X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אייל גולן [צילום: פלאש 90]
הזמר אייל גולן שוחרר בערבות
חשוד בהעלמת עסקות בהיקף של למעלה ממיליון שקל שוחררו בערבות גם גורמים בחברת ההפקות שלו

חוקרי מס הכנסה בירושלים המשיכו הבוקר בחקירת הזמר אייל גולן. בתום החקירה הוחלט להעבירו לבית משפט בעיר להליך של מעצר ושחרור בערבות.
גולן, החשוד בהעלמת עסקות בהיקף של למעלה מ-1 מיליון שקל, נעצר ושוחרר בערבות בבית משפט השלום בירושלים, על-ידי השופט ארגון דראל. כמו-כן, בחקירה זו נעצרו ושוחררו בערבות אנשי חברת ההפקה שלו - גולן שרעבי, אריק בני משה ודוד (דדי) חנדלי.
בבקשה שהוגשה היום על-ידי מחלקת חקירות מע"מ ירושלים, רשות המיסים בישראל, במסגרת פעילות בענף הבידור והזמר, עלה חשד כי גולן, באמצעות חברת ליאם הפקות בע"מ, אינו מדווח על חלק מהכנסותיו מהופעות באירועים פרטיים. במסגרת החקירה הסמויה, כך לפי הבקשה, נאספו ראיות רבות שחיזקו את החשדות הללו. לפי החשד, גולן, המשמש דירקטור ובעלים של החברה קיבל תקבולים באמצעות עובדי משרדו, בגינם לא הוצאו חשבוניות מס כחוק.
עוד לפי הבקשה, אתמול נפתחה החקירה הגלויה, נערכו חיפושי בית לאייל גולן, לגולן שרעבי מנהל החברה, לאריק בני משה איש הכספים ולדוד (דדי) חנדלי מנהל האירועים הפרטיים. בחיפושים נתפסו מחשבים, טלפונים סלולריים ומסמכים רבים.
בהתאם לאמור בבקשה שהוגשה לבית המשפט, חקירת החשודים העלתה כי הזמר, באמצעות ליאם הפקות, השמיט את התקבולים שהתקבלו מהופעותיו באירועים פרטיים. חלק משמעותי מההופעות לא דווח למע"מ ולא הוצאו חשבוניות מס ובחלק מההופעות נרשמו חשבוניות רק על חלק התקבול שהתקבל בפועל. "בשלב זה של החקירה קיים חשד להעלמת עסקות בהיקף של למעלה ממיליון שקל", נכתב בבקשה.
בחקירת המעורבים ובמהלך העימותים נמצאו סתירות רבות ולא התקבלו הסברים לעניין החשד להעלמת הכנסות.
בית המשפט הורה על שחרור החשודים בתנאים מגבילים:
  • אייל גולן – הפקדת מזומן לטובת בית המשפט ע"ס 150,000 שקל, ערבות עצמית ע"ס 250,000 שקל, ערבות צד ג' ע"ס 400,000 שקל ועוד.
  • גולן שרעבי – הפקדת מזומן לטובת בית המשפט ע"ס 70,000 שקל, ערבות עצמית ע"ס 250,000 שקל, ערבות צד ג' 200,000 שקל, עיכוב יציאה מהארץ ל-180 יום ועוד.
  • אריק בני משה – הפקדת מזומן לטובת בית המשפט ע"ס 80,000 שקל, ערבות עצמית ע"ס 250,000 שקל, ערבות צד ג' ע"ס 200,000 שקל ועוד.
  • דוד (דדי) חנדלי – הפקדת מזומן לטובת בית המשפט ע"ס 100,000 שקל, ערבות עצמית ע"ס 250,000 שקל, ערבות צד ג' ע"ס 200,000 שקל ועוד.

תאריך:  17/01/2011   |   עודכן:  17/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
השופט יורם דנציגר דחה בקשת הערעור של עו"ד אבשלום אלרום בסכסוכו מול שותפיו לשעבר במשרד "שנהב, אלרום, קונפורטי שביט עורכי דין"    דחה סופית האפשרות לביטול פסק הבוררות בתיק, אשר קבע כי התגמול המינימלי המגיע למשיבים מאלרום עומד על למעלה מ-9.3 מיליון שקל
מירב ארד
ממצאי הסקר מעלים כי 3% בלבד מהישראלים מתכוונים לטוס השנה לטורקיה    ירידה דרמטית של 65% משנה שעברה וירידה של 78% מלפני שנתיים
יפעת גדות
מתנדבים שהראו להם תמונות ממין נייטלרי נטו יותר לראות בהם כגבר אם לחצו על כדור קשה בזמן שצפו בפנים וכאישה אם לחצו על כדור רך באותו הזמן
אלעזר לוין
ביהמ"ש המחוזי בת"א דחה ערעור על החלטה, שלפיה לא יפונו הוא ושותפו מעסק למכונות מזל בדרום ת"א    "העדרותו מהעסק אינה מרצונו, כי נשלח לכלא"    כשישוחרר, יהיה לו לאן לחזור
אלעזר לוין
מס השבח על מכירת דירות אומנם יופחת בשנתיים הקרובות, אבל מס הרכישה יזנק - והאוצר ירוויח 100 מיליון שקל בשנה על ההפרש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il