X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סגן המפקח הכללי של המשטרה הודה כי משטרת ישראל איפשרה לשוטרים רבים לעבור על החוק האוסר התאגדות שוטרים בעמותות ממשכורותיהם של שוטרים רבים נוכו דמי החבר בעמותת נשות השוטרים והאסירים " השנים, חל כרסום בעניין זה וכיום חברים בארגון שוטרים וסוהרים בניגוד לחוק" הניכוי יופסק החל ב-1 במרס 2011
▪  ▪  ▪
ניצב אילן פרנקו [צילום: פלאש 90]
"במקור הוקמה עמותת נשות השוטרים והסוהרים כדי לייצג את נשות השוטרים והסוהרים, זאת בשל איסור ההתאגדות החל על השוטרים על-פי חוק. עם השנים, חל כרסום בעניין זה וכיום חברים בארגון שוטרים וסוהרים בניגוד לחוק"
"כפועל יוצא מן האיסור, חברות ו/או פעילות של שוטר בעמותת נשות השוטרים והסוהרים מהווה, לכאורה, עבירת משמעת"
"נוכח האמור, הוחלט בהסתמך על עמדת היועץ המשפטי של משטרת ישראל ועל המלצת הצוות, וכתום שנה של משא-ומתן עם העמותה, כי החל מיום 1 במרס 2011 יופסק הניכוי של דמי החבר באמצעות המשכורת עבור העמותה"

   איתמר לוין
אומ"ץ לבג"ץ: לפרק את הארגון הארצי לקידום מעמד השוטר והסוהר

משטרת ישראל עברה על החוק, אפשרה לשוטרים להיות חברים בעמותת נשות השוטרים והסוהרים ואף ניכתה את דמי החברות בעמותה ממשכורתם. כך הודה סגן המפקח הכללי של המשטרה, ניצב אילן פרנקו. במכתב ששלח אל שוטרי משטרת ישראל ומשמר הגבול כתב כי החל ב-1 במרס 2011 יופסק הניכוי של דמי החבר בעמותת נשות השוטרים והסוהרים מן המשכורות של שוטרי משטרת ישראל.
הודאתו של ניצב פרנקו באה בעקבות פנייה של בא-כוח תנועת אומ"ץ, עו"ד פנחס פישלר, לעניין חוקיות החברות של שוטרים בארגון הארצי שנועד לקדם את מעמד השוטר והסוהר.
חברות בעמותה זו, כמו גם בעמותות אחרות, אסורה על שוטרי משטרת ישראל הכפופים לאיסור ההתאגדות. על-פי הוראות סעיף 93ב' לפקודת המשטרה נאסר על שוטרים להיות חלק מארגון שבין מטרותיו או פעולותיו נמנים טיפול בתנאי שירות, בתנאי שכר, ביחסי עבודה ובתנאי פרישה של שוטרים.
"במקור הוקמה עמותת נשות השוטרים והסוהרים כדי לייצג את נשות השוטרים והסוהרים, זאת בשל איסור ההתאגדות החל על השוטרים על-פי חוק. עם השנים, חל כרסום בעניין זה וכיום חברים בארגון שוטרים וסוהרים בניגוד לחוק", כתב ניצב פרנקו.
לדבריו, לאור מטרותיו המוצהרות של הארגון בתקנון ולאור פעילותו ותחומי עיסוקו אשר אינם עולים בקנה אחד עם האיסורים החלים על אנשי משטרה, הרי שחל איסור על שוטרים פעילים להמשיך את חברותם בעמותה זו, על כל המשתמע מכך.
"כפועל יוצא מן האיסור, חברות ו/או פעילות של שוטר בעמותת נשות השוטרים והסוהרים מהווה, לכאורה, עבירת משמעת. נוכח האמור, הוחלט בהסתמך על עמדת היועץ המשפטי של משטרת ישראל ועל המלצת הצוות, וכתום שנה של משא-ומתן עם העמותה, כי החל מיום 1 במרס 2011 יופסק הניכוי של דמי החבר באמצעות המשכורת עבור העמותה", ציין.
עוד הוסיף כי האיסור חל רק על שוטרים פעילים ולא על בני משפחותיהם מקרבה ראשונה ולא על גימלאי משטרת ישראל. במקרים אלו, דמי החבר ישולמו בדרכים המקובלות ולא באמצעות משטרת ישראל.

תאריך:  04/02/2011   |   עודכן:  04/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חשיפה | המשטרה מודה: עברנו על החוק
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
פרנקו שכב עם עובדת שכפופה לו
עבר על חוק ההטרדה  |  4/02/11 13:49
 
- באופן ודאי
bob  |  5/02/11 22:02
2
לאזרח פרטי(בעל עסק) מותר לתרום
לילדי שוטרים?  |  4/02/11 13:58
 
- אי אפשר להחכימך. את מקרה אבוד ל"ת
עובדיה מזרנוגה  |  4/02/11 17:21
 
- עכשיו שה-IP מתפרסם לפחות אין
איומים אלא שטויות  |  4/02/11 21:46
3
שותפות פורה
יוא"ב  |  4/02/11 18:30
4
הפרקליטות בתגובה:"השחיתות היא
קורןנאוה טבריה  |  5/02/11 05:43
5
האים שימוש ברכב ל"סידורים"
בר דרור דוד  |  6/02/11 06:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
כמיליון מפגינים צפויים להגיע אל כיכר א-תחריר לאחר תפילות יום השישי במסגדים    נשיא ארצות הברית ברק אובמה במגעים עם בכירים במצרים לפרישה מיידית של הנשיא מובארק    אלפי אזרחים בסוריה מתכננים להפגין נגד שלטונו של בשאר אסד
משה ליכטמן, סטלה קורין ליבר
במשרד החקלאות זעמו על דליפת מידע לתקשורת וארגנו "יום עיון" בשב"כ    במסגרת התדריך קיבלו בכירי משרד החקלאות ייעוץ בנושא מניעת הדלפות ואבטחת מידע
אלעזר לוין
ירכשו את המגדל הצפוני בכ-190 מיליון שקל    מארגנים קבוצת רכישה שתקנה את רוב במגדל הדרומי, וחג'ג' יהיו בעלי 16% ממנו    יבנו שני מגדלי משרדים בני 60,000 מ"ר, ועוד 5,000 מ"ר מסחרי    צופים רווח של כ-100 מיליון שקל
עידן יוסף
הבדיקה נערכת בימים אלה ולאחריה יחליט היועמ"ש יהודה וינשטיין האם להורות על פתיחת חקירה נגד האישים החשודים    ל-News1 נודע: מחמת הבדיקה המשטרתית נמנעו נתניהו וברק מהארכת כהונתו של הרמטכ"ל גבי אשכנזי
עופר וולפסון
56% מהעסקים המשפחתיים מודים כי הם מערבים שיקולים משפחתיים-אישיים בשיקולים העסקיים הטהורים, 38% סבורים כי הכנסת בן צעיר לעסק כמנהל בכיר בעל משכורת גבוהה תפגע בעסק ו-41% חושבים כי אם בני הזוג החליטו להתגרש - עדיף לפרק את העסק כיוון שלא ישרוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il