X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
משרד התקשורת מפרסם שימוע לפיו יידרשו החברות להתחייב ולפרסם את מהירות הגלישה המובטחת ללקוחות באינטרנט עוד הישג צרכני או צעד פופוליסטי?
▪  ▪  ▪
חובת השקיפות [צילום: AP]

משרד התקשורת מפרסם שימוע לחברות הסלולריות והקוויות המספקות תשתית גישה לספקי אינטרנט ולחברות המספקות גישה לאינטרנט (ISP), בעניין הגברת השקיפות, ביחס לשירותי העברת נתונים שהן מעניקות ללקוחות האינטרנט.
ההסדרה הנבחנת תקבע כללים לגבי חובת הכללת פרטים מסוימים בפרסומיהן: הפרסום יכלול את פירוט קצב העברת הנתונים המזערי בהורדת נתונים (Upload) ובהעלאת נתונים (Download) בנפרד, במיליוני סיביות לשנייה (מס"ש, Mbit\s), אותו מאפשרת החברה למנוי, בכל עת.
כשם שהחברה מפרסמת את הקצב המרבי, היא תחויב מעתה לפרסם גם את הקצב המזערי של העברת הנתונים. הפרסום לגבי הקצבים המזעריים יהיה באותו מיקום ובאותה הבלטה כמו לגבי הקצבים המרביים. הפרסום יהיה אמיתי, מדויק, הוגן ותואם את הוראות הרישיון.
שר התקשורת, משה כחלון, ציין כי "החובה לשקיפות הפרסומים של החברות, כפי שפורטו בשימוע, תאפשר ללקוחות לבחון כל הצעה של החברות, ותאפשר לצרכנים לבצע השוואת מחירים ושירותים של החברות השונות".
נוסיף ונציין כי לא ממש ברור כעת כיצד תחושב המהירות המינימלית ומי יבדוק שאכן החברות עומדות בה. פרטים אלו חשובים משום שהם יכולים לעקר את כל הרעיון שמציע משרד התקשורת מהשורש. כך למשל, החברות יכולות להחליט שהמהירות המנימילית היא למעשה 0KBps, דבר שיכול להתרחש בעת תקלה ברשת. אם כולן תעשנה כך בכל חבילותיהן לא יהיה בפרט הזה כל חשיבות.

pCon מציע פתרון אמיתי שעובד ומצליח בחינם!
תאריך:  09/02/2011   |   עודכן:  09/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 משה כחלון / Moshe Kahlon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
בעוד שבועיים עלולים כ-10,000 עובדים סוציאליים מהמגזר הציבורי לשבות בעקבות ההכרזה    בהסתדרות מסרו כי המו"מ על הסכמי השכר של העובדים הסוציאליים, המתקיים מזה למעלה מחצי שנה, נקלע למבוי סתום
אלעזר לוין
יבנו 220 דירות חדשות בפינוי-בינוי בהשקעה של 180 מיליון שקל    הקרן, בראשות אבי כץ, המאגדת משקיעים בינוניים, תשקיע 25 מיליון שקל בפרויקט    News1 חושף את בעלי החברה, ובראשם הבעלים-לשעבר של רשת "כפר השעשועים"
יפעת גדות
המועצה האירופית למחקר מעניקה מימון למחקרים מדעיים ברחבי העולם במטרה לעודד מצוינות מדעית ולהגביר את התחרות בין מדינות    פרופ' דני דולב הוא חבר סגל בביה"ס להנדסה ולמדעי המחשב על-שם בנין באוניברסיטה העברית ומשמש ראש הרשות למחשוב, תקשורת ומידע באוניברסיטה העברית
יפעת גדות
אבחון מוקדם של הפרעה תפקודית מנטאלית מאפשר להפעיל תוכניות מניעה, העשויות להשפיע על קצב ההידרדרות ואולי אף לדחות את מועד ההופעה של מחלת האלצהיימר
אלעזר לוין
ישלמו 119 שקל למ"ר בקומה בת 1,520 מ"ר    ישבו עד עתה בכ-870 מ"ר    דמי השכירות - כ-2.2 מיליון שקל לשנה    משווקים 4,000 דירות    האח הצעיר מנחם הצטרף לחברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il