X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ישלמו 119 שקל למ"ר בקומה בת 1,520 מ"ר ישבו עד עתה בכ-870 מ"ר דמי השכירות - כ-2.2 מיליון שקל לשנה משווקים 4,000 דירות האח הצעיר מנחם הצטרף לחברה
▪  ▪  ▪
המשרדים החדשים של גינדי [צילום: יח"צ]

גינדי החזקות מתרחבת. החברה שכרה מקבוצת עזריאלי גם את הצד המערבי של הקומה ה-34 במגדל העגול, מגדלי עזריאלי בת"א. עתה היא שוכרת את כל הקומה, בת 1,520 מ"ר. עד עתה ישבה החברה רק ב-870 מ"ר בצד המזרחי של הקומה.
גינדי תשלם 119 שקל למ"ר לחודש, צמוד למדד, בחוזה ל-5 שנים עם אופציה לעוד 5. דמי השכירות שתשלם הם 2.2 מיליון שקל לשנה, או 22 מיליון שקל (צמוד למדד) ל-5 שנים.
בצד המערבי של הקומה שכן עד עתה משרד עורכי-דין, שהתפנה. עם הכפלת שטח המשרדים, נזכרים בני משפחת גינדי בימים הראשונים שלהם במגדל, כאשר שכרו רק 80 מ"ר, ושיווקו כמה בנינים קטנים. עם התרחבות העסקים, שכרה החברה עוד ועוד חדרים בקומה, ועתה עשתה את הזינוק הגדול. גינדי משווקת כיום כ-4,000 דירות, ונחשבת לחברת הבניה הפרטית מספר 1 בישראל.
גינדי החזקות נמצאת בבעלות אבי, גיא ,רועי ומנחם גינדי וליטל גינדי-מטלון. מנחם גינדי, האח הצעיר ביותר, כבן 26, הצטרף זה עתה לבעלי החברה. הוא קרוי על שמו של הסבא, מנחם גינדי ז"ל, שהיה ידוע כאיש צדקה וחסד.

תאריך:  09/02/2011   |   עודכן:  13/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גינדי שכרו את כל הקומה ה-34 בעזריאלי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
סערה בעולם האופנה: בר רפאלי תסיים את תפקידה כפרזנטורית של מותג ההלבשה התחתונה בוניטה דה מאס    את רפאלי תחליף לא אחרת מאשר הדוגמנית הבינלאומית וכוכבת משמר המפרץ - פמלה אנדרסון שתרוויח 300 אלף דולר לשנה
יפעת גדות
מנכ"ל לאומית, ניסים אלון: "יש לעתים משטר תאגידי מודרני אך עם אנשים לא ראויים ואז המערכת נכשלת, יש משטר תאגידי מיושן אך עם אנשים מעולים וזו מערכת שיכולה בהחלט לתפקד טוב בעתוי מסוים"
איציק וולף
ח"כ שאול מופז אמר בכנס הרצליה כי המדיניות האמריקנית באזור נתפסת כחלשה מאי פעם וכבלתי רלוונטית    "רצף האירועים המתרגשים על המזרח התיכון עוד עלול להתברר כמכת המנע הקונבנציונאלית שהנחיתה אירן וזאת מבלי שלמערב הייתה תשובה אסטרטגית הולמת"    את ראש הממשלה נתניהו כינה "רטוריקן נבוב" ו"שפוט של סקרים"
יפעת גדות
67% מבנות 69-50 דיווחו על ביצוע ממוגרפיה בשנתיים האחרונות    בעשור האחרון חלה עלייה בביצוע ממוגרפיה במיוחד בקרב הנשים הערביות    51% מבני 65 ומעלה קיבלו חיסון נגד שפעת    בקרב הערבים 53% קיבלו חיסון נגד שפעת ובקרב היהודים כ-51%    ככל שרמת ההשכלה עולה, אחוז האנשים עם מוגבלות יורד, אחוז המעשנים יורד, אחוז הפעילים גופנית עולה ואחוז חולי הסוכרת יורד
מירב ארד
עלייה של 17% בהשוואה לינואר אשתקד    191 אלף כניסות היו של תיירים ו-57 אלף כניסות של מבקרי יום    עלייה של 3% נרשמה במספר היוצאים לחו"ל לעומת ינואר 2010
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il