X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ד"ר הלפרן יחליף בתפקיד את פרופ' יעקב הרט, מנהל בית-החולים לוינשטיין "האתגר לאיגוד הוא לסייע ולהיות מעורב בחקיקה הרלוונטית לתפעול בתי החולים, ולוודא הקצאות מספקות של כוח-אדם ומשאבים כספיים"
▪  ▪  ▪
ד"ר ערן הלפרן [צילום: מכון צילומים בילינסון]

ד"ר ערן הלפרן, מנהל מרכז רפואי רבין (בתי-החולים בילינסון והשרון) בשירותי בריאות כללית, נבחר בכינוס השנתי של איגוד מנהלי בתי-החולים לתפקיד יושב-ראש איגוד בתי-החולים. ד"ר הלפרן (57) מחליף בתפקיד זה את פרופ' יעקב הרט, מנהל בית-החולים לוינשטיין ששימש כיושב-ראש האיגוד בעשרים השנים האחרונות ונבחר כעת לנשיא האיגוד.
באיגוד חברים כ-200 מנהלי בתי-חולים וסגניהם מכלל בתי-החולים (כלליים-ציבוריים ופרטיים, בריאות הנפש והשיקומיים).
ד"ר ערן הלפרן: "בתי-החולים נותנים שירות 24 שעות ביממה, בכל ימות השנה ובכך מהווים עוגן ביטחון חיוני לכל אזרח ואזרח, לדוגמה, באירועי אסון או בתקופות של עומס בתחלואה בקהילה. בתי-החולים בישראל מובילים בטכנולוגיה ובאיכות על-אף כמות כוח-אדם קטנה משמעותית מהמקובל בארצות המערב. האתגר לאיגוד הוא לסייע ולהיות מעורב בחקיקה הרלוונטית לתפעול בתי החולים, לוודא הקצאות מספקות של כוח-אדם ומשאבים כספיים אל מול המשימות ולאפשר למערך בתי החולים להמשיך ולהוביל את מערכת הבריאות בארץ".
ד"ר הלפרן הוא בוגר בית-הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים, מומחה ברפואה פנימית ובעל תואר מוסמך במינהל ציבורי (MPA) מבית-ספר קנדי לממשל באוניברסיטת הרווארד, ארה"ב. בין השנים 1997-1991 ניהל את מחוז חיפה וגליל מערבי - המחוז הגדול ביותר של שירותי בריאות כללית (משרת כ-700,000 מבוטחים). בין השנים 2002-1997 ניהל את מרכז רפואי העמק. בין השנים 2006-2002 כיהן בתפקיד סמנכ"ל חטיבת בתי-חולים בשירותי בריאות כללית (אחראי על תפעול 13 בתי-החולים).
בין הישגיו הבולטים: הקמת המרכז האמבולטורי זבולון בקריות, ריכוז עשרות שירותי מעבדות קטנות לפעילות במעבדה מרכזית ומתקדמת אחת, הקמת בניין אשפוז מרכזי (6 קומות) וחדר המיון בבית-חולים העמק, הכנסת והטמעת תהליכי מחשוב ומידע בהנהלת חטיבת בתי החולים בכללית והכנסת תהליך אקרדיטציה (הסמכת איכות) בבתי-חולים של הקופה, קבלת תו תקן בינלאומי באיכות ובטיחות בטיפול בחולים JCI בבתי-החולים בילינסון והשרון.
ד"ר הלפרן מתגורר בכפר תבור, נשוי לד"ר מיה הלפרן ואב לנעמה (סטודנטית לרפואה), עדו ועודד.

כל הבריאות בכף ידך
תאריך:  11/01/2011   |   עודכן:  13/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ערן הלפרן נבחר ליו"ר איגוד בתי החולים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
נשיא איגוד לשכות המסחר פנה במכתב לשר האוצר שלא להיכנע לרשויות המקומיות ולבטל את רכיב ההתייעלות של 20% מנוסחת עידכון הארנונה    מבהיר: הביטול יתורגם לעול מיסים נוסף על גב הציבור
יפעת גדות
טרנספארמה השלימה בהצלחה שלב 1 בניסויים במערכת למתן דרך העור של תרופה לטיפול במחלות שריר-שלד    ד"ר דפנה חפץ, מנכ"ל טרנספארמה: "הוכחה נוספת למערכת ה-ViaDerm שלנו למתן דרך העור של תרופות על גבי מדבקה"
עידן יוסף
הקריאות לרצוח אישי ציבור אינן באות רק מהצד הימני של המפה הפוליטית    סרטון חדש ואלים יותר שפורסם הבוקר וכולל מראות קשים מציע לפגוע גם בשאר הפוליטיקאים ובחלשים    לא לבעלי לב חלש
יפעת גדות
למרות הסברה כי העור הוא שעובר שינויים, כמו איבוד הגמישות והשומן, פנים רבות לא נראות כפי שנראו בגיל צעיר יותר, בגלל שינויים שמתרחשים למעשה דווקא בעצמות ואלו משנים גם את מראה העור
איציק וולף
ראש הממשלה שוחח אמש עם שר החוץ והביע תרעומת על ההאשמות שהטיח ליברמן בבכירים בליכוד, שלפיהן מדובר ב'מתקרנפים' משום שהתנגדו להקמת ועדת חקירה לבדיקת מימון ארגוני השמאל    "הליכוד היא מפלגה דמוקרטית ופלורליסטית ולא דיקטטורה של דעה אחת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il