X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מזכ"ל הארגון שהוביל את ההפיכה השלטונית מנסה להרגיע וטוען כי ארגונו רק תמך במיקאתי וכי הוא "לא איש חיזבאללה" ניסה לאחד את השורות: "חיזבאללה ישמור על לבנון מול ישראל יחד עם העם"
▪  ▪  ▪
מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה [צילום: אל מנאר]

מועמד חיזבאללה עומד להיות ראש ממשלת לבנון ומזכ"ל חיזבאללה מנסה להרגיע מעט את הרוחות. "אומרים שמיקאתי הוא איש חיזבאללה, הוא לא איש חיזבאללה - הוא המרכז של לבנון" - כך אמר (יום ג', 25.1.11) בנאום מזכ"ל הארגון חסן נסראללה, על-רקע המהומות האלימות לאחר ההודעה על בחירתו של נג'יב מיקאתי, נציג החיזבאללה שנתמך גם על-ידי אירן וסוריה, להרכיב את הממשלה החדשה.
נסראללה קרא למיקאתי לייסד ממשלת אחדות. "זה הזמן לאחד שורות", המשיך. "חיזבאללה ישמור על לבנון מול ישראל יחד עם העם", אמר. "התנגדותנו מוקדשת להגנת הלבנונים, הגנה על כבודם ושמירת ראשם מורם. אנחנו לא צריכים שתשמרו עלינו. לא רוצים שתדקרו אותנו בסכין בגב".
מזכ"ל חיזבאללה גם למנהיגי מדינות המערב ותהה: "מדוע אתם שותקים נוכח ההתנהגות של המחנה השני, אבל לא שותקים נוכח פעילותנו? ארה"ב והעולם המערבי נוטים במכוון לטובת מחנה אחד על פני מחנה שני בלבנון נוטים. תנו לממשלת מיקאתי הזדמנות להצליח בתפקידה".
במהלך היום יצאו אלפים מתומכיו של ראש הממשלה המודח, סעד חרירי, להפגנות ברחובות הבירה. המפגינים הבעירו עגלות אשפה, ואף חסמו את הדרך לשדה התעופה, ובין השאר כילו את זעמם על ניידת שידור של רשת אל-ג'זירה. גם בעיר טריפולי שבצפון לבנון הפגינו מאות מנאמניו של חרירי.
ראש הממשלה המודח עצמו הודה למפגינים. עם זאת, הוא אמר כי הוא דוחה את מעשי האלימות. "אסור לנו לתקוף אף גורם אחר, כבוד האזרחים חשוב יותר מכל. אני מבין את זעקות הזעם שלכם, אבל הכעס יפגע בעתידנו. הדמוקרטיה היא הדרך היחידה שבה נוכל להביע את עמדתנו", ציין חרירי.
ראש הממשלה הנכנס מיקאתי נאם בעקבות המהומות ואמר: "אשאף שהממשלה שלי תהיה מוסכמת על כולם. אנחנו נאמנים ללבנון, הממשלה שלי תהיה למען רפיק חרירי".

תאריך:  25/01/2011   |   עודכן:  25/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נסראללה קורא למיקאתי: "חתור לממשלת אחדות"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
וינשטיין אישר לבדוק שכירת משרדי עורכי דין בידי עיריית בת-ים, וביניהם המשרד בו היה דנציגר - כיום שופט עליון - שותף בכיר    ב-News1 נחשף כי לשניים היו קשרים ענפים וכי מאוחר יותר העסיקה עיריית בת ים את משרדו של דנציגר תמורת מאות אלפי שקלים    דנציגר: מעולם לא היינו שותפים
ראובן לייב
הושק על-ידי המשרד להגנת הסביבה תחת הסיסמה "מתחילים לחשוב ירוק", שנועד להעלות את המודעות הציבורית לפגיעה הסביבתית ולהפסד הכספי מבזבוז חשמל ודלק, מהשלכת מזון מיותר ומצריכה מוגזמת של נייר
ראובן לייב
סקר האמון של מכון ירושלים לחקר שווקים חושף כי בני 18-24 מעניקים לראשי הצבא ציון נמוך של 5.4, לעומת בני 65 ומעלה שהעניקו להם ציון 6.3
יפעת גדות
מנכ"ל משרד הבריאות: "הפערים גדולים, המצב לא טוב"    יו"ר הוועדה: "משרד הבריאות עובד כמו עסק גרוע"
איציק וולף
ראש אגף המודיעין של צה"ל, אלוף אביב כוכבי, אמר לחברי ועדת החוץ והביטחון של הכנסת כי "השאלה היא לא מתי תהיה לאירן פצצה, אלא כמה זמן ייקח עד שהמנהיג האירני יחליט לשבור את הכלים    "הסנקציות הכלכליות לא פגעו בתוכנית הגרעין, המשטר האירני צמצם את הסובסידיות וחסך 600 מיליון דולר בתקציב"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il