X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פערים משמעותים בשכר מנחי התוכנית רונן ברגמן, טלי ליפקין שחק ומיה בנגל באוצר דורשים כי תפקידי המנחים ייצאו למכרז עד מארס ברגמן: "הנתונים שקריים"
▪  ▪  ▪
פער משמעותי לטובתו. רונן ברגמן

פערי שכר משמעותיים בין מנחי ערב חדש. בעוד שרונן ברגמן צפוי להשתכר סכום של 412 אלף שקל ב-2011, הנשים המנחות לצדו צפויות להשתכר סכומים נמוכים משמעותית של 180 אלף שקל לטלי ליפקין שחק ו-75 אלף שקל למיה בנגל - כך לפי מסמך פנימי במשרד האוצר. סכומים אלה אינם כוללים מע"מ.
במסמך שהגיע לידי TheMarker ושנחתם על ידי סגן בכיר לחשב הכללי, יאיר טל, נטען כי על האוצר לאשר את ההתקשרות ללא פטור ממכרז עד ל-1 במארס 2011, ולאחר מכן לדרוש מכרז לאיוש התפקידים. במכתב מצוין כי "ברצוננו להרחיב ולציין כי ביצוע הליך התיחור עבור ההתקשרות דן מרגלית (המנחה גם הוא את ערב חדש) הוכיח שגם בהליך תחרותי, שלא במסגרת של פטור ממכרז, ניתן לתת מענה לכל דרישות האיכות ושיקול דעתה המקצועי של החינוכית ולכן אין אנו מוצאים שום נימוק משכנע לפיו יש להעדיף את הליך ההתקשרות בפטור ממכרז על פני הליך תחרותי".
מהטלוויזיה החינוכית נמסר בתגובה: "התשלום בגין הנחיה למגישי ערב חדש נקבע לפי ותק בתחום העיתונות, ותק בהנחיית תוכניות טלוויזיה וותק בהנחיית ערב חדש. בנוסף, חשוב לציין שמספר התוכניות שמגיש המנחה רונן ברגמן הוא כמעט כפול ממספר התוכניות שמגישות המנחות טלי ליפקין שחק ומיה בנגל". בנוסף, נמסר כי "לטלוויזיה החינוכית יש היתר להעסיק את מנחי ערב חדש ללא תיחור עד ה-30 ביוני 2011. לאחר מועד זה הטלוויזיה החינוכית תבצע הליכים תחרותיים על פי שיקול דעתה המקצועי".
כפי הנראה המסמך של האוצר נוגע לחישוב של 200 שעות עבודה לברגמן, 120 לליפקין שחק ו-110 לבנגל, כאשר לפי גורמים בחינוכית אף אחד מהמנחים לא מגיע לכמות כזו של שעות הנחיה ולפיכך גם החישוב של השכר נמוך יותר.
רונן ברגמן מסר בתגובה כי "הנתונים שקריים לחלוטין. המספרים האמיתיים רחוקים שנות אור מאלו הנקובים במסמך. אני אפעל מול הגורמים המשפטיים והחקירתיים הרלוונטיים כדי לברר מי הפיץ ולמה הפיץ את הנתונים הכוזבים הללו".
מהטלוויזיה החינוכית נמסר בתגובה לנתוני החשב הכללי כפי שמפורסמים בידיעה: "הנתונים המוצגים במסמך החשב הכללי באוצר הנוגעים להיקף עבודתם של שלושת מגישי ערב חדש וההכנסות השנתיות הנגזרות מהם, אינם נכונים. מספר התוכניות שמגיש ד"ר רונן ברגמן בשנה, אינו עולה על 120 תוכניות. גב' טלי ליפקין שחק וגב' מיה בנגל, מגישות עד 95 תוכניות בשנה כל אחת ולא כפי שמצוין במסמך. לפיכך היקפי התשלום המצוינים במסמך החשכ"ל, כמו גם היקפי ההכנסות, אינם נכונים לגבי אף אחד מהמנחים".

פורסם במקור: אתר דה-מרקר
תאריך:  30/12/2010   |   עודכן:  30/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דן מרגלית  מיה בנגל
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פערי שכר בין מנחי "ערב חדש"; האוצר: לקיים מכרז
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מסיתים נגד העם פוגעים בחוסן ה
ישע  |  30/12/10 22:51
2
מיה בנגל מבריחה צופים
אבריאל  |  31/12/10 09:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
במוצאי שבת הקרוב יקפוץ המחיר ב-43 אגורות - תוצאה של התייקרות הנפט ושינויי שער החליפין, כמו גם הייקור במס הבלו    שיא מחיר הבנזין הקודם נקבע ביולי 2008: 7 שקלים לליטר
ראובן לייב
עמותת "אפשר" קוראת לציבור הנהגים לקיים ביום ראשון הקרוב שביתת-דלק במחאה על ייקור התעריפים מתחילת השבוע הבא בלא אישורה של ועדת הכספים של הכנסת
איתמר לוין
פסק דין שפורסם במקביל להרשעתו של קצב מלמד עד כמה קלושיים סיכוייו בערעור    קובע: ניתן להרשיע בעבירות מין על סמך עדות המתלוננת לבדה
איציק וולף
מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב דודי כהן, ברך את ניצב יואב סגלוביץ' על אופן ניהול חקירת משה קצב, חקירה שהסתיימה היום בהרשעת קצב בעבירות מין חמורות
אלעזר לוין
בעשר השנים האחרונות נוצר מחסור של 40,000 דירות, והוא גורם עיקרי להתייקרותן בשנים האחרונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il