X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ג'ובס נראה רזה מאוד, אבל יותר טוב מהערכות שהיו לגבי מצבו הבריאותי הקהל באולם קיבל אותו באהדה רבה ג'ובס: "האייפד 2 קיבל עיצוב שונה לגמרי והוא מהיר יותר" "האייפד 2 דק יותר מהאייפון 4" iDigital הודיעה כי תתחיל לשווק את אייפד 2 בארץ בתחילת אפריל
▪  ▪  ▪
סטיב ג'ובס. כחוש אך נחוש [צילום: AP]
[צילום: AP]

באירוע ההשקה שהתקיים (יום ד', 2.3.11) בסן פרנסיסקו, עלה סטיב ג'ובס לבמה לקראת השקת האייפד 2. ג'ובס נראה רזה מאוד, אבל יותר טוב מהערכות שהיו לגבי מצבו הבריאותי. "אנחנו עובדים על המוצר הזה הרבה זמן ולא רציתי להחמיץ את זה"', אומר ג'ובס, כאשר הקהל באולם עצמו מקבל אותו באהדה רבה. גם בוול סטריט רושמת מניית אפל עליות.
"התחלנו עם האייפוד, המשכנו עם האייפון ואחרי זה הגיע האייפד. כל המוצרים האלו הפכו לשוברי מכירות", אומר ג'ובס. "אנחנו במצב שרוב ההכנסות שלנו מגיעות מהמוצרים האלו". ג'ובס אומר ש-100 מיליון מכשירי אייפון נשלחו מהחברה עד עכשיו. "15 מיליון אייפדים נמכרו מאז חודש אפריל עד חודש דצמבר, שזה יותר מכל טאבלט אחר שנמכר".
"האייפד 2 קיבל עיצוב שונה לגמרי והוא מהיר יותר בזכות שבב בשם A5", אומר ג'ובס. יש לו מעבד כפול ליבה ומהירות הכפולה פי 9 ביכולת הגראפית שלו. אפל הוסיפה למכשיר מצלמה קדמית ואחורית וגם ג'יירוסקופ כמו באייפוד ובאייפון. לדברי ג'ובס האייפד 2 הוא דק יותר ב-33% מהאייפד הראשון. הדגם החדש מגיע בעובי של 8.8 מ"מ לעומת 13.4 מ"מ. "האייפד 2 דק יותר מהאייפון 4. כאשר מחזיקים אותו ביד התחושה היא שונה לגמרי". מלבד זה, האייפד 2 יגיע גם בצבע לבן, החל מהיום הראשון ולא כמו בגרסה הלבנה של האייפון 4 שקשה מאוד להשגה.
האייפד 2 יצא בשתי גרסאות בארה"ב, אחת המתאימה למפעילה הסלולרית -AT&T והשנייה לוורייזון. "הוספנו למכשיר הרבה יכולות ואתם יכולים לחשוב שהיינו צריכים לוותר על זמן העבודה של הבטרייה, אבל מצאנו דרך לגרום לעבוד בדיוק כמו באייפד הראשון - 10 שעות", אומר ג'ובס. המחירים של האייפד החדש יישארו כמו בדגם הנוכחי: 499 דולר לגרסה הבסיסית עם אינטרנט אלחוטי ו-16 ג'יגה זיכרון פנימי ו-829 דולר לגרסה היקרה ביותר הכוללת גם חיבור סלולרי וגם זיכרון פנימי בנפח של 64 ג'יגה.
"כאשר מסתכלים על המחירים ועל זה שיש למכשיר 65 אלף אפליקציות. אנחנו חושבים ש-2011 תהיה השנה של האייפד 2". האייפד 2 יצא ב-11 במרס בארה"ב ובעוד 26 מדינות ב-25 במרס. ישראל לא נמצאת עדיין ברשימת המדינות הקרובות להשקה.
מחברת iDigital, נציגת אפל בישראל, נמסר כי הרשת צפויה להתחיל לשווק את אייפד 2 בתחילת אפריל, לאחר קבלת כל האישורים הנדרשים על-ידי הרשויות הרלוונטיות לרבות משרד התקשורת.
כמעט כל אירוע הכרזה שקיימה חברת אפל בשנים האחרונות, בעיקר מאז יציאתם לשוק של מכשירי האייפון והאייפד שלה, לווה במשך שבועות בשמועות, בהערכות ובהימורים. מה היא תשיק? מה יהיה שם? איזה שפן היא תשלוף מהכובע? אף חברה אחרת בתחום מוצרי הצריכה האלקטרוניים והגאדג'טים לא מצליחה לייצר באזז ורמת עניין כאלה.
אף שהחידושים שמבצעת אפל בין דגם לדגם הצטמצמו בשנה האחרונה, רמת הציפיות ורמת העניין רק עולות באופן מתמיד.
האייפד 2 - ממשיך דרכו של הדגם הראשון, שהצליח להחיות ולהגדיר מחדש את הקטגוריה הצרכנית של מחשבי הלוח.

