X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בהרצאה בפני הפורום העסקי של אוניברסיטת בר-אילן, מתח שר הרווחה לשעבר ביקורת על אהוד ברק: "מעשהו ציני, אגואיסטי ומשרת קבוצת פוליטיקאים מצומצמת" התייחס לתחלואי המדינה בתחום הרווחה: "הזקנה היא הבעיה הגדולה שאיתה נצטרך להתמודד בשנים הקרובות"
▪  ▪  ▪
ח"כ יצחק הרצוג [צילום: אורי פורת]

"היעלמות מפלגת העבודה הוא אסון לפוליטיקה הישראלית", כך אמר (יום ה', 20.1.11) ח"כ יצחק הרצוג בהרצאה בפני הפורום העסקי של אוניברסיטת בר-אילן. הרצוג מתח ביקורת על שר הביטחון אהוד ברק, ולדבריו "מעשהו ציני, אגואיסטי ומשרת קבוצת פוליטיקאים מצומצמת".
ח"כ הרצוג מתח גם ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו, שלדבריו אינו פועל לסיום שביתת עובדי משרד החוץ. "התרבות השלטונית בישראל, כשזה בעניין סכסוכי עבודה, היא בלתי נתפסת. במקום לבנות, לפרק התנגדויות ולהגיע להבנות פשוט מחליטים שלא מתעסקים עם המשבר. רה"מ נתניהו עושה טעות שאינו פותר את המשבר לאלתר".
"מי היה מאמין שנראה השנה 30 ילדים נרצחים ע"י הוריהם?"
שר הרווחה לשעבר התייחס לתפקידו האחרון, ממנו התפטר השבוע, ועל הצורך בחיזוק המגזרים החלשים. "הזקנה היא הבעיה הגדולה שאיתה נצטרך להתמודד בשנים הקרובות, ואנו טרם מבינים זאת. האלימות אף היא אינה נתפסת. מי היה מאמין שנראה השנה 30 ילדים נרצחים ע"י הוריהם". בעניין העוני, אמר הרצוג, "20% מהאוכלוסיה הם מתחת לקו העוני, כשב-OECD העוני עומד על 10% בלבד. גם שחיקת מעמד הביניים דורשת התייחסות מיוחדת וחיזוק. 300 ילדים ונוער בסיכון מטופלים ע"י המשרד ונוציא אותם אפילו באמצע הלילה מבתיהם, כשצריך".
הרצוג ביקש לשבח את מערך הקליניקות הפועלות באוניברסיטת בר-אילן למען הקהילה והזכיר במיוחד את הקליניקה לסיוע משפטי לאנשים עם מוגבלות. "קארין אלהרר, שעמדה בראש הקליניקה וכיום עומדת בראש כל 8 הקליניקות בפקולטה למשפטים באוניברסיטה, עושה יחד עם המרצים עבודה חשובה מאין כמוה שמאתגרת את המערכת הממשלתית. אני מצדיע לה ולאוניברסיטה", אמר.
פרופ' משה קוה, נשיא אוניברסיטת בר-אילן, ברך את אנשי העסקים שהגיעו למפגש. פרופ' קוה ציין את הקשרים הטובים שהיו לשר הרצוג ולמשרד הרווחה עם ביה"ס לעבודה סוציאלית באוניברסיטה. פרופ' קוה ביקש להודות על העבר, אבל להתייחס לחזון העתיד. "החזון שלנו הוא לקלוט 200 חוקרים צעירים, כדי לטפח דור צעיר שישלב בין מצויינות וציונות. קיבלנו אישור לפתוח תוכנית שניה של ביה"ס לרפואה. ביה"ס לרפואה בגליל הוא הפרויקט הממשלתי הגדול שנעשה לפיתוח הגליל".
פרופ' יפה זילברשץ, המשנה לנשיא האוניברסיטה, דיברה על המחוייבות של האוניברסיטה להוציא לא רק חוקרים מעולים, אלא אנשים בעלי מחוייבות קהילתית. "בפקולטה למשפטים באוניברסיטה קיימת תוכנית יחידה בארץ של מערך שלם של קליניקות משפטיות שכל 200 הסטודנטים בשנה השלישית בתואר הראשון חייבים להשתתף בהן במכסת שעות משמעותית ולתרום לקהילה. גם בביה"ס לעבודה סוציאלית וגם במחלקה לפסיכולוגיה יש מערך קליניקות הנותנות שירותי יעוץ וטיפול לקהילה".

תאריך:  20/01/2011   |   עודכן:  20/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרצוג: היעלמות מפלגת העבודה - אסון לפוליטיקה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אסון לבוזי שלא יבחר עוד לכנסת  ל"ת
חץ  |  20/01/11 21:19
2
היעלמות האבודה - רק טוב לישראל ל"ת
צבי גלברד  |  22/01/11 21:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שירלי בר דיין
סבן וסידיבה הוצבו לסירוגין כבלמים ראנגלוב תורגל בחוד של מכבי ת"א
איציק וולף
ראש המטה הכללי נפרד מצמרת משרד הביטחון ורמז כי מחליפו, אלוף יואב גלנט, ראוי לתפקיד    "אני חש שאנחנו מעבירים את המקל בו אחזנו בתורנו לידים אמונות, שימשיכו ביחד איתכם להגן על מדינת ישראל"
איציק וולף
בית משפט המחוזי מרכז קיבל את ערעור הפרקליטות על ההחלטה להאריך את מעצרו של אורי ברעם רק ב-24 שעות    קבע כי מדובר בהחלטה שאינה סבירה בעליל    מעצרו הוארך עד ל-23 בינואר והוא נשלח לבדיקת פסיכיאטר
תומר לוי
הבלם חתם בקארדיף מהצ'מפיונשיפ: "הגעתי כדי לקבל פה במה וחשיפה"
יפעת גדות
צאו להפסקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il