X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התביעה מסרבת להגיב על גזר הדין: "מספיק להקשיב לדברי בית המשפט" הערעור יוגש בימים הקרובים, כאשר הסניגור לביא רומז שעיקר תקוות ההגנה הוא להקלה בעונש
▪  ▪  ▪
עו''ד ציון אמיר [צילום: פלאש 90]

סניגורו של הנשיא לשעבר משה קצב, עו"ד ציון אמיר, אמר בעקבות גזר הדין ששלח את מרשו לשבע שנות מאסר בפועל כי "מישהו סבר לאחר מתן הכרעת הדין שהרשעתו של קצב היא יום חג לדמוקרטיה בישראל אך זה יום עצוב ויום אבל, כולל העונש שהוטל היום, לחברה בישראל".
"העונש לא מפתיע אותי נוכח הכרעת הדין. ניתן למצוא רמזים להמתקה בעונש בדבריה של השופטת שבח. מעולם לא אמר בית משפט בישראל דברים כה קשים על התנהלות גורמי האכיפה. אלו דברים קשים מאוד, שצריכים להזמין ועדת חקירה. גורמי האכיפה רמסו במשך ארבע וחצי שנים את החוק ואת זכויותיו של הנאשם", אמר.
בהתייחסו להתפרצותו של קצב לאחר גזר הדין, הוסיף אמיר: "זו הפעם הראשונה שקצב אמר משהו לאורך השנתיים האחרונות. הוא אמר דברים מנהמת ליבו. הוא ביקש לחשוף את כל חומרי החקירה. הציבור צריך לראות את הדברים האלה, כי הוא ראה תמונה חלקית.
"יש זכות מלאה לציבור בישראל לראות את כל חומר החקירה. תמלאו את התפקיד שלכם בתקשורת. תראו מה הביא את גורמי הפרקליטות לא להגיש כתב אישום, לומר שזו ספינת פח רעועה שלא תגיע לחוף מבטחים".
עו"ד אבי לביא, גם הוא מסנגוריו של קצב, אמר: "מה שמטריד אותנו היום זה הקביעות של הכרעת הדין. הערעור יוגש בימים הקרובים, ויעסוק הן בהכרעת הדין והן בגזר הדין. נערער על הקביעות הגורפות והחד-צדדיות שהיו בהכרעת הדין, ואין לי ספק שגם זה יילקח בחשבון. זו אחת מהכרעות הדין החד-צדדיות שניתנו במדינת ישראל".
בנוגע לגזר הדין, אמר לביא: "אין לי ספק שקביעותיה של השופטת שבח עוד יהדהדו בבית המשפט העליון. אין לי ספק שהעונש ישתנה בבית המשפט העליון - זה ודאי".
התובעת במשפט, עו"ד רונית עמיאל, אמרה: "ההליך היה מקצועי, יסודי ומעמיק. קולו של בית המשפט הוא שצריך להדהד היום בזירה הציבורית, ונראה לנו שאין מקום להוסיף עליהם דבר אלא לעצור ולהקשיב".
עו"ד כנרת בראשי, שהייתה עורכת דינה של א' מבית הנשיא, מותחת ביקורת מפתיעה על כך שבית המשפט נענה בצורה עקבית לבקשותיה של התביעה, ובאותה עקביות דחה את בקשותיה של ההגנה. בראשי התייחסה בערוץ 2 לדחיית בקשתה של ההגנה לעכב את ביצוע העונש עד להכרעה בערעור. לדברי בראשי, התחושה שנוצרת ממצב זה איננה נוחה.

תאריך:  22/03/2011   |   עודכן:  22/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אמיר: יש למנות ועדת חקירה להתנהלות הרשויות
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
עו"ד אמיר, תפסיק לבלבל את המוח
אביחי  |  22/03/11 10:58
2
ציון המלכלך
קדושים  |  22/03/11 12:03
3
פס"ד קצב
עמוס רו"ח  |  22/03/11 13:29
4
שיבוש הליכי משפט
לוי  |  22/03/11 18:43
5
בית שימוש או בית משפט
לביא   |  23/03/11 03:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
רשם העמותות דרש מעמותת עיר עמים הסברים ביחס לטענות על פעילות שלה המנוגדת לכאורה לחוק ולסדרי המינהל התקין    חשדות לניגודי עניינים, לא פורטו ייעודי תרומות מן האיחוד האירופי, פעילויות במעל למיליון שקל דרך עמותות אחרות ללא פירוט באלו ארגונים מדובר, פרסום מטעה על מייסדי העמותה באתר האינטרנט
מירב ארד
לבומביי מוסיפה החברה טיסה שבועית נוספת שתתווסף לשתי הטיסות השבועיות    לקולומבו שבסרי לנקה הוסיפה החברה טיסה רביעית
איתמר לוין
הכלא הקרוב לבית או בשכנות לאברהם הירשזון? שיטת "הקהילה הטיפולית" או הקמפוס נטול החומות? סקירת בתי הכלא בהם עשוי משה קצב לרצות את עונשו
יפעת גדות
חוקרים גילו רמות גבוהות של חמש חומצות אמינו שהיו קשורות בצורה משמעותית להתפתחות סוכרת מסוג 2    אנשים עם הרמות הגבוהות ביותר של חומצות האמינו היו בסיכון גבוה פי 4 ו-5 לפתח את המצב בהשוואה לאלו עם הרמות הנמוכות ביותר
שמוליק שלח
החברה שזכתה ב-2010 במקום הראשון בתחרות החברה המבטיחה של "גלובס", פורעת את השטר    המייסד והמנכ"ל דן חרש: "היו עוד אופציות, אבל הדבר הנכון היה להימכר לברודקום"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il