X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הפרסומת המדוברת
סוכני ביטוח מבקשים צו מניעה נגד הטלוויזיה
דורשים מערוצים 2 ו-10 ומחברת ביטוח ישיר להפסיק הקרנות סרטון פרסומת, שלדבריהם מבזה את הסוכנים ופוגע בהם מבקשים גם להחרים את הסרטון

לשכת סוכני ביטוח ושלושה סוכני ביטוח הגישו (יום ב', 21.3.11) לבית המשפט המחוזי מרכז בפתח תקוה בקשה לצו מניעה זמני, שיאסור על ערוצי הטלוויזיה 2 ו-10 להמשיך ולשדר את סרטון הפרסומת של החברה לביטוח ישיר. כן הם מבקשים שביהמ"ש יורה להחרים את הסרטון. הבקשה הוגשה, באמצעות עו"ד יורם מושקט, גם נגד החברה לביטוח ישיר ומשרד משרד הפרסום שלה, גליקמן-נטר-סמסונוב. המבקשים הם גם סוכני הביטוח יהושע (שוקה) צוער, יהושע (שוקה) נתן וירון טל.
המבקשים אומרים כי הסרטון, המופץ גם באינטרנט, מהווה פרסומית זדונית ומטעה לחברה לביטוח ישיר, תוך פגיעה בסוכני הביטוח בכלל ובשלושה הסוכנים האמורים בפרט, המציגה אותם כאנשים נהנתנים, המשתמשים בכספי הפרמיות כדי להעסיק עוזרת פיליפינית ולשלוח את הבת ללימודי אנגלית. התובעים אומרים כי הפרסומת מתייחסת לסוכן ביטוח בשם יהושע (שוקה) טל, ולכן פוגעת גם אישית בשלושת הסוכנים התובעים, על-פי הפירוט הבא, כמתואר בכתב התביעה:
  • יהושע (שוקה) צוער - סוכן ביטוח בן 76, ידוע בכינוי "שוקה" ועוסק במשלח ידו זה כ-37 שנים. הוא מתגורר בבית משותף בפתח תקוה והינו נצר למשפחה ממיסדי פתח תקוה, נוהג במכונית ישנה ואף מתנדב כמורה למתמטיקה בבית ספר בעיר. ביטוח ישיר והטלוויזיה מכפישים אותו ומציגים אותו כנהנתן על-חשבון המבוטחים.
  • יהושע (שוקה) נתן - ידוע גם בכינוי "שוקה" ו"שוקי"הוא סוכן ביטוח 37 שנים. עד לאחרונה היה מג"ד מילואים בגדוד הנדסה קרבית ואף נפצע בעת שירותו הצבאי. בנוסף הוא עובד בהתנדבות כעוזר נגיד תנועת רוטרי ישראל 2010-2011, השמה לנגד עיניה את העזרה לקהילה ולזולת.
  • ירון טל - עוסק כסוכן ביטוח כ-20 שנים. שירת כקצין צנחנים בצה"ל. בעת שירותו הצבאי נפצע והוכר כנכה צה"ל לאור פציעתו בשירות, חרף זאת בחר לשרת את המדינה במסגרת שירות המילואים.
התובעים אומרים: "כל המעורבים בפרסומת דרסו ברגל גסה את זכויותיהם של המבקשים תוך פגיעה בפרנסתם וזלזול קיצוני בהתייחס לפגיעה המתעוררת מכך, והכל על-מנת להתעשר על-חשבונם תוך הפרה של שלל חוקי מדינת ישראל, החל מחוק הגנת הפרטיות וחוק איסור לשון הרע וכלה בחוק העונשין, חוק עוולות מסחריות וחוק יסוד כבוד האדם וחרותו.
עוד אומרת הבקשה כי בפרסומת מוצגת מזכירתו של סוכן הביטוח 'יהושע (שוקה) טל", המציגה את מעבידה 'שוקה' באופן מבזה ונלעג. הפרסומת מטעה את הצופה אשר רואה לפניו את הכתובת שכל קיר משרד סוכן הביטוח עם השמות יהושע, שוקה וטל שהינם, כל אחד לחוד, שמותיהם של המבקשים, ויש בכך כדי להטעות כי המדובר במי מהם".
המבקשים מציינים כי עיקר עיסוקם הוא סוכנים לביטוח, ופרנסתם תלויה ישירות באמון הציבור והלקוחות.
עו"ד מושקט אומר בכתב הבקשה, כי עם תחילת שידורי הסרטונים קיבלה לשכת סוכני ביטוח תגובות נזעמות מצד חברי הלשכה, על שהפרסומת מציגה אותם כנהנתנים ורמאים. לדבריו, מכיוון שביטוח ישיר וערוצי הטלוויזיה פעלו באופן פסול ופגעו במבקשים, לא יגרם ביטוח ישיר ולטלוויזיה נזק אם תיפסק פעילותם הפסולה, ולכן יש להוציא את צו המניעה הזמני.

תאריך:  21/03/2011   |   עודכן:  21/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סוכני ביטוח מבקשים צו מניעה נגד הטלוויזיה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
תביעה שלי נגד ביטוח ישיר
צוער שוקה  |  21/03/11 19:59
2
הסוכן ישפה כדרלעומר
יוסי דבש  |  22/03/11 04:30
3
כמה נמוך אפשר לרדת.
zaliko  |  24/03/11 13:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
קובע: חובתו של המעביד להעניק לעובדים סביבת עבודה בטוחה, בפרט כאשר הוא יודע - כמו במקרה הנוכחי - שלאחד מעובדיו יש עבר פלילי בתחום האלימות
איתמר לוין
הקרן קיבלה קצבאות עבור הנכה, אך לא טרחה להעביר את הכסף לפני משפחתו, לא דאגה לצרכיו וגם לא שילמה את חובו בגין משכנתה    חויבה לפצותו ב-100,000 שקל
לי-אור אברבך
בעלי העיתון כבר החלו במגעים ראשוניים מול אנשי עסקים ישראלים, בניהולו של עו"ד רם כספי    רכיב פועל להפיכת מעריב מחברה ציבורית, כפי שהיא כיום, לחברה פרטית
איתמר לוין
ביקורת קשה של בית המשפט על התנהלותו של מטה הבחירות של מפלגת העבודה, בראשות איתן כבל, בשנת 2006 אשר הסתיימה במותו של אחד הפעילים    לצד זאת קובע בית המשפט: 50% מהאחריות מוטלים על המנוח עצמו
יפעת גדות
חוקרים גילו כי קופים בוגרים מגיבים לתמונות של בעלי חיים המוכרים להם, ויודעים להבדיל בינהם לבין בעלי חיים שאינם מוכרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il