בית הספר נותן מענה לתלמידים מענה חלקי בלבד לתחומי העניין שלהם - כך סבורים כ-50% מהתלמידים במגזר היהודי וכ-40 אחוז מהמגזר הערבי.
נתון מפתיע זה כלול מסקר החינוך השנתי בנושא למידה מקוונת שהוגש היום (ג', 8.2.11) על-ידי המרכז לטכנולוגיה חינוכית במושב החינוך של כנס הרצליה, המתקיים במרכז הבינתחומי.
עוד עולה מהסקר כי 43% מהתלמידים במגזר היהודי ו-50% במגזר הערבי סבורים כי למידה מקוונת מתאימה להם, באשר היא מאפשרת למידה בכל זמן, בכל מקום, בקצב המתאים ובנושאים המעניינים אותם.
בתי"ס וירטואליים מעל שליש מהתלמידים, בכל המגזרים, מצביעים על מספר מקצועות מרכזיים כמתאימים ללימוד מקוון, ביניהם - אנגלית, ביולוגיה, אזרחות והיסטוריה.
למעלה מ-50% מהתלמידות במגזר החרדי מבקשות ללמוד מקצועות שבית הספר לא מאפשר להן ללמוד, ובעיקר: מחשבים, פיזיקה וכימיה. הן רואות בלמידה מקוונת אמצעי שיסייע להן להשתלב במעגל העבודה.
בתוך כך הגיש היום (ג', 8.2.11) המרכז לטכנולוגיה חינוכית נייר עמדה למשרד החינוך ובו קריאה להקמת בתי-ספר וירטואליים ושילוב של למידה מקוונת.