X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
במסגרת שיתוף הפעולה, Eonline - האתר הרשמי של ערוץ !E בישראל, מבית טלעד - מאחד כוחות עם פורטן MSN ויציג בו את תכני הבידור והרכילות שלו
▪  ▪  ▪
כוכבי ערוץ !E, ראיין סיקרסט וג'וליאנה רנסיק [צילום: יח"צ]

אתר Eonline, המביא את חדשות הבידור מהארץ והעולם, משיק אתר חדש, בשיתוף פעולה עם פורטן MSN. האתר החדש ימשיך להגיש עידכונים בכל המתרחש בעולם הבידור, הן בארץ והן בחו"ל. האתר יהיה זמין מכתובת הדומיין הנוכחית שלו Eonline.co.il, וגם בדומיין של MSN בכתובת Eonline.il.msn.com.
ערוץ !E, המופק ומשודר בישראל ע"י טלעד, יצא החודש במהלך של מיתוג וחידש את פניו בישראל עם המסר "הכי הוליווד!". התהליך בא לידי ביטוי בחשיפת אריזה גרפית חדשה וכן בלוח שידורים חדש, כשאליו מצטרפת כעת השקת האתר החדש של Eonline. צעד זה הוא תוצאה ישירה של תהליך המיתוג העולמי של הערוץ, שהחל בארה"ב, וממשיך בישראל בהתאם לצרכים והעדפות של קהל היעד הישראלי.
במסגרת שיתוף הפעולה, אתר Eonline יפעל באופן בלעדי תחת הגג של MSN ויאפשר לתכני הבידור של Eonline להגיע לשני מיליון משתמשי MSN ומסנג'ר. איתי גורביץ', עורך אתר Eonline מזה כשלוש שנים, ימשיך לערוך את האתר בפורמט החדש.
בין הנושאים אותם מסקר האתר: רכילות וחדשות מהארץ ומהעולם, מדור אופנה העוקב אחר הטרנדים בקרב הידוענים ומשטרת האופנה המסורתית, גלריית תמונות המתעדכנת על בסיס יומי, אזור וידאו אשר יאפשר לצפות במבזקי ערוץ !E היומיים מהאירועים בתעשיה המקומית, צפייה בקליפים חדשים, קטעים מתוכניות של ערוץ !E ועוד. האתר ימשיך לשמש כאתר הרשמי של ערוץ הבידור העולמי !E, ימליץ ויעדכן על תוכניות הטלוויזיה המשודרות בערוץ וידווח באופן קבוע מהטקסים ההוליוודיים המשודרים באופן בלעדי בערוץ !E.
עם חבירתו של Eonline ל-MSN, המדיה הפרסומית בו תשווק על-ידי MASA, גוף המדיה הגדול בישראל, המייצג את נענע10, פורטל MSN, הוטמייל ומסנג'ר. MASA מאפשרת לקבל פרסום מפולח על-פי גיל ומין באמצעות טכנולוגיית ה-Targeting. ב-MASA מעל מיליון וחצי גולשים מדי יום ושלושה וחצי מיליון גולשים שונים בחודש.
"מגמת התחזקות בכמות הגולשים"
נשם מוריה-שמיר, מנהלת ערוץ !E, מסרה בתגובה: "כבר שמונה שנים שאתר Eonline הוא הכתובת הטבעית והבלתי מעורערת לכל מה שקשור לכוכבים ולבידור. אנחנו ממש מתרגשים לחבר בין התוכן העשיר של Eonline לפלטפורמה העולמית המובילה של MSN. תתכוננו להמון תוכן חדש ופעילות תזזיתית באתר".
אלעד ברינדט, מנהל אתר MSN: "אני שמח על ההצטרפות של Eonline לשורת ספקי התוכן המובילים של MSN ישראל. עולם הבידור הוא אחד מעולמות התוכן המרכזיים והפופלריים ב-MSN, הודות לשיתוף הפעולה ההדוק עם נענע10 ותכני ערוץ 10. אין לי ספק, כי ההצטרפות של Eonline תהפוך את MSN לאתר הבידור המוביל בישראל. MSN ישראל נמצא בשנה האחרונה במגמת התחזקות בכמות הגולשים ובדפים הנצפים ובעלייה דרמטית בצפייה בתכני וידאו. ולכן אני בטוח שהתכנים המצוינים של Eonline ימשיכו להגדיל את זמן השהייה ואת כמות הדפים הנצפים באתר".

תאריך:  24/01/2011   |   עודכן:  24/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
Eonline משיק אתר תוכן חדש בשיתוף MSN
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
למה חוסמים את הערוץ הבינלאומי?
שירה ג'י  |  31/01/11 18:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תומר לוי
נובוגורד הרוסית הגישה הצעה, מכבי חיפה החליטה: מחיר הקשר מיליון יורו
איציק וולף
על-פי הקוד החדש, שיובא בקרוב לאישור חברי-הכנסת, תוחמר הענישה על עבירות אתיות ותיאסר פעילות עבור לוביסטים    "השפעתם הגדולה של צבא הלוביסטים בכל הנושאים הקשורים במגע בין הון ושלטון, חייבה אותנו להיות מדויקים מאוד בקביעותינו האתיות ביחס למגע חבר-הכנסת עם לוביסטים. נושא הגז הוא רק דוגמה אחת מאלפת להשפעתם ולרגישות הנדרשת"
מירב ארד
פותחת לראשונה סניף בקמפוס אוניברסיטת ת"א    החברה החלה לאחרונה בשת"פ מסחרי עם "ערוץ הסטודנטים" המדבר בתוך הקמפוסים
עופר וולפסון
דורית סלינגר הודיעה על פרישתה לאחר 13 שנה בתפקיד    ממהלכיה החשובים: מיזוג מעלות עם S&P העולמית בשנת 2008    "הייתי שותפה להחדרת מושג הדירוג ואנליזה של אשראי לשוק אשראי בחיתוליו"
איציק וולף, איתמר לוין
ביהמ"ש העליון נזף בנציג המדינה ובנציג המועצה המקומית בית אל והורה להפסיק לאלתר את הבנייה על שטחו של פלשתיני ולדאוג שהמבנים לא יאוכלסו    ביניש: כשהוצאנו צווי ביניים הם הופרו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il