X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חוקרים גילו כי לנשיכה אחת מהעכביש הנודד הברזילאי יש תופעות לוואי, הכוללות זיקפה לאורך ארבע שעות האם העכביש יחליף את הויאגרה?
▪  ▪  ▪
החבר הטוב ביותר של הגבר... [צילום: AP]
האם אתם סובלים מבעיות זיקפה?
יפעת גדות
פייזר, חברת התרופות הגדולה בעולם, פיתחה שאלון הפרעות זיקפה אוניברסלי * מטרת השאלון, המורכב מ-5 שאלות פשוטות, היא לאפשר דו-שיח נוח ונעים בין המטופל לרופא
לרשימה המלאה

   יפעת גדות
בעיות זיקפה עלולות לגרום למוות?

   יפעת גדות
"תיש חרמן" יטפל בבעיות זיקפה?

רוב האנשים שיראו עכביש שמטייל לו בחדר השינה שלהם ינסו לסלק אותו (כל אחד בדרכו שלו...) כמה שיותר מהר. אך מחקר חדש מראה שכדאי אולי לשמור את היצור הזה בחדר המיטות. מתברר שלנשיכה אחת מהעכביש הנודד הברזילאי יש תופעות לוואי, הכוללות זיקפה לאורך ארבע שעות.
היצור בעל שמונה הרגליים - הידוע גם בשם "העכביש החמוש", עכביש בננה או Phoneutria nigriventer, חי בדרך כלל בדרום ובמרכז אמריקה.
מדענים מהקולג' הרפואי של ג'ורג'יה מאמינים כעת כי סוג זה של עכביש טומן בחובו את פריצת הדרך האפשרית לטיפול בבעיות זיקפה. לדברי החוקרים, הארס של העכביש עשיר מאוד במספר מולקולות, הנקראות טוקסינים, וישנם מספר סוגי טוקסינים הפועלים בדרכים שונות. לכן, כאשר אדם ננשך על-ידי עכביש, יכולים להתפתח תסמינים שונים, כולל זיקפה מתמדת, מצב בו הפין נשאר זקוף ללא הפסקה. תופעות לוואי אחרות, מעבר לזיקפה המתמדת והמכאיבה, כוללות איבוד שליטה על השרירים, כאב חמור, קשיי נשימה, ובמקרים בהם הקורבן אינו מטופל בתרכיב נגד הארס - גם מוות כתוצאה ממחסור בחמצן.
ולמרות זאת, החוקרים מקווים כי ההשפעות יוצאות-הדופן שלו יוכלו לשמש כדי לטפל בבעיות של קשיי תפקוד מיניים הן בקרב גברים והן בקרב נשים.
במסגרת המחקר, שפורסם בכתב העת "Sexual Medicine", הצליחו החוקרים לגלות את הרעל האחראי לזיקפה וערכו ניסויים בעזרת חולדות עם בעיות קשות של זיקפה. הרעל הצליח לנרמל את תפקוד הזיקפה בבעלי-חיים אלו.
הרעל מהעכביש פועל בדרך שונה מזו של תרופות כמו הויאגרה - יתרון משמעותי, לאור העובדה שיש מטופלים שאינם מגיבים לטיפול הקונבנציונלי. החוקרים מקווים כי מדובר בטיפול אפשרי עבור מטופלים אלו. כמו-כן הם מקווים כי הרעל יוכל לעזור גם לנשים הסובלות מבעיות בתפקוד המיני.
העכביש הברזילאי הנודד, שגודלו מגיע ל-10 ס"מ, כבר נמכר במספר סופרמרקטים אמריקניים וקנדיים אך מקומו הטבעי הוא במטעי בננות טרופיים.

תאריך:  09/03/2011   |   עודכן:  09/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לסקס טוב יותר - עכבישים בחדר המיטות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
נשמע שזה יכול לעזור
תומריקו  |  21/03/11 15:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
חתמה על חוזה, שלפיו תרכוש מקבוצת אביחי סטולרו 90% מחברת מיינרום הבורסאית
איציק וולף
שר התשתיות הלאומיות מגלה כי מאז שהוקמו תאגידי המים העירוניים התגלה שהרשויות המקומיות הקטינו במשך שנים את הדיווח על דליפות המים שבתחומיהן    ממוצע הפחת המדווח עלה בכ-50% והגיע לכדי 100 מיליון מ"ק    "מאז הקמתם הורידו התאגידים את פחת המים, והמצטיינים בהם הגיעו לתוצאות מרשימות של פחת שאיננו עולה על 5% עד 7% מצריכת המים"
איציק וולף
שר התשתיות הלאומיות הודיע כי משרדו בוחן את האפשרות להפעיל את תחנות הכוח הפחמיות בתמהיל של פחם וביו-מאסה    ביו-מאסה - חומר אורגני בדרך כלל מן הצומח - נחשב לאנרגיה מתחדשת ושימוש בו עשוי להקטין את פליטת גזי החממה
איציק וולף
מסלול חדש המיועד לחרדים נפתח בצה"ל    אוגדת עזה תקלוט 20 נהגים מן הזרם הליטאי אשר יחליפו את עשרות אנשי הקבע בנהיגה על האמרים ממוגנים, על סופה ועל דוד    הנהגים ישרתו שבוע-שבוע ויקבלו היתרי עבודה    אוגדת עזה נערכה לתנאי השירות המיוחדים הכוללים מזון בכשרות מהודרת ומוצבים על טהרת המין הגברי
יפעת גדות
מערכת הטעם היא מערכת "חכמה" ומשלבת את תחושת הטעם עם תהליך העיכול    מספר חיישנים של סוכרים מהמעי ומהלבלב גם הם נוכחים בדיוק באותם תאי טעם המזהים סוכר ומכילים את הרצפטור ה"מתוק"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il