X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ג'יימס סניידר משמש מנכ"ל מוזיאון ישראל ע"ש אן וג'רום פישר מאז 1997 תחת ניהולו השלים באחרונה מוזיאון ישראל תוכנית התחדשות שנמשכה 3 שנים בהיקף של 100 מיליון דולר
▪  ▪  ▪
מנכ"ל מוזיאון ישראל, ירושלים, ג'יימס סניידר [צילום: יח"צ]

מנכ"ל מוזיאון ישראל, ירושלים, ג'יימס סניידר, נכלל ברשימה השנתית היוקרתית של 100 האישים המשפיעים ביותר בעולם האמנות שמפרסם העיתון הצרפתי ז'ורנאל דז אר, מהדורה אחות בצרפתית של The Art Newspaper.
סניידר, יליד ארצות-הברית, דורג במקום ה-46 ברשימה, ולצדו בין השאר האספנים אלי ברוד ולאונרד לאודר; גלן לורי, מנהל המוזיאון לאמנות מודרנית וניל מקגרגור, מנהל המוזיאון הבריטי; האמנים דמיאן הרסט ואניש קאפור; האדריכלים פרנק גרי וזהה חדיד; המעצבים רון ארד ופיליפ סטארק; ובעלי הגלריה לרי גגוזיאן וארני גלימטשער.
ג'יימס סניידר משמש מנכ"ל מוזיאון ישראל ע"ש אן וג'רום פישר מאז 1997. תחת ניהולו השלים באחרונה מוזיאון ישראל תוכנית התחדשות שנמשכה 3 שנים בהיקף של 100 מיליון דולר. משרדי האדריכלים ג'יימס קרפנטר מניו-יורק ואפרת-קובלסקי מתל אביב בנו את התוכנית כך שהחלקים החדשים יתמזגו בתכנון המקורי של המוזיאון והוא יתרחב תוך שמירה על צביונו האחיד. תוכנית ההתחדשות היא הגדולה מאז הוקם המוזיאון ב-1965. במתכונתו המחודשת נפתח המוזיאון ביולי 2010 וזכה לתגובות אוהדות ולחשיפה ציבורית רחבה - עד כה ביקרו בו קרוב ל-600 אלף איש.
בתקופת כהונתו של סניידר התחזק גם מעמדו הבינלאומי של המוזיאון בזכות תוכנית תערוכות שאפתנית בירושלים ותערוכות נודדות ברחבי העולם; אוספי המוזיאון המגוונים התרחבו עוד; רשת אגודות הידידים הסתעפה והיא היום פרושה על פני 14 מדינות; ונחנך קמפיין להכפלת הקרן השמורה ל-150 מיליון דולר.
אל מוזיאון ישראל עבר סניידר מהמוזיאון לאמנות מודרנית (ה"מומה") בניו-יורק, שם שימש סמנכ"ל בשנים 1996-1986. סניידר בוגר אוניברסיטת הרווארד ועמית ע"ש לוב מטעם ביה"ס לעיצוב של הרווארד.

תאריך:  28/02/2011   |   עודכן:  28/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנכ"ל מוזיאון ישראל - בין 50 האישים המשפיעים בעולם האמנות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
שימש כמתווך בין החוטפים הפועלים בסיני לבין בני משפחותיהם של הפליטים בסודן ובאתיופיה לקבלת אלפי דולרים
מירב ארד
כך גילה שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב    בחודש הבא תעלה תוכנית חדשה "כפר באים" לעידוד התיירות לכפרים הדרוזיים והצ'רקסיים    בשנים 2010-2007 הושקעו בתשתיות תיירותיות במגזר הדרוזי כ-20 מיליון שקל
עידן יוסף
יחימוביץ': "כובד המשימה ברור לי, אך לא מרתיע אותי. זה אתגר עצום - לחלץ את מפלגת העבודה מהשבר הערכי, המנהיגותי והציבורי שהיא נמצאת בו. אני בטוחה ביכולתי להשיב מעגלים רבים של אנשים ערכיים ואכפתיים שמשתוקקים לשינוי"
מירב ארד
חברי ועדת הכספים דורשת מהאוצר ומהתמ"ת לבטל את ההתניה לפיה על-מנת לזכות בסיוע של המדינה בהעתקת מפעלים לפריפריה עליהם לשלם שכר של 12,500 שקלים לעובדים    חברי הוועדה: לא ייתכן שדווקא המדינה תשים מקלות בגלגלי היזמים
איציק וולף
יו"ר מועצת יש"ע, דני דיין, פנה לרמטכ"ל והתלונן על שימוש באמצעים חריפים לפיזור הפגנות היום בחוות גלעד    כתוצאה משימוש באותם אמצעים נפצעו חלק מיושבי המאחז    "אסור לנו לחזור לימים אפלים אלה, של אלימות מופרזת ואמצעים בלתי נסבלים נגד אזרחים, שאפילו אז לא נעשה בהם שימוש"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il