X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דוח רשות ני"ע מצא כי החברה שילמה שכר ובונוסים מופרזים למנכ"ל החברה היוצא, חיים רומנו רשות ני"ע הטילה על החברה קנס בגובה של 1.5 מיליון שקלים מו"מ מתנהל עם רומנו להשבת חלק מהסכום
▪  ▪  ▪
איזי בורוביץ. נאלץ להתפטר [צילום: יח"צ]

יו"ר הדירקטוריון לשעבר, איזי (ישראל) בורוביץ', התפטר מדירקטוריון חברת התעופה אל-על, בעקבות דרישת רשות ניירות ערך בעקבות אי-סדרים חמורים שאירעו באחריותו. כמו-כן הטילה רשות ניירות ערך קנס כספי על החברה בגובה של 1.5 מיליון שקלים וקנסה גם את המנכ"ל לשעבר של החברה, חיים רומנו.
ממצאי דוח רשות ניירות ערך העלו כי אל-על שילמה שכר ובונוסים מופרזים למנכ"ל החברה לשעבר. במכתבה לרשות ניירות ערך מציינת אל-על כי ועדת הביקורת והדירקטוריון של החברה החליטו לאשרר את סכומי המענק ששולמו בפועל למנכ"ל היוצא בגין תקופת כהונתו וסיומה, בהפחתה של 4 מיליון שקלים, ויפעלו להשבת סכום ההפחתה לקופת החברה.
כמו-כן, החברה מנהלת משא-ומתן עם המנכ"ל היוצא להשבת חלק מסכום ההחפתה. כמו-כן מתנהלים מגעים עם חברת הביטוח עימה התקשרה החברה בפוליסה לביטוח נושאי משרה בנוגע לתשלום סכומים ששולמו למנכ"ל היוצא ביתר, לצורך הפחתה או סילוק על התביעה הנגזרת.
החברה דיווחה לציבור בעלי המניות, כי לאור ממצאי הדוח בעניין תנאי העסקתו של המנכ"ל היוצא, הוחלט להביא לדיון מחדש ולאשרור במוסדותיה המוסמכים של החברה את סכומי המענק הכוללים שקיבל המנכ"ל היוצא מהחברה במהלך תקופת כהונתו בשנים 2009-2005. נמסר, כי חברי ועדת הביקורת וחברי הדירקטוריון של החברה קיבלו אז את החלטתם גם על-סמך הערכתם לתרומתו הרבה של רומנו לפעילות החברה, "ולאחר שהביאו בחשבון את כובד האחריות ורמת המורכבות של ניהול החברה, פעילותה, עסקיה והאתגרים הקשים והרבים שהוצבו בפני המנכ"ל היוצא בתקופת כהונתו. תקופת הכהונה התאפיינה בחוסר יציבות בסביבה העסקית והגיאופוליטית, לרבות מלחמות ומצב ביטחוני לא יציב, תנודתיות במחירי דלק ובשערי חליפין. על-אף האמור, הגיעה החברה להישגים בתחום ניהול המזומנים והתזרים אשר אפשרו התמודדות טובה עם גורמים אלה, תוך השקעה בהצטיידות, שיפור השירות ללקוח ושמירת הקפדה על בטיחות".
עוד מציינת אל-על כי היא "תאמץ תוכנית אכיפה פנימית". החברה מינתה את פרופ' אסף חמדני ואת עו"ד מורן מאירי לשם ניסוח הצעה לאימוץ וליישום תוכנית אכיפה פנימית לחברה.

תאריך:  10/03/2011   |   עודכן:  10/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בעקבות דרישת ני"ע: איזי בורוביץ' התפטר מדירקטוריון אל-על
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
ולאן הלך הכסף ששולם כשוחד
האם יחקר ?!  |  10/03/11 14:46
2
להגביל שכר בכירים חזירים
חד העין  |  10/03/11 14:59
3
חיל ורעדה מה קורה למדינה הזו
בן גלי  |  10/03/11 17:33
4
יש להעמיד לדין את הדמצי"ם ל"ת
חברי ועדת ביקורת  |  11/03/11 00:47
5
שודדים בעניבות חזירים בחליפות ל"ת
נמאס מהבכירים  |  11/03/11 09:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
למעלה מ-25% מכלי הרכב שנבדקו בסניפי הדואר בשנת 2010, טרם העברת הבעלות, נמצאו ממושכנים, ובכך נמנעה עוגמת נפש מהרוכשים, שהקדימו רפואה למכה
איציק וולף
פרקליטי ארגון יש דין פנו לבית המשפט העליון בבקשה להוצאת צו ביזיון בית המשפט נגד המדינה ונגד המועצה המקומית בית אל    זאת לאחר שנוכחו לדעת כי המשיבים אינם עושים דבר על-מנת לאכוף צו ביניים שקבע כי יש להפסיק עבודות בנייה על שטח שבבעלות פלשתיני    "תשובות המדינה אינן מתיישבות עם הראיות החותכות שצורפו לבקשה"    "המשיבים לא נקפו אצבע למרות שהסבו את תשומת לבם - במטרה להעמיד את הרשויות כולן, לרבות הרשות השופטת, בפני עובדות מוגמרות"
איתמר לוין
לאחר חתימת עסקת טיעון, הופיע הנאשם בבית המשפט כשעל חולצתו הכיתוב "העבר כבר עבר העתיד טרם הגיע, אשר על כן נהנה היום"
יפעת גדות
החוקרים גילו כי אחד מההורמונים העיקריים של המערכת החיסונית הפועל במצב של זיהום יכול להוריד את רמות הכולסטרול וכך למנוע זיהומים וירליים מהמזון לו הם זקוקים כדי לשרוד
איציק וולף
פרקליטות המדינה השיבה לבקשת ארגון יש דין להרוס יציקת בטון שנעשתה ב-6 במרס בבית אל למרות צו ביניים של בית המשפט העליון    טענה כי לדברי המינהל האזרחי לא נעשו במקום כל עבודות מאז 24 בינואר מלבד ציפוי זפת על הרצפה    טענות אלה נסתרות על-ידי צילומים רבים ותיעוד מפורט של המשך עבודות הבנייה    מה האינטרס של המינהל האזרחי להסתיר את המשך הבנייה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il