X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כך מעריכים גורמים בענף התיירות בישראל רונן קרסו: ההשפעה המיידית תהיה בתנועת התיירים מאירופה עצירה מוחלטת בתיירות היוצאת מישראל למצרים
▪  ▪  ▪
לאירועים במצרים השפעה שלילית על האזור כולו [צילום: AP]

המשבר במצרים צפוי להשפיע על ענף התיירות באזור, ובישראל בפרט. גורמים בענף מעריכים כי האירועים שהתרחשו בתוניסיה וכעת במצרים צפויים לשנות את מפת התיירות לקיץ הקרוב, ולהביא להסטה של תנועת התיירים, בעיקר מאירופה, שתכננו לנפוש באזור, לנפוש ביעדים אחרים.
יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, מעריך כי לאי-היציבות במצרים תהיה השפעה שלילית מבחינת התיירות על האזור כולו ובכלל זה גם בישראל. רונן קרסו, סמנכ"ל השיווק של איסתא, מעריך גם כן כי ההשפעה המיידית של האירועים תהיה בתנועת התיירים ממדינות אירופה. "מצרים ובעיקר סיני אהודות מאוד על השווקים האירופאים ויש להניח שבתקופה הקרובה התנועה אליה תיעצר. אילת עשויה לשמש כחלופה אם כי היא יקרה יותר". לדבריו, חשוב לזכור שהאירופאים מזמינים את החופשות זמן רב מראש ולכן ההסטה לאילת לא תהיה המונית אלא נקודתית.
לדברי גלעד ברובינסקי, מנהל השיווק של דיזנהאוז, "אנו יכולים לסמן שלושה רכיבים שרלוונטיים לאירועים במצרים, מבחינת התיירות. התיירות הנכנסת אליה מהעולם, התיירות הנכנסת אליה מישראל והתיירות הנכנסת לישראל. בהקשר התיירות הנכנסת למצרים ברור שזרם התיירים הנכנסים ייעצר לחלוטין, לפחות למספר רב של שבועות מיום הפסקת ההפגנות וכינון שלטון יציב. לגבי התיירות הנכנסת לישראל - מאחר שרובם המוחלט של התיירים הפוקדים את ישראל אינם עושים זאת במסגרת חבילות תיירות הכוללות את מצרים, אנו לא צופים שום השפעה של האירועים במצרים על תיירות זו".
בבמקביל מתכוננים בענף התיירות לקראת עצירה מוחלטת בתיירות היוצאת מישראל למצרים. גלעד ברובינסקי, מעריך אף הוא כי "התיירות הישראלית היוצאת למצרים, בעיקר סיני, צפויה להיעצר לגמרי, אולם אנחנו לא צופים התגברות בביקוש לתיירות-פנים או חוץ בעקבות התפתחות זו".
לדברי רונן קרסו, כמות הישראלים שיצאה למצרים אינה גדולה. בתקופות הטובות עיקר התנועה הייתה לסיני, אך בשל המצב הביטחוני והמלצות המטה ללוחמה בטרור התנועה לשם צנחה (למעט ערבים ישראלים).

תאריך:  01/02/2011   |   עודכן:  01/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"האירועים במצרים ישנו את מפת התיירות לקיץ הקרוב"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
הפך את פסק דינו של ביהמ"ש המחוזי ומתח ביקורת קשה על עצם דרישתה של אורט-ישראל לקבל מונופול בשימוש בשם
יפעת גדות
חוקרים גילו כי במונחים של הרגלי עישון, גם לאחר שנלקחו בחשבון משתנים כלכליים, בנות נטו לחקות את אמהותיהן, בעוד שבנים חיקו את האבות
ראובן לייב
בעקבות מלחמת לבנון נבחנו הסיכונים במתקנים בצפון הארץ ובמפרץ חיפה בפרט, העלולים לגרום לאסון רב-נפגעים ונבדקו ההיבטים להיערכות והתגוננות
הדר רביד
אתמול התקיים טקס הנחת אבן פינה לשכונה חדשה במתחם ישיבת ההסדר בית אורות הממוקמת ברכס הר הזיתים במזרח העיר ירושלים    לרגל האירוע הגיע מייק האקבי המועמד לנשיאות ארה"ב מטעם המפלגה הרפובליקנית    האקבי: "זה בלתי נתפש שמתקיים דיון בשאלה האם מותר לישראלים לחיות בכל חלקי ארץ ישראל"
יפעת גדות
תוצאות מחקר חדש הראו כי אצל משתתפים שעסקו במשך שנה בפעילות אירובית נראתה עלייה בנפח ההיפוקמפוס במוח - אזור המעורב בתהליכי זיכרון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il