X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המשטרה ושירות הביטחון הכללי חשפו חוליה פלשתינית שאחראית לרצח התיירת כריסטין לוגן בהרי ירושלים לפני יותר מחודש לשמונת חברי החוליה מיוחסים 21 פשעים נוספים שביצעו במשך 13 שנים
▪  ▪  ▪
איברהים גנימאת [צילום: שירות הביטחון הכללי]

משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי חשפו חולייה פלשתינית שאחראית לרצח התיירת כריסטין לוגן ולניסיון לרצוח את חברתה, מדריכת הטיולים קיי וילסון, בחודש שעבר בהרי ירושלים. כל הותר הבוקר (יום ד', 26.1.11) לפרסום.
ל-13 המחבלים חברי החולייה מיוחסים 21 פשעים שונים שבוצעו בין השנים 2010-1997.
חברי החוליה נאשמים בשני מקרי רצח, שני ניסיונות לרצח ומקרי פריצה ושוד. משירות הביטחון הכללי נמסר כי מזה שנים החשודים מסתננים לישראל ומבצעים גניבות רכוש ומעשי שוד. כניסתם התבצעה באופן שיטתי ועקבי וללא מכשולים משמעותיים במעברם דרך מרחב החיץ.
מחקירותיהם הצטיירו החשודים כפושעים אלימים וקרי רוח, אשר לא הפגינו היסוס לרצוח וגם לא הביעו חרטה בדיעבד.
מן המשטרה נמסר כי חקירתם הובילה גם לפיצוח רצח נטע שורק מזכרון יעקב, שגופתה נמצאה בחודש פברואר 2010 סמוך למנזר בית ג'מאל, ליד בית שמש.
שניים מחברי החוליה שנתפסו הם איאד פטאפטה בן 32 מתרקומיא וכיפאח גנימאת בן 33 מצוריף. השניים נאשמים בגין רצח כריסטין לוגן. כיפאח גנימאת נאשם כי רצח בחודש פברואר 2010 עם פלשתיני נוסף, איברהים גנימאת, את נטע שורק.

הנשים ידעו שעומדים לרצוח אותן

מחקירת המשטרה ושירות הביטחון הכללי עולה כי ווילסון ולוגן זיהו את איאד פטאפטה וכיפאח גנימאת מתקרבים לעברן בעת שטיילו בהרי ירושלים בחודש דצמבר. ווילסון אמרה שיש לה תחושה לא טובה ביחס לשני הערבים וכשאחד משני המחבלים ביקש מים, הבנות לא רצחו לתת והתרחקו. מייד לאחר מכן התפתח במקום מאבק כשאיאד שלף סכין. ווילסון שלפה אולר שהיה בכיסה ודקרה את איאד.
עוד עולה כי במשך 20 דקות, שוחחו שני הפלשתינים עם שתי הנשים, שהבינו כי עומדים לרצוח אותן. ווילסון אף ניסתה לשכנע את הפלשתינים שהן לא יהודיות והציעה להם את רכבן. ווילסון אף אמרה ללוגן שתביים אירוע אפילפטי. המחבלים קשרו את שתי הנשים ודקרו אותן ווילסון העמידה פנים כמתה, לאחר שנדקרה פעמיים.
ממצאי דנ"א שהגלו בשטח מדקירתו של איאד פאטפטה סייעו בלכידתו ובלכידת שאר המעורבים ברצח. במהלך החקירה התברר כי אחד הנאשמים ברצח כריסטין לוגן, כיפאח גנימאת, יצא עם איברהים גנימאת, תושב צוריף בן 33 לגנוב רכב. כשהגיעו למנזר בית ג'אמל ליד בית שמש, ראו השניים את נטע שורק וחשבו שהיא גבר יהודי. כשהתקרבו ראו שמדובר באישה ובהחלטה של רגע, החליטו לרצוח אותה. הם דקרו אותה וחנקו אותה למוות.
בחקירתו, אמר כיפאח גנימאת שביצע גם פיגועים אחרים כנקמה על רצח פעיל חמאס מחמוד אל-מבחוח. ב-20 בפברואר 2010, דקר ענימאת זוג ישראלים בבית שמש ופצע אותם באורח קשה. בהמשך החודש הוא ניסה לבצע שני פיגועי ירי סמוך למחסום ג'בע, פעם על רכב ישראלי ופעם על סיור צבאי. בשני האירועים לא היו נפגעים.

פינוי גופתה של כריטין לוגן [צילום: פלאש 90]
תאריך:  26/01/2011   |   עודכן:  26/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הותר לפרסום: חוליה פלשתינית רצחה את התיירת
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
פלשתינאצים רצחו את התיירת!!!!! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  26/01/11 11:12
 
- גב' נאווה למה את מדברת ככה
איאד פאטפאטה  |  26/01/11 15:26
2
רק עין תחת עין ל"ת
הניה  |  26/01/11 22:46
3
אל תחששו מהערבים אלא מהשמאל
עזרי  |  27/01/11 04:01
4
חולית המוות
רפי נעים  |  27/01/11 06:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
על-רקע המהומות הקשות בקהיר מתפשטים בשעות האחרונות דיווחים על כך שגמאל מובארק, בנו של הנשיא ויורשו המיועד, עזב את המדינה עם משפחתו    על-פי הדיווחים יצאה משפחת מובארק עם 97 מזוודות    דיווח נוסף על עזיבת אחמד עז, מזכיר מפלגתו של מובארק, ליעד לא ידוע    בכיר במפלגת השלטון: גמאל מובארק לא עזב ועוקב אחרי ההתפתחויות בזמן אמת
יפעת גדות
לאחר חודש של טיפול בתמצית פרח החלבלוב המצוי, ב-41 מבין 48 הגידולים הסרטניים נראתה תגובה רפואית מלאה לטיפול, כלומר לא היו עקבות של הגידול שניתן היה לזהותם בבדיקה רפואית    החוקרים מזהירים את החולים: "לא לנסות זאת בבית"
איציק וולף
אברושמי, שרצח את פעיל שלום עכשיו אמיל גרינצוויג בהפגנה בשנת 1983 ישתחרר היום בתום 27 שנות מאסר    בשעה 11:30 ייצא מכלא הדרים בדרכו אל הדירה ששכר בדרום תל אביב    משפחת גרינצוויג: מקווים שיעסוק מעתה רק בשיקומו ולא בהסתה וברצח
צבי זרחיה
כמו-כן, ימליץ לינדנשטראוס כי נבחרי הציבור יחויבו לדווח עם כניסתם לתפקיד על חבריהם מהעולם העסקי
יפעת גדות
אנשים נוטים להאמין שהם מתקשרים טוב יותר עם חברים קרובים ועם בני זוג, בהשוואה לתקשורת שלהם עם זרים, והקרבה הזו יכולה לגרום להם להפריז בהערכה לגבי דרך התקשורת שלהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il