X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כך גילה שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב בחודש הבא תעלה תוכנית חדשה "כפר באים" לעידוד התיירות לכפרים הדרוזיים והצ'רקסיים בשנים 2010-2007 הושקעו בתשתיות תיירותיות במגזר הדרוזי כ-20 מיליון שקל
▪  ▪  ▪

"בשנה הנוכחית ולשנים הבאות הנחיתי את המשרד להוסיף ולהגביר את חשיפת המוצר התיירותי הדרוזי, כך שיתחיל לפעול גם אל מול התיירות הנכנסת, כלומר, תיירים מחוץ-לארץ. לפיכך, יש צורך לעשות פעולות התאמה נרחבות, הן ברמה התשתיתית, הן ברמה השיווקית והן בתחום הכשרת כוח-אדם", כך ציין שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, במסגרת דבריו במליאת הכנסת.
מנתוני המשרד עולה כי בשנים 2010-2007 הושקעו בתשתיות תיירותיות במגזר הדרוזי כ-20 מיליון שקל. עד שנת 2010 הוקמו במגזר כ-2,077 יחידות אירוח על-ידי 57 יזמים. סיוע נוסף יביא בשנים הבאות לתוספת של כ-60 יחידות אירוח כל שנה, ולקראת שנת 2014 מספר היחידות החדשות יעמוד על כ-500 יחידות אירוח.
מהחודש הבא - תוכנית טלוויזיה "כפר באים"
במסגרת מאמצי השיווק של משרד התיירות לעידוד התיירות לכפרים הדרוזיים תעלה החל בחודש הבא (9.3.11) תוכנית חדשה בשם "כפר באים" שתציג את אפשרויות התיור והטיול במגזר הדרוזי והצ'רקסי בכרמל ובגליל. התוכנית, בת חמישה פרקים, בהנחיית ישי גולן, תשודר בערוץ הטיולים ובערוץ 10.
הסדרה החדשה, "כפר באים", היא ביוזמת ובמימון משרד התיירות והמשרד לפיתוח הנגב והגליל, בעלות של כ-340,000 שקלים. במסגרת הסדרה הופקו חמישה פרקים, באורך חצי שעה האחד. בכל פרק יוצגו מספר כפרים ואפשרויות התיור, הטיול, האטרקציות והלינה. בין היתר, צולמו בחודשים האחרונים היישובים נבי סבלאן, כפר ינוח, ירכא, פקיעין, עין אל אסד, בית ג'אן, עוספיה, דלית אל כרמל, כפר כמא וריחניה. את התוכניות ינחה ישי גולן והן מופקות על-ידי ענני תקשורת, בתמיכת משרד ראש הממשלה.

תאריך:  28/02/2011   |   עודכן:  28/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המוצר התיירותי-הדרוזי ייחשף גם לתיירות הנכנסת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
יחימוביץ': "כובד המשימה ברור לי, אך לא מרתיע אותי. זה אתגר עצום - לחלץ את מפלגת העבודה מהשבר הערכי, המנהיגותי והציבורי שהיא נמצאת בו. אני בטוחה ביכולתי להשיב מעגלים רבים של אנשים ערכיים ואכפתיים שמשתוקקים לשינוי"
מירב ארד
חברי ועדת הכספים דורשת מהאוצר ומהתמ"ת לבטל את ההתניה לפיה על-מנת לזכות בסיוע של המדינה בהעתקת מפעלים לפריפריה עליהם לשלם שכר של 12,500 שקלים לעובדים    חברי הוועדה: לא ייתכן שדווקא המדינה תשים מקלות בגלגלי היזמים
איציק וולף
יו"ר מועצת יש"ע, דני דיין, פנה לרמטכ"ל והתלונן על שימוש באמצעים חריפים לפיזור הפגנות היום בחוות גלעד    כתוצאה משימוש באותם אמצעים נפצעו חלק מיושבי המאחז    "אסור לנו לחזור לימים אפלים אלה, של אלימות מופרזת ואמצעים בלתי נסבלים נגד אזרחים, שאפילו אז לא נעשה בהם שימוש"
יפעת גדות
זיהומים אלה מובילים לתמותה ממוצעת של כ-40%    חלק מזיהומים אלה מגיעים מהקהילה אך רבים מהם הינם חיידקים הנרכשים בבתי חולים ומוסדות רפואיים    אלו חלק מהנתונים העולים מסיכום פעילות משרד הבריאות - היחידה הארצית למניעת זיהומים במוסדות רפואיים ועמידות לאנטיביוטיקה לשנת 2010
איתמר לוין
המשטרה: רונן בר-שירה גייס כספים בצורה דומה גם "לשיקום יערות הכרמל"    הסניגורים: הוא נתן הסבר לכל שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il