X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תבנה בדרום ת"א מגדל בן 28 קומות, 105 דירות יוקרה מכרה מראש חלק מהדירות ב-480 מיליון שקל המוכרת - קבוצת אינטרקולוני יחד עם משה גבריאל
▪  ▪  ▪
דפנה הרלב [צילום: יונתן בלום]

חברת אביב, בשליטת דורון אביב ודפנה הרלב, מימשה בסוף-השבוע (3.3.11) אופציה, וקנתה מגרש ברחוב פינס פינת המסילה, בדרום תל אביב, ליד נוה צדק. היא תשלם תמורתו 210 מיליון שקל. אביב תבנה על המגרש מגדל דירות יוקרה בן 28 קומות, 105 דירות, שייקרא "מגדל אביב-ליבר".
אביב החלה במכירה מוקדמת, ומכרה בתוך חודש וחצי חלק מהדירות, בתמורה של 480 מיליון שקל. החברה מבטיחה לקונים דירות יוקרה ברמה גבוהה, כולל פנטהאוזים ודירות-גג. תב"ע מאפשרת לבנות 150 דירות, אך בפועל ייבנו פחות דירות, כנראה משום שחלק מהרוכשים קונים שתי דירות מחוברות.
המוכרת היא חברת פרטית, בשליטת משה גבריאל. חברה זו רכשה לפני מספר חודשים מקבוצת אינטרקולוני את המגרש, בעסקת אופציה, ובסוף השבוע העבירה את זכות האופציה לחברת אביב, שמיששה את האופציה בסוף השבוע.
חלקה של אינטרקולוני בתמורה הוא 50 מיליון מתוך 210 מיליון שקל, ויתר התמורה ניתנת לשותפיה של אינטרקולוני (42 מתוך ה-50 מיליון שקל כבר שולמו לאינטרקולוני במזומן, והיא פורעת בסכום זה חובות לבנק).
הסכום ששולם מורכב משני חלקים - 200 מיליון שקל בעד המגרש, ועוד 10 מיליון שקל במקום 20% מהרווח, כפי שהובטח להם בעת המו"מ. עשרת מיליון השקלים מהווים גם פיצוי על הסכמת המוכרים לדחות את המועד האחרון למימוש האופציה לרכישת המגרש.

2,000 דירות, 60,000 מ"ר משרדים

אביב ואחותו הרלב אומרים, כי לאחר חתימת החוזה האמור, הם הפכו לגורם מוביל בשוק דירות היוקרה. היזמים אומרים כי הם בונים או מתכננים לבניית 2,000 דירות בתל אביב והסביבה. בשנה האחרונה נכנסו לשני פרויקטים נוספים בתחום זה – מתחם אליפלט בדרום ת"א (יחד עם חברת פאנגאיה), ושלושה בניינים במתחם לבונשטין, שרוב דירותיו כבר נמכרו.
בנוסף, בונים או מתכננים אביב-הרלב 60,000 מ"ר משרדים בכמה פרויקטים. אחד מהם הוא מגדל בן 22,000 מ"ר, שיבנה בשדרות רוטשילד 22 בתל אביב.

גלגוליו של מגרש

מגרש ליבר עבר כמה גלגולים בדורות האחרונים. הוא קרוי כך, משום שעוד לפני קום המדינה בנה עליו היזם משה ליבר בניין תעשייתי, שבו יצרו את שוקולד ליבר, מתחרה של עלית. בשנות השישים רכשה עלית את חברת ליבר, והמגדל עבר לבעלותה. לאחר מכן רכשה שטראוס בהדרגה את עלית, והמגרש עבר לבעלות קבוצת שטראוס.
לפני מספר שנים מכרה שטראוס את המגדל לקבוצת אינטרקולוני, בראשות רועי לוסטרניק, שתכננה את המגדל. אינטרקולוני נמצאת כיום בשליטת ילגאון השקעות, שה גבריאלי וורדה בורשטיין. החברה נקלעה לקשיים, והיא מממשת רכוש כדי לפרוע חובות לבנק.

כל הנדל"ן בכף-ידך
תאריך:  06/03/2011   |   עודכן:  06/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אביב קנתה את מגרש ליבר ב-210 מיליון שקל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
אם אנשים יוצרים תוכנית מממשית לגבי מה שהם עתידים לעשות, הם פועלים בצורה יעילה יותר ביחס לכוונות שלהם    החוקרים ממליצים לשלב טכניקות של העלאה בדמיון לתוכנית הפעולה
מחלקה ראשונה
משיק יחד עם דפי זהב אתר קניות קבוצתיות    יציע מדי 48 שעות שתי עסקות משתלמות המקנות לפחות 50% הנחה לצרכן
יפעת גדות
חוקרים גילו כי אנשים נוטים לבחור בבני זוג עם גנים דומים    בני זוג של תאומים זהים נוטים להיות בעלי גנים דומים רבים יותר מאשר בני זוג של תאומים שאינם זהים
ראובן לייב
במסגרת מהלך של חברת השכרת רכב תודבק מדבקה בתוך הרכב, המבקשת מהמשתמש ברכב להימנע מעישון תוך התחשבות גם במשתמשים הבאים אחריו
מירב ארד
שירות חדש בשיתוף אתר "מפה" יספק לנוסעים מידע בנושאי נופש ופנאי בסביבת תחנות רכבת ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il