X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פרקליטות מחוז ת"א הודיעה לביהמ"ש כי בעקבות הליך גישור, חלה התקרבות בינה לבין הנאשמים המשניים בפרשה, בה הנאשם המרכזי הוא מנחם פרידמן, שניהל את הסניף המרכזי של הבנק בעת ביצוע העבירות
▪  ▪  ▪
מיקי פרידמן [צילום: ישראל סאן]

הסדר טיעון מסתמן עם כמה מהנאשמים המשניים בפרשת מרמת עשרות המיליונים בבנק לאומי, בה הנאשם העיקרי הוא מנחם (מיקי) פרידמן, שכיהן בתפקידו האחרון כמנכ"ל לאומי בריטניה. כך עולה (יום ה', 3.2.11) מדיון שנערך בפני השופטת יהודית אמסטרדם מבית המשפט המחוזי בתל אביב. הסדר שכזה עלול לסבך עוד יותר את פרידמן.
החשדות בגינן הגישה הפרקליטות נגד פרידמן כתב אישום חמור נוגעות לפעולות שביצע בעת שכיהן כמנהל הסניף המרכזי של לאומי בתל אביב. פרידמן חשוד שנתן לאנשי העסקים הלוואות בסכום של 25 מיליון שקלים, וזאת על-פי מסמכים מזויפים שהציגו לו, כל זאת בידיעתו. פרידמן, בן 60, עבד בבנק 34 שנים. הוא כיהן במשך השנים בתפקידים בכירים בתחום האשראים, ניהל מספר מרחבים ולפני מינויו למנכ"ל לאומי בריטניה כיהן כסגן ראש החטיבה הבנקאית, לאחר מכן כאמור כמנהל הסניף המרכזי.
על-פי הפרקליטות, בעקבות הליך גישור הייתה התקרבות בין עמדות הצדדים. הפרלקיטות מסרה כי ישנן בדיקות נוספות שהיא צריכה לערוך כתנאי לגיבוש ההבנות, וכי ישנם תנאים מסוימים שהנאשמים צריכים לעמוד בהם כדי שתתגבש הבנה.
עו"ד טוני גולדנברג, פרקליטה בכירה בפרלקיטות מחוז ת"א, אמרה לביהמ"ש כי "ההתלבטות בינינו היא כי התיק הזה הוא חלק מפרשה גדולה שיש בה 19 נאשמים שנגד חלקם הוגש כתב אישום בפני מותבים אחרים. ההבנה בינינו תלויה גם בתיקים האחרים בהם אמור להינתן גזר דין בסביבות מרס ולכן ביקשתי שיבוא נציג ממשרד עו"ד משה ישראל (המייצג את פרידמן, ע.ו,) על-מנת לקבוע הוכחות".
ביהמ"ש קבע ישיבת תזכורת ל-12 באפריל, במהלכה יוגשו הודעות הנאשמים (שלגביהן כאמור, לא מתקיים משפט זוטא) וכן מסמכים נוספים מוסכמים, שלגביהם לא תתקיים חקירה נגדית.

תאריך:  03/02/2011   |   עודכן:  03/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מסתמן: הסדר טיעון בפרשת מרמת הענק בבנק לאומי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
דיווח: במקצת המקרים שבהם התבקש לדווח על נכסיו לא מסר יואב גלנט את האמת - כך עולה מבדיקת היועמ"ש
יפעת גדות
גיבוש הזיכרון במהלך השינה מורכב מתהליך בחירה בסיסי, במהלכו נקבעים אלו מתוך חלקים רבים של מידע יומיומי יישלחו לאחסון ארוך טווח    מידע הרלוונטי לדרישות עתידיות הוא שעומד "בראש סדר העדיפויות של המוח"
מערכת PCאון
האם מיקרוסופט החלה להעתיק תוצאות חיפוש מגוגל לדפי התוצאות במנוע החיפוש שלה בינג? אם תשאלו את גוגל, התשובה היא חיובית, והשבוע יש להם גם הוכחות מפתיעות לכך. מה הן?
אלעזר לוין
יבנו 408 דירות בציפור צפון    ישלמו בממוצע 383 אלף שקל לקרקע לדירה, זינוק של 28-13 אחוז בתוך שנה וחצי    הזוכים: מנרב, אחים אום, אולשביצקי, שרביב ואביסרור    19-12 יזמים התחרו על כל מגרש    ברוב המקרים לא זכו בעלי ההצעה הגבוהה, בגלל מגבלות המכרז    התוצאה: הדירות במודיעין ימשיכו להתייקר
איתמר לוין
קנס בלבד למטפלת שגנבה כרטיס אשראי מקשישה    השופט אפרתי: "התביעה מעלה באמון שהציבור נותן בה"    הורה להעביר את פסק הדין לעיון היועץ המשפטי לממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il