X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"ווטסון" בניצחון [צילום: AP]
מחשב-העל של IBM ניצח את האדם
תחום נוסף נכבש על-ידי המחשבים - עולם הטריוויה מחשב-העל של IBM, המכונה Watson, ניצח השבוע את כל המתחרים בחזרה הכללית לשעשועון טריוויה טלוויזיוני והגיע למקום הראשון מה הצעד הבא?

שעשועון הטלוויזיה Jeopardy אירח השבוע מתחרה לא שגרתי בחזרה הכללית לתוכנית - Watson, מחשב-העל של IBM. ווטסון התחרה בחזרה מול מתחרים אנושיים שונים ולאחר סדרת ניצחונות מרשימה הצליח להגיע למקום הראשון והמכובד בתחרות. במהלך החזרה הכללית למשחק הוא ניצח, בין השאר, את Ken Jennings, אחד מהמתחרים הוותיקים והמוצלחים ביותר של התוכנית, ואת Brad Rutter. שניהם מתמודדים מזה שנים בתוכנית וכבר הספיקו לזכות במהלך זמן זה בפרסים בשווי של מיליוני דולרים כל אחד.
ווטסון עלה לתוכנית לאחר שעבר בהצלחה את שלב הבחינות המקדימות אליה. בתחרות מוקצות לכל מתחרה כשלוש שניות בלבד כדי לענות על כל שאלה. אין אפשרות להיעזר באינטרנט כדי לאתר את התשובה. ווטסון, כמו כל שאר המתחרים, נדרש לעמוד גם כן בתנאים האלו. הוא הסתמך על מאגר המידע העצום שלו, הכולל מעל ל-200 מיליון דפים כדי למצוא את התשובה.
ווטסון הפעיל בזמן הזה כ-100 אלגוריתמים מורכבים שיאפשרו לו להגיע לתשובה הנכונה. למחשב שולחני רגיל היה לוקח כשעתיים כדי לבצע את אותם אלגוריתמים. על-פי המדווח, ווטסון זכה להצלחה גדולה יותר דווקא בשאלות עובדתיות שנוגעות לתחומים ספציפיים ופחות בשאלות כלליות.
במהלך התחרות זכה ווטסון בפרס של 4,400 דולרים. קן ג'נינג, שגרף עד היום כ-74 נצחונות בתוכנית, הגיע למקום השני עם פרס של 3,400 דולרים ורוטר הגיע למקום השלישי וזכה בפרס של 1,200 דולרים.

[צילום: AP]
[צילום: AP]
pCon מציע פתרון אמיתי שעובד ומצליח בחינם!
תאריך:  18/01/2011   |   עודכן:  18/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
ממצאים חדשים מראים כי "זרעי" קוצר הראייה נשתלים מוקדם יותר ממה שהיה ידוע עד כה    גם גורמים הפועלים במהלך ההריון יכולים להשפיע על הסיכון לקוצר ראייה    אנשים שאמהותיהם היו בנות 35 לפחות כשילדו אותם היו בסבירות גבוהה ב-50% לפתח את המצב
עופר וולפסון
בהנהלת איגוד לשכות המסחר מביעים התנגדות חריפה להצעת רשות החשמל, לפיה פריסת חובה תמומן מדחיית הפחתת התעריפים לצרכנים: "לא ייתכן שהצרכנים יממנו את כשלי הניהול של חברת החשמל"    לין לרשות: "עובדי חברת החשמל והממשלה הם שצריכים לשאת, כל אחד, במחצית משווי ההלוואה לחברת החשמל"
עופר וולפסון
בתביעה שהגישה ההסתדרות לבית-הדין לעבודה - בסכום של 3 מיליון שקל - מתוארת מסכת לחצים ואיומים שעוברים עובדי הרשת תוך מימוש זכותם להתאגד ולהקים ועד עובדים    מדובר בתביעה ראשונה מסוג זה שמגישה ההסתדרות נגד מעסיק תוך שימוש בתיקון החקיקה שיזמה בעסקת החבילה בשנת 2009
איציק וולף
השופט אשר גרוניס קבע כי על המשיבים להגיש את תשובותיהם לעתירה להרוס את המבנים שנבנו על שטחו של פלשתיני עד 24 שעות לפני הדיון    הרכב בראשות נשיאת בית המשפט העליון ידון בתיק ביום שני    בינתיים האיץ הקבלן את הבנייה הלא חוקית
עידן יוסף
חברי הכנסת של הרביעייה נשארים בינתיים בעבודה    הודיעו כי יקיימו דיונים רצופים על הדרך עם חבריהם שנותרו במפלגה    פרץ: "לא נסכים למהלכים, קטן כגדול, שלא יהיו בהסכמה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il