X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת פלאפון ורמי לוי הודיעו על חתימת הסכם שיתוף פעולה במסגרתו תחל רשת "רמי לוי" למכור שירותי סלולר על גבי רשת פלאפון
▪  ▪  ▪
[צילום: אלירן אביטל]

חברת פלאפון תקשורת ואיש העסקים רמי לוי הודיעו הערב על חתימת הסכם שיתוף פעולה במסגרתו תשמש "רמי לוי שיווק השקמה תקשורת", כמפעיל וירטואלי סלולרי (MVNO) על גבי רשת פלאפון. במסגרת ההסכם, תספק פלאפון לחברת "רמי לוי שיווק השקמה תקשורת", שירותי סלולר אשר יוצעו בסניפי "רמי לוי" החל מהרבעון השלישי של 2011 בקידומת 055-66XXXXX. בין השירותים שתמכור פלאפון ל"רמי לוי שיווק השקמה תקשורת": מכירת סימים, דקות זמן אוויר ומסרונים, וכן שירותי תפעול.
רמי לוי מסר הערב, כי "לאחר תהליך בחינה ממושך החלטתי לבחור בפלאפון, שכן היא מציעה כיום את הטכנולוגיה הטובה ואת הקיבולת הגבוהה ביותר. ברמה התפעולית, פלאפון מעמידה לרשותנו מגוון שירותים טכנולוגיים ופתרונות שונים, שיאפשרו לנו להמשיך ולהתמקד בשיווק ובמכירות, לצד הקמת תחום הסלולר ברשת בתוך פרק זמן קצר. אני מאמין שכניסתי לענף הסלולר תגביר את התחרות בענף ואני מבטיח לבצע בו מהפכה כפי שביצעתי בענף המזון. כיום ההוצאה השנייה בגודלה אחרי מזון היא תקשורת ובכוונתי להוזיל עלויות גם בענף זה".
גיל שרון, מנכ"ל פלאפון אמר כי "האסטרטגיה העסקית של פלאפון בהקשר של מפעילים וירטואליים סלולריים היא CO-OPETITON, כלומר שילוב של תחרות עם שיתוף פעולה בתשתית, מתוך הבנה שלשם העולם הולך. הMVNO- הוא דרך נוספת עבורנו להגדלת רווחים בשוק משתנה, תוך העצמת יכולת הרשת המתקדמת של פלאפון".
שרון הוסיף, כי "בדומה למודל של מפעילים מובילים בעולם כגון וודאפון בריטניה, גם אנו מבינים שבתנאים מסוימים כדאי למפעיל סלולרי לארח שחקנים חדשים על גבי הרשת ולהעניק להם שירותי הפעלה. שיתוף הפעולה עם מפעילי MVNO יאפשר לפלאפון להגיע ללקוחות נוספים, הן בערוצים הישירים והן בערוצים העקיפים, כדוגמת המפעילים הווירטואליים".
פלאפון היא החברה היחידה שחתמה עד כה על הסכם עם מפעיל וירטואלי בישראל. בדצמבר האחרון חתמה פלאפון על הסכם MVNO ראשון עם Free טלקום שבבעלות איש העסקים, שלמה שמלצר. Free טלקום צפויה להתחיל לספק שירותי סלולר מלאים באמצעות רשת פלאפון כבר במחצית השנייה של 2011, בכללם דקות זמן אוויר, מסרונים, אינטרנט סלולרי, רומינג ועוד.

תאריך:  15/02/2011   |   עודכן:  16/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סלולר  פלאפון
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פלאפון ורמי לוי חתמו על הסכם לשיתוף פעולה כ-MVNO
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
בלטו בעלייה מחירי הדלק והשמנים, שזינקו ב-6.6%    מנגד, מחירי ההלבשה וההנעלה צנחו ב-5.2%    האינפלציה ב-12 החודשים האחרונים עומדת על 3.6% - מעל היעד של בנק ישראל    הצפי: לאור המדד תישאר הריבית למרס ללא שינוי
עידן יוסף
נתיבי תחבורה ציבורית יסומנו ברחובות אבן גבירול, המלך ג'ורג', קרליבך ויצחק אלחנן    ראש העירייה עוקץ את המשנה למנכ"ל משרד התחבורה
עופר וולפסון
ביהמ"ש: התשתית הראייתית כנגד דוד ואנונו, מנהל יחידת מודיעין שטח, משמעותית ביותר ומתייחסת גם לכיוונים נוספים שיש לחקור    הוארך גם מעצרו של יואל מוגמי, מבכירי קדימה, החשוד בתיווך לשוחד    מנכ"ל קדימה ונשיא לשכת רואי חשבון לשעבר נשלחו למעצר בית
עופר וולפסון
כך אמר מנהל אגף קליטת עולי אתיופיה במשרד הקליטה בדיון של ועדת הקליטה של הכנסת    "ראש עירייה גדולה בצפון נתן הוראה לא לאפשר לאוטובוסים שהסיעו עולים לעצור ולבדוק אפשרויות דיור בתחום הרשות שלו"
מערכת אתר ערוץ הספורט
הירוקים איבדו סיכוי מעשי להעפיל לרבע הגמר. 20 נק' לקילינגסוורת'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il