X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חתמה עם הגרנד קניון בחיפה חוזה להקמת "גלובוס סיטי" בהשקעה של כ-100 מיליון שקל ישתרע על שטח של כ-10,000 מ"ר ויכלול 25 אולמות קולנוע, אגף הסעדה, תיאטרון ומתחמי אטרקציות לילדים
▪  ▪  ▪
קופמלקס קולנועי ענק בחיפה

קבוצת גלובוס, המפעילה את מתחמי הבידור והקולנוע "גלובוס גרופ" ו"גלובוס מקס" ברחבי הארץ, הודיעה (יום ב', 17.1.11) כי היא מקימה את מתחם בתי הקולנוע הגדול ביותר באזור הצפון, שייקרא "גלובוס סיטי".
בימים אלה חתמה הקבוצה עם קניון "הגרנד קניון" בחיפה על חוזה להקמת המתחם בהשקעה של כ-100 מיליון שקל. חנוכת המתחם מתוכננת לסוף שנה זו בנוכחות שחקני קולנוע מחו"ל, ונציגי חברות סרטים אמריקניות שיגיעו להשקה.
ה"גלובוס סיטי" ישתרע על שטח של כ-10,000 מ"ר ויכלול 25 אולמות קולנוע, מתוכם חמישה יהיו אולמות VIP. כל האולמות יפעלו בשיטה דיגיטלית ויהיו מהמפוארים והמשוכללים בארץ.
המתחם יתפרס על שתי קומות ויציע אתרי בילוי ובידור לכל הגילאים. הקומה הראשונה תכלול 20 אולמות קולנוע ובקומה השנייה ימוקמו בין היתר חמישה אולמות הקרנה VIP, בנוסף לאגף מסעדות, ברים ובתי קפה, תיאטרון לילדים ומתחם אטרקציות לילדים ונוער שיכלול ציוד דיגיטלי חדיש, אולפן טלוויזיה ומרכז כנסים.
יורם גלובוס, הבעלים והיו"ר של "גלובוס גרופ", מסר בתגובה: "לחיפאים תהיה כבר סיבה ממשית לא לעזוב את העיר, לאחר שכל אפשרויות הבילוי יוצעו להם תחת קורת גג אחת, במתחם שמשלב נוף אורבני מרהיב. 'גלובוס סיטי' חיפה הוא נדבך נוסף לרשת בתי הקולנוע של גלובוס ולפרויקטים רבים נוספים שהחברה מתכננת בישראל".
"גלובוס גרופ" היא ממובילי ענף הקולנוע והתקשורת בישראל. בין היתר מחזיקה החברה בשותפות עם "גלובוס מקס" ובנט קפלן בקומפלקסים של בידור ובתי קולנוע ברחבי הארץ: בבאר שבע, בקריית ביאליק, בנתניה ובמודיעין, בנוסף לעשרה בתי קולנוע נוספים ברחבי הארץ וקולנוע ה-IMAX באילת. גלובוס גרופ גם מחזיקה בנוסף באולפני נווה אילן, אולפני הטלוויזיה הגדולים בארץ בהם מצטלמים תוכניות רבות, בין היתר אולפני חדשות ערוץ 2 ו"האח הגדול".

תאריך:  17/01/2011   |   עודכן:  17/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"גלובוס גרופ" מקימה את מתחם הקולנוע הגדול בצפון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
היועץ המשפטי לממשלה הודיע לבית המשפט העליון כי בחומר שהועבר לפרקליטות ממשרד מבקר המדינה נמצאו נתונים שלא היו בפני הגורמים שעסקו עד כה בחקירת השתלטות הרמטכ"ל המיועד על קרקעות במושב שבו הוא מתגורר    וינשטיין ביקש ממבקר המדינה להאיץ את הבדיקה ולהשלימה במועד קרוב ככל הניתן    בתחילת החודש הבא אמור גלנט להחליף את אשכנזי בתפקיד
מערכת אתר ערוץ הספורט
השכר הגבוה באיטליה משולם לאטו ובגרמניה לשוויינשטייגר. ובצרפת?
מערכת אתר ערוץ הספורט
סולומון (21 נק') ודאוול (20) דרסו את הדרומים עם 11 שלשות בצוותא
עופר וולפסון
חוקרים פרטיים צילמו את זילברשלג והצעירה    התמונות נשלחו אליו תוך הפעלת איומים לפיהם הצילומים יישלחו למקורביו    החשודים בפרשה: שני עסקנים חרדים הנאבקים מול זילברשלג בשליטה בעמותת "מאיר פנים"    במסגרת הסכסוך הגיש נגד השניים תביעות, שבאמצעות ניסיון הסחיטה ניסו כביכול להביא למשיכתן
איציק וולף
ח"כ שלי יחימוביץ' אמרה כי פרישת ברק וארבעת החברים הנוספים מן העבודה היא הזדמנות למפלגת העבודה לחדד את מסריה נגד ציר אקירוב-קיסריה ולהשתקם    ח"כ כבל: ציפי לבני היא הראויה ביותר היום להיות ראש ממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il