X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
50 דונם ועוד 15,000 מ"ר בנוי תשלם מקדמה של 35 מיליון שקל מנכ"ל החברה לפיתוח התנגד לעסקה אתרים תפתח את השטח ותבנה בידור ובתי מלון לא יהיו דירות אתרים תרכוש גם את "אוצר מפעלי ים"
▪  ▪  ▪

חברת הנדל"ן העירונית-ממשלתית אתרים רכשה מהחברה לפיתוח ת"א את כל נכסיה - 50 דונם באזור נמל ת"א, ועליהם כ-20 מבנים בשטח של כ-15,000 מ"ר. החוזה נחתם ביום ג' שעבר (1.2.11), וצוין רשמית בטקס שנערך אמש במתחם, בהשתתפות ראשי שתי החברות ובעליה.
אתרים, שהיא בעלת המתחם הסמוך, שילמה מקדמה של 35 מיליון שקל. המחיר הסופי יקבע בעתיד על-ידי שמאים, על-פי התב"ע שהעירייה תאשר למתחם. התשלומים יעשו בהדרגה ב-13 השנים הקרובות. אתרים מייעדת את המתחם למבני חינוך ובידור, וכן לבניית בתי מלון. לא יהיו דירות מגורים. ראשי החברה אמרו בטקס, כי המתחם יהיה אחד ממרכזי התיירות של ת"א, בייחוד מכיוון שהוא נמצא ליד חוף הים ושפך הירקון.
ל-News1 נודע כי מנכ"ל החברה לפיתוח ת"א, יוסי פורת-פרנקל, התנגד לעסקה, וטען שיש לאפשר לשלש החברות הפעילות באזור - חברתו, אתרים ואוצר מפעלי ים - לפעול בעצמאות, תוך תחרות עסקית ביניהן. אולם ראש העיר רון חולדאי החליט שיש למזג את שלש החברות. מנכ"ל אתרים איתמר שמעוני החמיא הערב לפורת-פרנקל, על ששיתף פעולה בעסקה למרות שהתנגד לה.
במשך שנים התנהל מו"מ על העסקה , שמשתתפי הטקס הערב הגדירו אותו כ"קשוח, מורכב, ארוך ורב תהפוכות". השלמת העסקה הייתה טעונה הליכי פירוק ודיונים בבתי המשפט.
למו"מ הארוך, שנמשך שנים, היו שותפים יו"ר אתרים הרצל שלם, מנכ"ל החברה איתמר שמעוני, מנכ"ל, ראש העירייה רון חולדאי, מנכ"ל העירייה מנחם לייבה, יו"ר קק"ל אפרים שטנצלר, יו"ר הסוכנות לשעבר זאב ביילסקי הכספים של הסוכנות ירון נוידרפר ומנכ"ל החברה לפיתוח יוסי פורת-פרנקל.
אתרים נמצאת בבעלות 50-50 של עירית ת"א והממשלה. החברה לפיתוח ת"א, שנוסדה ב-1932, נמצאת בבעלות 50-50 של הסוכנות וקק"ל. השלב הבא יהיה מו"מ על עסקה, שבה תרכוש אתרים את השליטה בחברת אוצר מפעלי ים, או את נכסיה. חברה זו, הנמצאת בשליטת העירייה, היא הבעלים של מתחם נמל ת"א ושל הרציפים סביבו, שווי נכסיה מוערך בעשרות מליוני שקלים ויותר.

תאריך:  08/02/2011   |   עודכן:  09/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אתרים רכשה את נכסי החברה לפיתוח ת"א
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
Combina combina combina ל"ת
x KKL  |  9/02/11 12:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בדיון על החמרת ענישה על סוחרי סמים אמר השופט משה גל: "החמרת הענישה היא לא פתרון קסם. קביעת עונשי מינימום לא רצויה מאחר שהיא לוקחת מבתי המשפט את שיקול הדעת"
עופר וולפסון
על-רקע האירועים במצרים, אישרה המועצה את הקמת מתקן הגט"ן במרחק מינימלי של 2,400 מטרים מהחוף ובעומק של 30 ק"מ, המספק לטענת המועצה טווח בטיחות ניכר מן החוף במקרה של תרחיש סיכון
עידן יוסף
במכתב ששלח אריה אבנרי למבקר המדינה הצביע על שורה של נושאים טעוני בדיקה בהתנהלות הרכבת, ועד העובדים, מבקר הרכבת וגורמים נוספים בכל הקשור לחקירת תאונות ויישום לקחיהן    רכבת ישראל: "פנייה שהיא שטחיות על גבול הרשלנות"
מערכת אתר ערוץ הספורט
בן שמעון מאמן ק"ש על מכירת הכוכב: "לא מורידים ציפיות בגלל זה"
עופר וולפסון
החוקר האמריקני ד"ר אריאל כהן אומר כי אם טורקיה תמשיך לעמוד לצד חיזבאללה ואירן, ישראל תעמוד בפני אחד האיומים הקיומיים הקשים ביותר שלה ב-60 השנים האחרונות    "יש לנו סיבות רציניות לדאגה. טורקיה מעמידה בספק את יחסיה עם ארה"ב בכל פעם מחדש ואיפשרה ליחסיה עם ישראל להתדרדר עוד לפני ה'מרמרה'"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il