X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רשויות הבריאות דוחות את הפרסומים כאילו בבית הספר התל אביבי פרצה מגיפה היום התעורר אומנם חשד להידבקות במחלת העור המידבקת, אך במשרד הבריאות מבהירים כי עד עתה לא אובחן באופן ודאי אף מקרה של גזזת
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: AP]

רשויות השלטון אומרות כי למרות הדיווחים בעיתונות המקומית של קבוצת ידיעות אחרונות, אין ולא הייתה מגיפת גזזת (דלקת פטרייתית של הקרקפת) ב"ביאליק-רוגוזין", בית-ספר בדרום תל אביב, שרוב תלמידיו הם ילדי עובדים זרים וילדי מסתננים שלא כחוק המיועדים לגירוש מן הארץ. כך עולה מבירור שקיים News1 מול עיריית תל אביב ומשרדי הבריאות והחינוך.
דובר מחוז תל אביב במשרד החינוך, אבי קצובר, סירב למסור פרטים על נתוני התחלואה בבית הספר, והסתפק בתגובה לקונית ולפיה "בית הספר נמצא בקשר הדוק עם משרד הבריאות, העירייה ומשרד החינוך ומתנהל על-פי ההנחיות. שגרת הלימודים נמשכת כרגיל".
נדיבה יותר הייתה דוברות עיריית תל אביב, שמסרה כי בשבוע שעבר אכן עלה חשד להידבקות מספר ילדים בבית הספר. "העניין הובא לידיעתו של ד"ר חיים נחמה, ראש האגף לבריאות הציבור בעירייה. מיד עם עלות החשד עודכן משרד הבריאות בדבר, ורופא מטעמו נשלח אל בית הספר לצורך ביצוע בדיקה ראשונית והפניית הילדים לבדיקה ומתן טיפול בקופת החולים או בבית החולים.
"מנהלת מחוז תל אביב במשרד החינוך עודכנה אף היא בנושא. על-מנת למנוע הידבקות של ילדים נוספים, הוחלט כי ילד שיש לגביו חשד שנדבק במחלה ישהה בבית עד לקבלת טיפול. מספר הילדים שנדבקו במחלה הינו שלושה ואין המדובר במגיפה. יודגש, כי המחלה הינה בת טיפול רפואי פשוט, והרופאים צופים החלמה מלאה של כל החולים" - לשון תגובת העירייה.
במשרד הבריאות מנגד, דוחים את האמירה ולפיה שלושה תלמידים נדבקו בגזזת, ואומרים כי עד עתה לא אובחן באופן ודאי אף מקרה של גזזת.
על-פי נתוני המשרד, בבית-הספר ביאליק-רוגוזין נבדקו 220 ילדים, מתוכם 11 תלמידים התגלו כחשודים לגזזת. 6 תלמידים בעלי ביטוח רפואי נשלחו לבדיקה, מתוכם 3 חזרו עם אבחנה שלילית ועם אישור לחזור ללימודים. לגבי 3 הנוספים טרם התקבלו תשובות.
עוד נמסר כי 5 תלמידים חסרי ביטוח רפואי עוברים אבחון במרפאות חוץ במרכז רפואי סוראסקי (היות שהם חסרי ביטוח, התשלום יבוצע מתקציב שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות). 2 תלמידים נבדקו כבר היום (יום ב', 7.3.11) ונמצאו שליליים. לשאר התלמידים תתואם פגישה ליום ב' הקרוב, ב-14.3.11 (מרפאת העור עובדת רק פעם בשבוע).
בינתיים קיבל משרד הבריאות הודעה ממנהלת בית הספר על שני מקרים נוספים, תלמיד אחד אובחן כשלילי ותלמיד נוסף צורף לרשימת התלמידים לביקור במרפאת עור בשבוע הבא. משרד הבריאות המליץ שהילדים לא יבקרו בבית הספר עד לאחר האבחון.
במשרד הבריאות הדגישו כי המשרד מבצע בדיקה, אבחון וטיפול של כל המקרים, ללא קשר למעמד, וכי עם התחלת טיפול תרופתי יכול המטופל לחזור ללימודים. לדברי דוברת המשרד, עינב שימרון-גרינבוים: "המחלה לא מסוכנת. רוב מקרי ההדבקה הם מבעלי חיים ולא מאדם לאדם".

תאריך:  07/03/2011   |   עודכן:  07/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"אין מגיפת גזזת בביאליק-רוגוזין תל אביב"
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אתם שקרנים יש ויש גם אידס ל"ת
אחד שיודע  |  8/03/11 10:10
2
משהו מוזר...
יוקו  |  8/03/11 14:30
3
בידיעות שראיתי בעיתונות
חנה דרום ת-א  |  8/03/11 16:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
נשיא ארצות הברית ממשיך לאיים על שליט לוב, מועמר קדאפי    "האלימות במדינה אינה יכולה להימשך, פעולה צבאית עדיין נשקלת ונלקחת בחשבון"
איציק וולף
חלק קטן מתרנגולי ההודו בלול הנגוע כבר שווק אך משרד הבריאות הצליח לאתר את רובם המכריע של העופות    המשרד קרא לקופות החולים ולבתי החולים להגביר את הערנות
מחלקה ראשונה
בנימוקיה למתן הפרס, ציינה הועדה, כי פרופ' נועם שריף הוא יוצר ומבצע בעל שיעור קומה שהטביע חותם עמוק על תרבות המוסיקה בישראל
מערכת אתר ערוץ הספורט ודאבל פס
שי רעני שמכחיש את המיוחס לו ספג את העונש בעקבות דו"ח המשחק של בנישתי
איציק וולף
בפעם הראשונה קורא רב באופן גלוי וברור לירות בחיילי צה"ל    הרב שלום דב וולפא, מנהיג גוף הימין 'המטה להצלת העם והארץ' קרא לירות כדורי גומי בחיילים ושוטרים שיורים לעבר מתנחלים בעת הריסת מאחזים    מח"ט גבעתי הדיח מן החטיבה חייל תושב אלון מורה שלא העביר דיווח על בנייה לא חוקית ושיקר למפקדיו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il