X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בין היעדים החדשים: וושינגטון, מונטריאול, הוצ'י מין סיטי תתגבר תדירות טיסות ליעדים באפריקה, באיים הקריביים, בפרו ובאורלנדו
▪  ▪  ▪
איירפראנס KLM מגבירה נוכחות

קבוצת התעופה איירפראנס KLM מודיעה על הוספת יעדי טיסה חדשים לשנת 2011, והגברת תדירות הטיסות הקיימות. בין היעדים החדשים של הקבוצה - מונטריאול שבקנדה.
הקו החדש יחל לפעול במאי 2011. מחודש מאי תחל אייר פראנס KLM תחל בהפעלת שירות טיסות יומי מפריס למונטריאול, קנדה, במטוס A380. הזמנות טיסה ומכירת כרטיסים כבר החלה.
יעד חדש נוסף הוא בארה"ב - ארה"ב - וושינגטון. החל ב-6 ביוני 2011, אייר פראנס-A380 תפעיל שירות יומי בין פריז וושינגטון. עם ה-A380, אייר פראנס תוכל לייעל את תדירויות טיסותיה בהפעלת מטוס דו-קומתי ובכך תפחית ב-20% את עלויות התפעול. הזמנות טיסה מכירת הכרטיסים נפתחה ב-30 בנובמבר 2010.
יעד נוסף - בנגקוק - פנום פן - קמבודיה. החל ב-27 במרס 2011, אייר פראנס תפעיל שירות חדש בין פריז, שארל-דה גול ופנום פן, בירת קמבודיה. שלוש הטיסות השבועיות בין פריז לפנום פן, תהיינה עם חניית ביניים בבנגקוק ותופעלנה על-ידי A340 איירבוס-300. הזמנות טיסה ומכירת כרטיסים פתוחה לקהל הרחב.
יעד חדש נוסף של הקבוצה: ויאטנם - הוצ 'י מין סיטי. המטוס המריא לראשונה בתחילת ינואר מנמל התעופה שארל דה גול בפריז ונחת בהוצ'י מין סטי בויאנטם. בחורף זה, אייר פראנס מפעילה 5 טיסות שבועיות בין הו צ'י מין סיטי ו פריז, עם 3 טיסות "אייר פראנס" על-ידי בואינג 777-300ER ו2 טיסות של וייטנאם איירליינס. במסגרת ההסכם השיתוף עם וייטנאם איירליינס, לקוחות אייר פראנס יוכלו גם לטוס בטיסות ישירות בין האנוי לפריז-שארל דה גול, חמש פעמים בשבוע.
תגבור תדירות הטיסות ליעדים נבחרים
במקביל תגביר הקבוצה את תדירות טיסותיה ליעדים שונים ברחבי העולם, בהם: דרום וצפון אמריקה: פרו ואורלנדו. החל ב-21 ביוני 2011, תחל הקבוצה בהפעלת 5 טיסות שבועיות ללימה (פרו) ואורלנדו (פלורידה), באמצעות בואינג 777-200. הטיסות מגדילות משמעותית את התדירות היומית של טיסות KLM. סך הכל תציע אייר פראנסKLM 12 טיסות שבועיות בין אירופה ללימה.
הגברת הטיסות תעישה גם לדנמרק. KLM ההולנדית תשיק שירות יומי כפול לאלבורג, דנמרק, עם תחילתו של לוח הזמנים הקיצי שלה ב-27 במרס 2011. אלבורג תהיה היעד השלישי לאחר בילונד וקופנהגן, של KLM בדנמרק. KLM תהיה גם חברת הטיסה הראשונה שמציעה חיבור ישיר בין אמסטרדם לאלבורג, העיר הרביעית בגודלה בדנמרק.
יעד נוסף - האיים הקריביים. קבוצת התעופה איירפראנס - KLM מציעה את תדירות הטיסות הגדולה ביותר לאיים קריביים: מעל 60 טיסות שבועיות, מהמטרופולין בצרפת אל האיים הקריביים.
אייר פראנס ממשיך באסטרטגיית הצמיחה גם באפריקה: חמישה יעדים חדשים ותדירות טיסות גדולה יותר בקיץ 2011. הקבוצה תציע 43 יעדים בתדירות של 206 טיסות שבועיות. בהתאם לכך עד לחורף 2011 יכולת זמינותה של קבוצת התעופה איירפראנס KLM תגדל ביותר מ 4% לעומת השנה הקודמת יחד עם מספר גדל והולך של שירותים חדשים ודור חדש של מטוסים.

תאריך:  16/01/2011   |   עודכן:  16/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איירפראנס KLM מוסיפה יעדי טיסה חדשים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
מכרו לפני תחילת הבנייה 311 מתוך 324 הדירות    3.6 מיליון שקל בממוצע לדירה    פנטהאוזים ב-10.85 מיליון שקל לפחות    פרי-דוידוביץ יהיו האדריכלים
איציק וולף
שופטי בית המשפט המחוזי בתל אביב קבעו כי גרסתו של הנשיא לשעבר נמצאה שקרית    "הנאשם אינו מורשע משום שהוא שקרן"    "עדותו לא הייתה אותנטית וכנה. היא התאפיינה בווכחנות עם באי-כוח המאשימה ובמתן פרשנות לדברי העדים ותוכן הראיות"
איציק וולף
שופטי בית המשפט המחוזי בתל אביב תקפו את מקורביו של משה קצב וקבעו כי המקורבים ובייחוד אורי יואלי שימשו כזרועו הארוכה בהכנת תשתית להשתקת המתלוננות    "יואלי שידו בוחשת בכל ידע על הקשר עם המתלוננות ואף יזם ובנה במו ידיו ראיות שתוכלנה לסייע לקצב ביום סגריר"
עידן יוסף
מסקנות הדוח הוגשו לוועדת חוץ וביטחון    הח"כים החרשיים סירבו לחתום על המסקנות    פלסנר: "לא מדובר במסמך שמיועד להתנצח עם החברה החרדית אלא בדוח שמטרתו להגיע, באמצעות דיאלוג, לשילוב החרדים בחברה"
איציק וולף
יועץ התקשורת של הנשיא לשעבר משה קצב טוען כי אילו בית המשפט היה מתיר לפרסום את כלל חומר הראיות בפרשה תוך הסתרת פרטי המתלוננות - היה הציבור מתרשם אחרת לגמרי מחומר הראיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il