יותר מבעלי נשקים שלא ביטאו תשוקה, אינטימיות או מחויבות לנשקים שלהם.
לממצאים יש כמובן משמעות לחברות המוכרות אביזרים ושירותים כמו ניקיון, שיפורים ותיקונים. עבור אלו הסובלים מייסורי אהבה לרכוש שלהם, החוקרים משוכנעים כי יסכימו להוציא כל סכום שנדרש כדי לפנק את יקירי לבם.

כל הבריאות בכף ידך
תאריך:  29/12/2010   |   עודכן:  29/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אוהבים / Ohavim
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
המועצה הכריזה אמש על פיתוח בר קיימא - הטמעת אורח-חיים המשמר סביבה בקרב חברי הקהילה    "אנו יוצאים למסע שבו ישולבו מגוון רחב של תחומי חיינו", הבהיר ראש המועצה, יאיר פרג'ון
עידן יוסף
בעקבות לחץ מצד מאזינים המבקשים לשפוך את אשר על לבם, תשוב התוכנית "מאזינים למאזינים" לרצועת שידור יומית
איציק וולף
תנועת אומ"ץ פנתה למבקר המדינה וביקשה ממנו שמשרדו יבדוק חשד למינהל לא תקין בפנקס החברים של מפלגת קדימה ועל אפשרות של חברות כפולה של חלק מהחברים הן בקדימה והן בליכוד
יפעת גדות
חוקרים מהדסה: "אילו טיפלנו בפצועי רעידת האדמה בהאיטי על-פי ההמלצות התקפות לאירועים אלה, היינו צפויים לאחוז כשלון גבוה"    חוקרי הדסה שותפים למחקר שנערך בקרב נפגעי רעידת האדמה בהאיטי ומראה כי רוב הפצעים נגרמו בגלל קבוצת חיידקים המכונים "גראם שלילי", בניגוד למה שהיה מקובל לחשוב עד כה
אלעזר לוין
דירה נמכרה כל 5 דקות    חברת האופנה רנואר נכנסת לנדל"ן - תבנה עם יוסי לאטי 120 דירות בקריית אתא    4.5 חדרים בחיפה - 1.1 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il