X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
טרנספארמה השלימה בהצלחה שלב 1 בניסויים במערכת למתן דרך העור של תרופה לטיפול במחלות שריר-שלד ד"ר דפנה חפץ, מנכ"ל טרנספארמה: "הוכחה נוספת למערכת ה-ViaDerm שלנו למתן דרך העור של תרופות על גבי מדבקה"
▪  ▪  ▪
בטוח לשימוש

טרנספארמה מדיקל, חברה ביו-פרמצבטית המתמחה בפיתוח ובשיווק מוצרים רפואיים המבוססים על טכנולוגיה ייחודית של הולכת תרופות דרך העור, הודיעה היום (ג', 11.1.11) על סיומו המוצלח של שלב 1 בניסויים קליניים בבני אדם ב-ViaDerm-Calcitonin, תרופה הניתנת דרך העור לטיפול במחלות שריר-שלד כגון דלקת מפרקים ניוונית וכאבים הנובעים ממחלות שלד.
קלציטונין ניתן כיום בהזרקה תת-עורית, הזרקה אל תוך השריר, או כתרסיס לאף. התרופה משמשת לטיפול באוסטיאופורוזיס, ברמות גבוהות מדי של סידן בדם, ובמחלת פאג'ט, המתבטאת בצמיחה מעוותת של העצמות. קלציטונין היא תרופה בטוחה ביותר הנמצאת בשימוש כבר שנים רבות. לאחרונה נבדקת התרופה גם לצורך טיפול בדלקת מפרקים ניוונית ובמגוון בעיות שלד הכרוכות בכאבים.
המחקר נערך בהשתתפות 12 נשים בגיל המעבר, ובחן את רמת הבטיחות והסבילות, פרופיל הריכוז בדם והפעילות הביולוגית של ViaDerm-Calcitonin. כל אחת מהנבדקות טופלה על-ידי מדבקות בעלות מינונים עולים של קלציטונין (ארבעה מינונים מ-60 עד 300 מיקרוגרם), שהושוו ל-100 יחידות מיאקלצין, הגרסה המוזרקת של קלציטונין.
תוצאות המחקר הצביעו בבירור על התאמה בין ריכוז התרופה בדם לכמות הקלציטונין במדבקות להולכה עורית של מערכת ViaDerm-Calcitonin. יתר על כן, מתן חד-פעמי של ViaDerm-Calcitonin גורם לירידה רצויה ומשמעותית מבחינה סטטיסטית של סמנים בדם המעידים על ספיגת עצם ופירוק סחוס. הירידה ברמת הסמנים דומה לזו המתקבלת לאחר הזרקה יומית של 100 יחידות מיאקלצין. התגובה של הנבדקות לשימוש במערכת ViaDerm-Calcitonin הייתה טובה, כל המינונים היו בטוחים לשימוש, ולא פגעו בעור באזור המדבקה.
"אנו מאוד מרוצים מתוצאות המחקר, שהראה כי קלציטונין הניתן בהולכה דרך העור בעזרת המערכת של טרנספארמה בטוח לשימוש ויעיל לפחות כמו הזרקה תת-עורית. לאור זאת, יש להניח שהשילוב בין הממצאים הקליניים לבין הנוחות, העדר הכאב, גודלה הזעיר והניידות של המערכת שלנו יובילו למגוון אפשרויות להרחבת השימוש בקלציטונין מעבר לאינדיקציות המאושרות כיום", אמרה ד"ר דפנה חפץ, מנכ"ל טרסנפארמה מדיקל.

כל הבריאות בכף ידך
תאריך:  11/01/2011   |   עודכן:  11/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הצלחה בניסוי קליני בתרופה לטיפול במחלות שריר-שלד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הקריאות לרצוח אישי ציבור אינן באות רק מהצד הימני של המפה הפוליטית    סרטון חדש ואלים יותר שפורסם הבוקר וכולל מראות קשים מציע לפגוע גם בשאר הפוליטיקאים ובחלשים    לא לבעלי לב חלש
יפעת גדות
למרות הסברה כי העור הוא שעובר שינויים, כמו איבוד הגמישות והשומן, פנים רבות לא נראות כפי שנראו בגיל צעיר יותר, בגלל שינויים שמתרחשים למעשה דווקא בעצמות ואלו משנים גם את מראה העור
איציק וולף
ראש הממשלה שוחח אמש עם שר החוץ והביע תרעומת על ההאשמות שהטיח ליברמן בבכירים בליכוד, שלפיהן מדובר ב'מתקרנפים' משום שהתנגדו להקמת ועדת חקירה לבדיקת מימון ארגוני השמאל    "הליכוד היא מפלגה דמוקרטית ופלורליסטית ולא דיקטטורה של דעה אחת"
מירב ארד
בשנתיים האחרונות כיהן כחבר הנהלה ונשיא חטיבת המוצרים בחברת אמדוקס    נגן מחליף את דוד לוזון, שביקש באוגוסט 2010 לסיים את תפקידו
יפעת גדות
בין הנימוקים לבחירתו: "ד"ר אברהם קנלר הוא אחד מהרופאים המוכשרים, האצילים והחרוצים ביותר העובדים במערך ההמטולוגי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il