X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מצב בו האישה אינה בטוחה בכך שהגבר אוהב אותה יוביל אותה לבלות זמן רב כשהיא חושבת עליו ותוהה כיצד הוא מרגיש, ולכן, ככל שתהרהר בו יותר כך גם תמצא אותו מושך יותר
▪  ▪  ▪
אתה אוהב אותי? [צילום: AP]

מחקר שפורסם בכתב העת "Psychological Science", העיתון שמוציא לאור איגוד המדע הפסיכולוגי, מגלה כי נשים נמשכות יותר לגברים כשהן אינן בטוחות עד כמה הם נמשכים אליהן.
מחקרים פסיכולוגים רבים גילו כי אדם עם אישיות מסוג A (מאופיין כהישגי, תחרותי, כוחני ועצבני) בדרך כלל נמשך לאדם מסוג B (המאופיין כרגוע ולא-תחרותי) אם הוא מאמין שאדם B נמשך אליו. "אם אנחנו רוצים לדעת עד כמה שרה אוהבת את דוד", כתבו החוקרים, "סמן טוב לכך יהיה עד כמה היא חושבת שדוד אוהב אותה".
השאלה היא מה קורה כששרה אינה בטוחה בכך שדוד אוהב אותה. לטענת החוקרים, מצב כזה, יוביל אותה לבלות זמן רב כשהיא חושבת עליו ותוהה כיצד הוא מרגיש, ולכן, ככל שתהרהר בו יותר כך גם תמצא אותו מושך יותר.
במחקר השתתפו 47 סטודנטיות ללימודי הסמכה מוירג'יניה. כל אחת מהן האמינה כי הניסוי מיועד לבחון אם פייסבוק יכול לשמש כאתר הכרויות מקוון, ונאמר לה כי סטודנטים משתי אוניברסיטאות אחרות צפו בפרופיל שלה ובשל עוד 15-20 סטודנטיות.
לאחר מכן הראו החוקרים לנשים ארבעה פרופילים של גברים בפייסבוק. הנשים סברו כי מדובר בפרופילים אמיתיים, אל למעשה היו אלו פרופילים מזוייפים. לחלק מהנשים נאמר כי הן צופות בארבעת הגברים שאהבו אותן יותר מכל השאר, לאחרות נאמר כי אלו ארבעה גברים שדירגו אותן כממוצעות.
לקבוצה שלישית של נשים נאמר כי הגברים הם או אלו שחיבבו אותן ביותר או אלו שחיבבו אותן "באמצע". הנשים לא ידעו מה רמת העניין של הגברים בהן.
לקבוצה שלישית של נשים נאמר כי הגברים הם אלו שחיבבו אותן או שאלו שחיבבו אותן רק במידה מסויימת, כלומר שהנשים לא יכלו לדעת מה מידת העניין של הגברים בהן.
כפי שהראו גם מחקרים אחרים, נשים שהאמינו כי גברים חיבבו אותן מאד נמשכו לגברים יותר מאשר נשים שחשבו כי הגברים נמשכו אליהן רק במידה מסויימת. למרות זאת, הנשים שראו בגברים אטרקטיביים ביותר היו אלו שלא היו בטוחות אם הגברים נמשכו אליהן או לא.
מספר ספרים פופולרים מייעצים לאנשים שלא להציג את החיבה שלהם בצורה גלויה מדי לבן או בת זוג רומנטים פוטנציאלים ובמקום זאת להיראות בררנים וסלקטיביים. יש לציין כי הנשים במחקר קיבלו את ההחלטות שלהם על בסיס מיעד מועט ביותר אך בסיטואציה שאינה דומה לזו של פגישה באתר הכרויות.

כל הבריאות בכף ידך
תאריך:  08/02/2011   |   עודכן:  08/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
המשרד נכנע חלקית לדרישות חברי ועדת הכספים    'קוני דירות יחסכו עד 7,350 שקל    ח"כ אורון לא מתרשם: "זה לא יעזור לזוגות צעירים, ואולי רק יזיק"
איתמר לוין
ביהמ"ש: רפי ליטן פגע בהליך, בנאשמים העצורים עד תום ההליכים, בעדים ובנאשמים אחרים שהדיון בעניינם נדחה
איתמר לוין
אברהם טרופ, שהפעיל מכללה בחיפה, סייע לשוטרים לקבל במירמה תוספות שכר כנגד אישורים כוזבים על לימודים תורניים
יפעת גדות
במסגרת מחקר מקיף ביותר, חוקרים גילו כי לילדים שאכלו את כמות המזון המעובד הגדולה ביותר הייתה מנת משכל של 101 נקודות, בהשוואה ל-106 של הילדים שאכלו את המזונות הבריאים ביותר
מירב ארד
מדובר בדגם המתקדם ביותר בענף התעופה למטוסי צרי גוף המיועד להחליף בהדרגה את צי המטוסים מדגם 757    המטוסים החדשים ייכנסו לשימוש בשנת 2013
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il