X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שר התשתיות ומליאת רשות החשמל העניקו חמישה רישיונות ייצור מותנים לתחנות כוח פרטיות לייצור חשמל שעתידות לקום ע"י יזמים פרטיים, בהיקף כולל של כ-750 מגוואט
▪  ▪  ▪

שר התשתיות, עוזי לנדאו, ומליאת רשות החשמל העניקו ביום חמישי האחרון חמישה רשיונות לתחנות כוח פרטיות אשר יופעלו בגז טבעי - משאב ייזום ופיתוח, צומת אנרגיה, איי.פי.פי דלק אלון תבור, אתגל אשדוד ואיי.פי.פי דלק שורק.
  • תחנת הכוח הפרטית אתגל אשדוד, המוחזקת ע"י חברת שיכון ובינוי, הינה תחנה בהספק של 120 מגהוואט, אשר עתידה לקום בשטח נמל אשדוד, בטכנולוגיה קונבנציונלית.
  • תחנת הכוח הפרטית שורק, בהספק של 140 מגהוואט, עתידה לקום כחלק מהמכרז להתפלת מי-ים שפירסם החשב הכללי. מכרז זה קבע את האפשרות לזוכה בו, להקים לצד מתקן ההתפלה תחנת לייצור חשמל בהיקף של עד 140 מגהוואט. תחנה זו עתידה לספק את צורכי החשמל של מתקן ההתפלה שיקום באתר, וכן של צרכנים נוספים באזור.
  • תחנת הכוח הפרטית של משאב ייזום ופיתוח, בהספק של 76 מגוואט, צפויה לקום באתר מפעל המלט "נשר רמלה", כתוספת לתחנת כוח קיימת בהיקף של 48 מגהוואט שהחלה לפעול השנה. תחנה זו מוקמת על-ידי שותפות של כלל תעשיות וחברת CRH האירית.
  • תחנת הכוח הפרטית של חברת צומת אנרגיה הינה בהספק של 360 מגוואט ועתידה לקום בסמוך לצומת פלוגות, ולספק חשמל לצרכנים פרטיים באזור. התחנה תוקם ע"י קבוצת דלקיה ישראל וראקום אלקטרוניקה.
  • תחנת הכוח הפרטית של חברת איי.פי.פי דלק אלון תבור, בהספק של 55 מגהוואט, בטכנולוגיית קוגנרציה, צפויה לקום בשטח מפעל תנובה באזור התעשיה אלון תבור. התחנה תוקם ע"י שותפות של דלק תשתיות עם חברת סיגמא אפסילון וחברת עדי אנרגיה, ועתידה לספק את צרכי החשמל והקיטור של מפעל תנובה וכן של מפעלים תעשייתיים נוספים באזור התעשיה אלון-תבור.
פעילות היצרנים הפרטיים הביאה להקמת תחנות בהספק של מעל 4,000 מגוואט
שר התשתיות, עוזי לנדאו, מסר כי "המאמצים שהושקעו בקידום כניסתם של יצרני החשמל הפרטיים בהנחיתי ובהרתמות כל עובדי משרד התשתיות החלו לשאת פרי. הרישיונות שנחתמו על-ידי ביום חמישי האחרון הן הביטוי המובהק שלסקטור הפרטי יש אמון במדיניות אותה מוביל היום משרד התשתיות".
אמנון שפירה, יו"ר רשות החשמל, אמר: "ייצור החשמל שיתאפשר בשנים הקרובות מתחנות אלו מהווה נדבך משמעותי נוסף לכניסת יצרנים פרטיים למשק האנרגיה בהתאם להחלטות הממשלה לקדם יזמות פרטית; קידום היזמות התאפשר בעקבות הרגולציה שקבעה רשות החשמל להסדרת פעילותם של יצרנים פרטיים, שהביאה עד כה למתן רישיונות להקמה של מעל 4,000 מגוואט תחנות כח פרטיות בישראל מאז הוענקה סמכות הרישוי לרשות".

תאריך:  04/01/2011   |   עודכן:  04/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עוזי לנדאו / Uzi  Landau
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אושרו 5 רישיונות לתחנות כוח פרטיות בהיקף של 750 מגוואט
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בעוד חודש יתייקר מחיר הנסיעה במוניות בשיעור של 4% וברכבות בשיעור 3%    כך נחשף היום בוועדה לביקורת המדינה    באוגוסט התייקרו המחירים במוניות ב-5%
עופר וולפסון
בשנה זו נרשמה עלייה של כ-17% בביקוש לעובדים לעומת שנת 2009    ברבעון האחרון של השנה נרשמה עלייה של 27% בביקושים לעומת הרבעון המקביל אשתקד    ביקושים ערים בתחום ההיי-טק
יפעת גדות
חוקרים מזהירים כי יותר מ-50% מחולות הסרטן סובלות מרמות נמוכות של ויטמין D    ממליצים לנשים עם סרטן שד לבדוק רמות ויטמין D ולקחת תוספות במידת הצורך
עופר וולפסון
לראשונה מאז הקמת המרכז האקדמי כרמל בחיפה קיבלו שני סטודנטים מביה"ס למשפטים מלגות הצטיינות מלשכת עוה"ד בחיפה
יפעת גדות
חולים מעשנים דיווחו על רמות גבוהות יותר של כאב לעומת אנשים שמעולם לא עישנו    סבלו גם יותר מההשפעות של הכאב על חייהם    חולים שהמשיכו לעשון למרות אבחון הסרטן, דיווחו על הפרעות רבות יותר שנבעו מהכאב, לעומת מעשנים לשעבר או כאלו שמעולם לא עישנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il