X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עו"ד שי תקן, מבכירי הארגון, המכהן כיועץ המשפטי של האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות ויו"ר אגף התאגדות עובדים, יפרוש בעוד 3 חודשים עובר למשרה בכירה במשרד עו"ד פישר בכר
▪  ▪  ▪
עו"ד שי תקן [צילום: יח"צ]

היועץ המשפטי של האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות ויו"ר אגף התאגדות עובדים, עו"ד שי תקן, פורש מההסתדרות לאחר ארבע שנים. כך נמסר (יום ד', 29.12.10) מארגון העובדים. תקן יסיים את תפקידיו בהסתדרות ב-1 באפריל 2011.
תקן יעבור להיות שותף במשרד עו"ד פישר, בכר, וול, אוריון ושות', והוא יעמוד בראש מחלקת דיני עבודה של המשרד. מדובר באחד מהמשרדים המוכרים והמובילים בתחומו בישראל. תקן אמר היום כי "הייתה לי הזכות לעבוד לצידו של עופר עיני בתקופה רבת הישגים. אני יוצא לדרך חדשה ושמח להצטרף לנבחרת המנצחת של משרד פישר בכר. אין לי ספק שנדע יחד לבסס מחלקה מובילה בדיני העבודה בישראל".
עו"ד רובי בכר, השותף המנהל של המשרד, אמר היום: "אנו גאים על הצטרפותו של עו"ד שי תקן למשרדנו ושמחים על-כך שהוא בחר בנו. תקן הוא מעורכי הדין המובילים בתחום דיני העבודה וקליטתו תשפר את יכולתנו להעניק ללקוחותינו שירות מקיף ואיכותי".
טיפל סכסוכי עבודה רבים והשתתף בעשרות משאים ומתנים
עו"ד תקן עמד בתפקידו לצידו של עיני והיה שותף מלא למהלכים שהוביל יו"ר ההסתדרות. בין השאר היה שותף למאבק ההסתדרות נגד הלנת השכר של עובדי הרשויות המקומיות, למו"מ שניהלה ההסתדרות מול משרד האוצר בשלושה חוקי תקציב וחוק ההסדרים ובשני הסכמי שכר כוללים במגזר הציבורי.
בשנת 2009 הוביל תקן, במסגרת עסקת החבילה במשק, את ניסוח תיקוני החקיקה שהוביל יו"ר ההסתדרות המקלים על עובדים להתארגן. כמו-כן, היה שותף לניסוח החלק החברתי-כלכלי בהסכם הקואליציוני בין העבודה לליכוד.
במהלך שנות כהונתו כראש הלשכה המשפטית טיפל עו"ד תקן בסכסוכי עבודה רבים ובעשרות משאים ומתנים על הסכמים קיבוציים. תקן היה, בין היתר, שותף להסכמים קיבוציים ענפיים בתחום השמירה, הניקיון, רשתות השיווק, הבניין והדפוס. בהסכמים אלה נקבע בין השאר שכר מינימום ענפי הגבוה משכר המינימום במשק.
לפני חצי שנה הטיל יו"ר ההסתדרות על עו"ד תקן להקים אגף חדש להתאגדות עובדים. האגף צבר תאוצה רבה וכיום הוא מטפל בכ-50 התאגדויות עובדים חדשות הכוללות כ-35 אלף עובדים. במסגרת תפקידו ייצג תקן את ההסתדרות בהלכות עקרוניות בבית הדין הארצי לעבודה בתחום התאגדויות עובדים, למשל בפס"ד אקרשטיין ופס"ד סונול.
יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, אמר כי "שי תקן סייע לי רבות ותרם באופן משמעותי להסתדרות והעובדים. הוא אחד מהאנשים שאני יותר מעריך בתחום יחסי העבודה ואני בטוח שצפויה לו הצלחה רבה".

תאריך:  29/12/2010   |   עודכן:  29/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 שי תקן /  "
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יו"ר אגף התאגדות עובדים בהסתדרות פורש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ועד הפרקליטים מסרב לקבל את הצעת מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אייל גבאי, להצעת פשרה הכוללות בוררות של נשיא בית הדין הארצי לעבודה לשעבר, השופט סטיב אדלר    לשכת ראש הממשלה כנראה נוהגת לעשות 'ספּינים' בכל נושא"
עופר וולפסון
כך עולה מדיווח הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה    הערכות בנק ישראל והאוצר לצמיחה היו של 4% ו-3.8%, בהתאמה    בהתחשב בגידול האוכלוסיה, התוצר לנפש עלה ב-2.7%, מעט מעל ממוצע ה-OECD
יפעת גדות
ניתוח נתונים סטטיסטי הראה כי זוגות שהמתינו עד לנישואיהם בהשוואה לאלו שקיימו יחסי מין עוד קודם לכן נהנו מיציבות גדולה יותר ביחסים, משביעות רצון רבה יותר ומאיכות מינית טובה יותר של היחסים
יפעת גדות
פורטן אינפומד משיק בדיקת ראייה המאפשרת לבדוק באופן ראשוני האם אתם זקוקים לייעוץ של רופא עיניים
עופר וולפסון
להפתעת שאר סיעות האופוזיציה, החליטה סיעת האיחוד הלאומי, למעט ח"כ אריה אלדד, להצביע ביחד עם הממשלה בהצבעות התקציב    באופוזיציה האשימו כי הובטחו לסיעה הטבות    ח"כ כץ בתגובה: "לא עובדים אצל לבני"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il