מי אכפת מהסופרבול: על-פי סקרים בארצות הברית, כחצי מהצופים במשדר הספורט השנתי הנצפה ביותר במדינה בכלל ממתינים לפרסומות שמלוות את האירוע, כאשר מיטב המוחות בתחום שוקדים כדי ליצור את מקבץ הפרסומות היצירתי ביותר של השנה.
בנוסף למפרסמים עצמם, גם רשת השידור שמשדרת את הסופרבול (לפי הסכם רוטציה), מצליחה לגזור קופון לא רע וגובה סכום של כ-3 מיליון דולר לחצי דקת שידור בזמן המשחקים. אלא שאף אחד מהצדדים לא נרתע מהמעמד והצופים מוצאים את עצמם מדי שנה מרותקים אל המסך וממתינים, באופן נדיר למדי, לאותם מקבצים.
הדרכים להשיג את תשומת לב הקהל ולייצר באזז תקשורתי כבר מוכרות לכולם ונעות בין ליהוק סלבריטאים, כמו אופרה וינפרי ובטי וויט שעשו זאת בשנה שעברה, לפרסומות השונות לבין הליכה על החבל הדק מאוד שבין פוליטיקלי קורקט לסנסציה. השנה ישודר הסופרבול בליל ראשון הקרוב, ה-6 בפברואר, אך המפרסמים מתקשים להתאפק ולשמור את הברקותיהם לעצמם ויש מי שמנסה לייצר עניין כבר לפני שהדבר האמיתי קורה.
עד שיגיע היום הגדול עצמו, משחררות החברות "דוריטוס", "פפסי" ואחרות כבר החודש סרטוני פרסומת שמיועדים לשידור ברשת בלבד ואמנם לפעמים מגזימים במיניות ובגועל, אך גם ללא ספק מצליחים לעורר חיוך ותגובות רבות. חלק מהפרסומות יוצרו על-ידי החברות עצמן וחלק על-ידי אזרחים שמעוניינים להיבחר לייצג את המותגים. כך או כך, ליקטנו את המשובחות ביותר עבורכם ואתם מוזמנים להצטרף לחוויה ולהרגיש איך זה להיות אמריקני אמיתי: