שיפור ניכר ברמת הדיוק של הגעת האוטובוסים בתחבורה הציבורית לתחנה חל בשנים האחרונות. מנתונים פנימיים של משרד התחבורה, שהוצגו בכינוס ים המלח לתחבורה ציבורית, עולה כי בעוד שבחציון השני של שנת 2005 עמד אחוז החריגה מלוחות הזמנים על 9.1%, בחציון הראשון של 2010 פחתו החריגות לכדי 2.5% - ירידה של 6.6%.
איחור שנוצר כתוצאה מפקקים אינו נכלל בחישוב, מאחר שהוא אינו תוצאה מפעולה כלשהי של הנהג. רק איחור של 6 דקות ומעלה נחשב איחור. בעוד שבשנת 2005 היוו האיחורים 4.1% מהחריגות, פחתה כמותם ל-1.4% בלבד.
חושבו גם החריגות של אוטובוסים שיצאו מן התחנה מבעוד מועד והקדימו את זמנם. כאלה היו 2.9% בשנת 2005 ובשנת 2010 פחתה חריגה מעין זו לכדי 0.5% מכלל החריגות בלו"ז.
נתון נוסף עוסק באי-ביצוע נסיעה, ובמילים אחרות - אוטובוס שפשוט לא נסע אל היעד. כאלה נמנו 2.2% ב-2005 ו-0.6% ב-2010.
מי שאחראי לחריגות הן, למרבה הפלא, בעיקר המפעילים הוותיקים
אגד ודן, שבמשך הזמן הלכו והשתפרו. כך, מכ-14% חריגה מלוח הזמנים בסוף 2005 הצליחו לרדת ל-4% חריגה בסוף 2010. אצל מפעילים חדשים, לעומת זאת, חלה ירידה ברוכה באחוז החריגות מכ-5% חריגה מלוח הזמנים לכ-2% בלבד.