X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך קבע ביהמ"ש המחוזי על-רקע אי הגעתו של מימון לישראל להתייצבות בדיון בבקשה להטלת עיקולים זמניים, על-רקע פרשת קווי אשראי הבקשה להטלת עיקול על זכויותיו של חיים צוף ועל זכויות חברת יונייטד קינגסווי נדחתה בטענת שיהוי השופטת נחליאלי חיאט: "התרשמותי ממימון וצוף ובכלל זה מעדותו של צוף בדיון שלפניי... הותירה בי רושם בהחלט לא נוח"
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]
"לבנת ומימון-צוף שילמו מתחת לשולחן בעסקת ישראמקו"
עופר וולפסון
בבקשה לאישור תיקון מהותי של כתב התביעה בעניין קווי אשראי שהגישו מפרקי החברה, טוען יובל רן כי החברה ויתרה על אחזקותיה בישראמקו בתרגיל חשאי תמורת תשלום כספים "בלתי מדווחים", "מתחת לשולחן", בהיקף 6 מיליון דולר * בהמשך נטען, פעלו הקבוצות לבנת ומימון-צוף לריקון קווי אשראי והעברת השליטה לשותפים האחרים, באמצעות לקיחת הלוואות שלא ייפרעו
לרשימה המלאה

השופטת אסתר נחליאלי-חיאט קיבלה (יום ב', 31.1.11) את בקשת מפרקי קווי אשראי להטיל עיקול זמני על כל הזכויות והנכסים של קובי מימון בחברות המצויות בשליטתו.
לעומת זאת, הבקשה להטלת עיקול על זכויותיו של חיים צוף ועל זכויות חברת יונייטד קינגסווי נדחתה בטענת שיהוי, כיוון שחלפו יותר מ-5 שנים מאז הגשת כתב התביעה בפרשה.‏
"לאחר שעיינתי בחומר שהובא בפניי, ובמיוחד לאחר שהתרשמתי באופן ישיר מעדות המצהירים, שוכנעתי כי במקרה דנן קיימות ראיות לכאורה לעילת התביעה נגד מימון וצוף", כתבה השופטת בהחלטתה. "כתב התביעה מייחס למשיבים מעשי הונאה ותרמית שונים, שלטענת המפרקים הביאו לבזיזת נכסי קווי אשראי, ובכלל זה העברת זכויות קווי אשראי בחברת יחק למשיבים בדרך של עסקה לא חוקית".
המפרקים טענו בתביעתם כי במהלך 1996 הועברה השליטה בתאגידי הנפט מקווי אשראי לחברת האחזקות י.ח.ק (ראשי התיבות יובל, חיים, קובי) כנגד הלוואה שנלקחה מבנק דיסקונט, ממשפחת לבנת, מקובי מימון ומחיים צוף. הלוואה זו והעברת השליטה בתאגידי הנפט היוותה את אחת מהעסקות שהביאו לריקון קווי אשראי מנכסיה, לטענת המפרקים. בכתב התביעה נטען עוד כי ערכן של הזכויות היה אמור להיות לכל הפחות 6.4 מיליון דולר, וכי היה ברור מלכתחילה כי קווי אשראי לא תוכל לעמוד בתנאי האשראי של הבנק.
השופטת נחליאלי ציינה בהחלטתה כי "נראה כי הטענות בתביעה למכלול ה'נפתולים' בהחלט מתיישב עם מסקנה זו בשלב הזה כי מטרת הפעולה היה ליצור מצב לפיו קווי אשראי לא יעמדו בהתחייבויות לבנק וזכויותיה בי.ח.ק יועברו לצוף, מימון ולמשפחת לבנת. כך איפשרו צוף ומימון את רכישת המניות בתאגידי הנפט במחיר מופחת בהרבה".
הודעתו של מימון כי לא יוכל להגיע לישראל - "לא אמינה"
מימון, יש לציין, עזב את ישראל לגרמניה במאי 2010 והתפטר מכל הדירקטוריונים שעמד בראשם. השופטת הביעה ביקורת קשה נגד הודעתו של קובי מימון לבית המשפט לפיה לא יוכל להגיע לדיון בישראל עקב בעיות בריאות הכוללות "התפרצות פתאומית של אבנים בכליות". על כך כתבה השופטת: "קראתי את ההודעה, ואין לי אלא לומר כי השתאיתי מהאמור בה (בלשון המעטה)!!!".
עוד הוסיפה כי "לאחר שחזרתי ועיינתי בהודעה עולה כי קווי אשראי ובית המשפט צריכים להודות לחיים צוף ולהעריך את 'המאמץ שעשה' להגיע לדיון לצורך חקירתו על התצהיר, כי מימון מלכתחילה 'פטר' את עצמו מהחובה להתייצב לחקירה". עם זאת, השופטת ציינה כי לא קיים ספק כי בשלב זה עולה כי המשיבים עשו פעולות המקשות מעקב ישיר אחריהן "לא התרשמתי לחיוב מעדות חיים צוף בבית המשפט ומניסיונותיו לפשט את הדברים (ניסיונות שלא ממש צלחו)".
בספטמבר 2004 הגישו מפרקי קווי אשראי, עו"ד יצחק מירון ורו"ח חיים רבינוביץ', תביעה בסך 500 מיליון שקל נגד 19 גופים ונושאי משרה בקבוצה, בהם בעלי השליטה והדירקטורים יובל רן, קובי מימון וחיים צוף. בתביעה נטען כי הנתבעים ביצעו עסקות שרוקנו את החברות מנכסיהן וגרמו לאובדן של כל הכספים שגייסו בשנים 1993 עד 1995, ושהביאו בסופו של דבר לקריסתה ב-1997. לפני כארבעה חודשים הגישו מפרקי קווי אשראי בקשה להטלת עיקולים זמניים והוצאת צווי מניעה על מניותיהם של מימון וצוף בחברת יונייטד קינגסווי - חברת אחזקות המחזיקה בשרשור בחברות הנפט והגז ישראמקו ויואל.

תאריך:  31/01/2011   |   עודכן:  31/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צו עיקול זמני הוטל על כל אחזקותיו של קובי מימון
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
מושחתים לכלא ומהר!
משקיע מן השורה  |  1/02/11 00:50
2
אם היא שופטת היא לא אמורה
האסירון העליון  |  1/02/11 09:53
3
שיחיו הבריתות "הקדושות"
מאנטל  |  1/02/11 15:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לירון בכר
הקפטן לא מקל ראש ביריבה ביום ד' בגביע הפדרציה (שידורים באתר)
אלעזר לוין
ראש מטה ההסדר הקיבוצים: בניית השכונות החדשות בנוסח "גלנטיסטי" תפגע בקיבוצים    סכנות נוספות - בניית שכונות מגורים מונתקות מהקיבוץ ומחסור במנהלים
עופר וולפסון
הסירה את הפיקוח מהעמלה שגובה חברת הדואר מבזק    המשמעות: החל ממחר תוכל חברת הדואר להפחית את העמלה שהיא גובה מבזק עבור תשלום חשבונות    עוד אושר: לקוחות עסקיים ישלמו עמלות
איציק וולף
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ערך מסיבת עיתונאים משותפת עם קאנצלר גרמניה, אנגלה מרקל    השניים התייחסו למהומות במצרים    נתניהו: תהפוכות מהירות במקום שבו לא התבססה דמוקרטיה עלולות להוביל למשטר דיכוי מסוכן
שירלי בר דיין
היו"ר במסע"ת: עדיין יש לי צמרמורת. גיא לוזון: "רוצים לעלות לחצי הגמר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il