X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כך עולה מנתוני הלמ"ס לחודשים ספטמבר-נובמבר ההיי-טק ממתן מעט את הירידה יצוא השירותים ירד ב-7.3% לעומת החודש הקודם והסתכם ב-2.1 מיליארד דולר
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

ירידה של 4% בייצור התעשייתי - זו התמונה המדאיגה העולה (יום ד', 19.1.11) מנתוני מגמה בחישוב שנתי לחודשים ספטמבר-נובמבר 2010, אותם מפרסמת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. ללא ענפי הטכנולוגיה העילית, מדובר על ירידה של 4.4% בייצור התעשייתי בתקופה זו.
עפ"י נתונים מנוכי עונתיות, הייצור התעשייתי גדל ב 8.6% בחודשים ינואר-נובמבר 2010 לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת. עם זאת, ניתן לראות כי העלייה בנתוני המגמה שנרשמה החל מחודש יוני 2009 נעצרה בחודש יוני 2010 ובחמשת החודשים האחרונים, החל מחודש יולי 2010, נרשמה ירידה במגמה החודשית של מדד הייצור התעשייתי.
הירידה מתבטאת בעיקר בענפי הטכנולוגיה המעורבת-עילית. במדד משרות שכיר בסה"כ התעשיה נמשכת העלייה במגמה החודשית בקצב איטי מבעבר ובחודש נובמבר נותרה ללא שינוי מהחודש קודם. במדד שעות עבודה למעשה נעצרה העלייה שנרשמה במגמה מאז חודש אוגוסט 2009: בחודשים אוגוסט וספטמבר 2010 נותרה ללא שינוי ובחודשים אוקטובר ונובמבר 2010 חלה ירידה במגמה.
עוד מעלים נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה כי יצוא השירותים בחודש נובמבר 2010 (לא כולל שירותים מחברות הזנק), הסתכם ב-2.1 מיליארד דולר - לאחר ניכוי השפעת העונתיות הרגילה - נמוך ב-7.3% מיצוא השירותים בחודש הקודם. זאת, לעומת עליה של 7.9% ביצוא השירותים בחודש הקודם (אוקטובר 2010 לעומת ספטמבר 2010). יצוא השירותים כולל שירותים מחברות הזנק - לאחר ניכוי השפעת העונתיות הרגילה - ירד ב-12.6% בהשוואה לאוקטובר 2010. כמו-כן, יצוא השירותים העסקיים ירד ב-12.1% לעומת החודש הקודם.
תאריך:  19/01/2011   |   עודכן:  19/01/2011
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף, אלעזר לוין
הסכם הפשרה הושג לאחר התפטרותם של היו"ר אהוד ברק ושל יו"ר ועדת החוקה של המפלגה    גם התקנון אושר    הערכה: שטנצלר ייבחר, אך ברק ינסה לפתוח את ההסכם הקואליציוני כדי להריץ את ויצמן שירי
איציק וולף
ועדת טירקל למינויים בכירים מגיבה לביקורת העזה שמוטחת לעברה לנוכח בדיקת מבקר המדינה בפרשת ההשתלטות שביצע לכאורה הרמטכ"ל הנבחר על קרקעות במושב עמיקם    "אין לנו הכלים והסמכות לעריכת חקירה, אלא לחוות דעה על-פי החומר המוגש לנו"
עידן יוסף
השר כ"ץ אישר לחברה הלאומית לדרכים להקים את רשת התחבורה    "נסיעה רציפה ללא רמזורים מהגליל עד לנגב. שילוב הפרויקטים של החברה הלאומית לדרכים יחד עם כביש 6 ייצרו רצף תחבורתי לאורך 215 ק"מ מעמיעד שבגליל ועד לבית קמה שבנגב"
מירב ארד, עופר וולפסון
רפי פרבר נבחר לכהונה שלישית כסגן נשיא    בתפקיד יכהן גם משה מגיד, סמנכ"ל הכספים של ישרוטל    נבחרו גם יושבי הראש של ועדות ההתאחדות
אלעזר לוין
זינוק בביקוש לדירות ברבעון השלישי של 2010    ביקוש גואה במיוחד במרכז הארץ ובצפונה    יציבות בתל אביב    קבלנים: "הקונים מסתערים על הדירות עוד לפני שהתחלנו בפרסום"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il