כבר לא שחקנית יחידה בשוק
[צילום: AP]

ההכרזה על האייפד 2 מתרחשת כחודשיים אחרי שרוב היצרניות האלקטרוניקה הגדולות בעולם הציגו את הטאבלטים החדשים שלהם בתערוכת האלקטרוניקה הבידורית - CES ובתערוכת הסלולר העולמית בברצלונה.
רוב היצרניות בחרו להשיק את הטאבלטים שלהן עם מערכת ההפעלה של גוגל, אנדרואיד, ולהציע מסכים בגדלים שונים הנעים בין 7 ל-10 אינץ'.
היצרניות השונות כוללות בדגמים שלהן אפשרות לצילום תלת-ממדי; לשימוש במכשיר כקונסולת משחקים המתחברת לטלוויזיה; וגם העברה אלחוטית של אינפורמציה בין הטלפון החכם לטאבלט.
אפל, שנהנתה שחקנית כמעט יחידה בשוק הגאדג'טים במשך חודשים, צפויה לתחרות קשה יותר השנה הזו שרק תלך ותתעצם.

לפי המשקיעים לא קרה אסון
[צילום: AP]

ג'ובס יצא לחופשת מחלה שאינה מוגבלת בזמן באמצע חודש ינואר השנה. בשבועות האחרונים הוא הפך מוקד משיכה לצלמי פפראצי, שניסו לתפוס תמונות שלו כדי להבין עד כמה הוא אכן חולה. ג'ובס אובחן ב-2003 כחולה בסרטן הלבלב. הוא נטל חופשת מחלה בת חצי שנה ב-2009, שבמהלכה עבר השתלת כבד אך בסיומה שב לעבודה. ההערכות הן כי בחודשים האחרונים החל סט נוסף של טיפולים במחלת הסרטן, וכך הוא צולם כחוש ורזה, כשהוא יוצא ממרכז רפואי בניו-יורק. באחד מהמקומות אף פורסם כי נותרו לו שבועות בודדים לחיות.
לאחר מכן, הוא צולם במסגרת השתתפותו בארוחת ערב עם נשיא ארה"ב, ברק אובמה, שבה נכחו גם מארק צוקרברג, מנכ"ל פייסבוק; אריק שמידט, מנכ"ל גוגל היוצא, ובכירים אחרים.
ג'ובס צולם באירוע כשגבו למצלמה, וקשה היה ללמוד דבר על מצבו הרפואי. מעניין לציין, ואף ראוי להערכה, שאף אחד משלל הנוכחים בחדר לא הדליף פרטים לגבי מצבו - כך שהעמימות עדיין בעינה.
לפי התנהגות המניה, נראה שהמשקיעים כבר הפנימו את העובדה שג'ובס לא ישוב לניהול שוטף ואינטנסיבי של החברה.
הם גם לא סבורים שקרה אסון גדול. רוחו עדיין שורה על אפל, וחברה של 322 מיליארד דולר לא יכולה להיות מופע של איש אחד.

פורסם במקור: אתר גלובס
תאריך:  02/03/2011   |   עודכן:  03/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ברק אובמה / Barack Obama
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ג'ובס חשף את אייפד 2: "לא רציתי להחמיץ את זה"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
גביע גרמני: שער של ראול בדקה ה-15 סידר ניצחון יקר באליאנץ ארינה
אלעזר לוין
המנצח הרווי בורדוביץ מגלה לציבור מה פירוש המילה "קרנבל"
אלעזר לוין
"השיטה האמיתית קובעת, שברכת החמה מתרחשת אחת ל-300,000 שנה"    מדוע בירכו בכל זאת מיליונים בכל העולם? כי הלכו לפי השיטה הקלה יותר להבנתם של בני אדם
עידן יוסף
ההעלאה תתבצע בשתי פעימות - האחת ביולי 2011 של 250 שקלים והשנייה באוקטובר 2012 של 200 שקלים נוספים    רק לאחרונה אמר שטייניץ: "שום בן-אדם רציני לא היה מעלה את שכר המינימום בתקופה שכזאת"    העלות לקופת המדינה - 800 מיליון שקל
מערכת אתר ערוץ הספורט
גביע: תמוז פתח בדקה ה-5, גואטה הישווה, אך בן דיין כבש שער יוצא מן הכלל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il